Ja, inderdaad. Hele grote stap. Iets van 1000 km hemelsbreed...quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
L - L !!!!!!!! he's back. Puike request man...! laatste avond morgen de grote dag
.
Toch even snel op 3FM gekeken, maar daar wordt zelfs de vergelijking gemaakt met The Killers. Daar vind ik het dan weer minder van weg hebben.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
White Lies met Editors en Interpol vergelijken gaat me wat ver. Daarvoor mist het iets.
Maar ik mis sowieso iets aan White Lies. Ik vind het net niet. Maar ik zou het zeker niet ruk noemen.
Killers, Editors, Interpol... valt allemaal terug te vinden in de post-punk bak bij de lokale platenboer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Toch even snel op 3FM gekeken, maar daar wordt zelfs de vergelijking gemaakt met The Killers. Daar vind ik het dan weer minder van weg hebben.
@DiedjeeJ, zal ik zeker doen
Ook nog Mr. Brightside?! Wist niet dat die van jou kwam, maar ook een super plaat natuurlijk! Dapper hoor om zo'n stap te durven nemen.. Ik zou het niet kunnen, denk ikquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:37 schreef Litton-Lane het volgende:
Ja, inderdaad. Hele grote stap. Iets van 1000 km hemelsbreed...
En ik had de remix van Mr. Brightside vanmiddag al voor jullie allen aangevraagd!
pinkt traantje weg. Maar kom snel online.....
Bij een beetje goede platenboer wel jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:39 schreef Marc63 het volgende:
Killers, Editors, Interpol... valt allemaal terug te vinden in de post-punk bak bij de lokale platenboer.
Mr. Brightside kwam ook niet van L-L, maar van een dame (Michiel had haar nog aan de telefoon). Toen Michiel CH draaide zei hij nog dat L-L vanmiddag Mr. Brightside had aangevraagd, maar dat hij die dus al eerder gedraaid had.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook nog Mr. Brightside?! Wist niet dat die van jou kwam, maar ook een super plaat natuurlijk! Dapper hoor om zo'n stap te durven nemen.. Ik zou het niet kunnen, denk ik.
Maar geniet nog even van de laatste avond en een goede reis morgen. Hoop dat je daar niet lang hoeft te wachten op een internet verbinding..
Nog niet, morgen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:42 schreef DaMook het volgende:
Iets gemist, volgens mij wel, volgens mij is ll verhuisd.
Sorry !quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:41 schreef Marc63 het volgende:
Mr. Brightside kwam ook niet van L-L, maar van een dame (Michiel had haar nog aan de telefoon). Toen Michiel CH draaide zei hij nog dat L-L vanmiddag Mr. Brightside had aangevraagd, maar dat hij die dus al eerder gedraaid had.
Wel opletten Hans! Op die manier heb je natuurlijk ook een keer Jason Mraz gemist.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Hahaha. jiij volgt twitter.... Het betreft: deze
Met het zingende scheerapparaat er doorheen lijkt het net of Dave dit zong toen hij 's ochtends voor de spiegel stondquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:45 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ben jalours. Mag geen Angelina poster van mijn vriedin
toffe mashup dit, alleen had het gekrakeel van axl er niet ingehoeven van mij
Zie je ik had het gemistquote:
Nee. Zie mn sig voor een betere suggestiequote:Op woensdag 14 januari 2009 23:48 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dit moet toch gewoon de nieuwe Megahit worden?!
The Fear van Lily Allen
Ik besef het zelf ook nog niet echt.... Ik hoop snel op een internet verbinding. Want jullie missen. dat kan niet zomaar...... hihi.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook nog Mr. Brightside?! Wist niet dat die van jou kwam, maar ook een super plaat natuurlijk! Dapper hoor om zo'n stap te durven nemen.. Ik zou het niet kunnen, denk ik.
Maar geniet nog even van de laatste avond en een goede reis morgen. Hoop dat je daar niet lang hoeft te wachten op een internet verbinding..
Weltrusten en goeie reisquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik besef het zelf ook nog niet echt.... Ik hoop snel op een internet verbinding. Want jullie missen. dat kan niet zomaar...... hihi.
Ik ga jullie missen, al is het voor de eerste weken! ik zet de blog in mijn sig....
Nu ga ik slapen, morgen vroeg op! Heel vroeg!
Die is ook niet verkeerd maar is het je al opgevallen dat Franz nog niet is gedraaid? Stilte voor de storm?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:49 schreef Marc63 het volgende:
Nee. Zie mn sig voor een betere suggestie
Eens! Zo lekker ditquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:48 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dit moet toch gewoon de nieuwe Megahit worden?!
The Fear van Lily Allen
Ga je blog zeker checken! Trusten L-L en een goede reis morgen. Cya !quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:49 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik besef het zelf ook nog niet echt.... Ik hoop snel op een internet verbinding. Want jullie missen. dat kan niet zomaar...... hihi.
Ik ga jullie missen, al is het voor de eerste weken! ik zet de blog in mijn sig....
Slaap lekker (al zal dat vast lastig worden) en een heel goede reis morgen. Alle geluk daar en geniet ervan!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
succes man!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Weltrusten, goede reis en succes daar!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Succesquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Handsfree... Die plaat had groter dan Learnalilgivinanlovin moeten zijn, maar het universum is niet rechtvaardig.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:00 schreef Sirolf het volgende:
Shantel - Disko Partizane is trouwens toch echt wel de vergeten zomerhit van vorig jaar, net als Sonny J - Handsfree. Jammer!
Die Diskoplaat is toch ouder?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:00 schreef Sirolf het volgende:
Shantel - Disko Partizane is trouwens toch echt wel de vergeten zomerhit van vorig jaar, net als Sonny J - Handsfree. Jammer!
Ik voel je verdriet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Handsfree... Die plaat had groter dan Learnalilgivinanlovin moeten zijn, maar het universum is niet rechtvaardig.![]()
Ik hoorde 'm iig pas voor het eerst ergens deze zomer, maar misschien loop ik ook wel achter...quote:
M'n geheugen zegt 2007, maar die heeft 't wel vaker mis.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoorde 'm iig pas voor het eerst ergens deze zomer, maar misschien loop ik ook wel achter...
Heel veel plezier daar, en tot snelquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:08 schreef Litton-Lane het volgende:
Thanks mensen. Blog is toegevoegd aan sig.![]()
![]()
![]()
Ik zag een clip van Disko Boy van Shantel op TMF en ik vond het maar een stelletje gladjakkers... In de categorie "daar koop je geen auto van".quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoorde 'm iig pas voor het eerst ergens deze zomer, maar misschien loop ik ook wel achter...
Die Oostblokkers komen toch altijd hier om oude auto's te kopen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zag een clip van Disko Boy van Shantel op TMF en ik vond het maar een stelletje gladjakkers... In de categorie "daar koop je geen auto van".
Nee, maar ik zou van de meeste artiesten geen auto kopen. Als ze daar goed in waren, waren ze wel autoverkoper geworden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zag een clip van Disko Boy van Shantel op TMF en ik vond het maar een stelletje gladjakkers... In de categorie "daar koop je geen auto van".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |