damnnn!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:07 schreef Jannekje7 het volgende:
Maarheeze... is dat bij Heeze? Da;s bij mij om de hoek. Wonen wij dus 150 km bij elkaar vandaan Muis
WIl je dat wel weten?quote:
Leuk voor even, denk ik. Net als 't album.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:13 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dit zou wel eens een hit kunnen worden beste mensen![]()
White Lies - Death
Hehehe, bedoelde het voor Jannekjequote:
Ey L-L!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:21 schreef Litton-Lane het volgende:
Lees nu terug....
Heerlijk gegeten overigens. Heb nu al een glimlach op mijn gezicht, wetende iets te lezen in vorige topics
Ik las stiekum toch nog mee, maarruh, hoi LLquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:21 schreef Litton-Lane het volgende:
Lees nu terug....
Heerlijk gegeten overigens. Heb nu al een glimlach op mijn gezicht, wetende iets te lezen in vorige topics
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:21 schreef Litton-Lane het volgende:
Lees nu terug....
quote:
Je hebt het album al?! hoe klinkt het ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:19 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Leuk voor even, denk ik. Net als 't album.
L - L !!!!!!!! he's backquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:21 schreef Litton-Lane het volgende:
Lees nu terug....
Whaha, sorryquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:22 schreef Joncho het volgende:
Hehehe, bedoelde het voor Jannekje, maar goed, ik ga nu dan ook echt, morgen weer vroeg dag. Alsnog een weltrusten en tot morgen
Veel van hetzelfde, en 't blijft (nog) niet echt in m'n hoofd hangen. Maar goed, dat kan nog komen..quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je hebt het album al?! hoe klinkt het ?
Volgens mij is het redelijk te vergelijken met de Editors en meestal moet je dat soort platen een paar keer horen voor het kwartje valt. Zal het album wel eens gaan checken. de single vind ik erg nicequote:Op woensdag 14 januari 2009 23:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Veel van hetzelfde, en 't blijft (nog) niet echt in m'n hoofd hangen. Maar goed, dat kan nog komen..
nog een nachtje onder Angelinaquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
L - L !!!!!!!! he's back. Puike request man...! laatste avond morgen de grote dag
.
Dat soort mensen luistert 's avonds geen radio.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:32 schreef Marc63 het volgende:
Hoeveel smsjes en mailtjes zou Eric nu krijgen dat mensen liever het zogenaamde origineel van Amy Winehouse willen horen?
White Lies met Editors en Interpol vergelijken gaat me wat ver. Daarvoor mist het iets.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij is het redelijk te vergelijken met de Editors en meestal moet je dat soort platen een paar keer horen voor het kwartje valt. Zal het album wel eens gaan checken. de single vind ik erg nice.
maar is deze ook door Mark Ronson geproduceerd? ik hoor toetersquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:32 schreef Marc63 het volgende:
Hoeveel smsjes en mailtjes zou Eric nu krijgen dat mensen liever het zogenaamde origineel van Amy Winehouse willen horen?
Volgens ging/gaat Mark Ronson een tijdje met de zus van 1 van de leden van The Zutons.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:34 schreef Dandelion het volgende:
[..]
maar is deze ook door Mark Ronson geproduceerd? ik hoor toeters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |