Na jarenlang niks van ze gehoord te hebben, hebben ze eindelijk een nieuwe videoclip uitgebracht.
Komt ie:
Het is overigens een remake van Down Under, hier het origineel:
Edit: Toch maar even het echte verhaal van de clip posten:
Het is gemaakt door een paar vrienden van mij omdat ze me keihard te grazen hadden genomen op vakantie:
We (ik en 2 vrienden van mij) hadden met zijn 3en een vakantiehuisje gehuurd bij Landal (doen we tegenwoordig elk jaar, weekje lekker smoken e.d.)
Dus we zaten op een gegeven moment lekker op de bank, lekker stoned allemaal; wordt er ineens op het raam gebonkt. Dus wij schrokken er allemaal van, en we hadden eerst zoiets van we doen niet open.
Wordt er na een tijdje weer op het raam gebonkt, dus 1 van die vrienden van me gaat toch maar open doen om te kijken wat er is.
Stappen er opeens 2 gasten van de beveiliging binnen, met beveiliging speldjes en al.
Dus de ene zegt: Ja, we hebben wat klachten gekregen over overlast (een vriend van me had van te voren een stoel van het park tegen om boom gegooid, hoorde bij het plan), en jullie voldoen wel aan het signalement, dus we komen even kijken. Vervolgens wijst hij mij aan, en hij zegt dat ik even mee mag komen en dat zijn collega het huisje even gaat doorzoeken. Ik schrok me de tyfus, ik dacht: daar gaat onze vakantie.
Dus ik ga me jas en schoenen aandoen, en zij ondertussen een beetje zoeken, waarop ze dus al onze drugs vinden. Mochten ik en nog een vriend maar even meekomen, terwijl zijn collega nog even verder zoekt.
Dus wij gaan lopen, heel verhaal over politie en een nachtje zitten en dergelijke, waarop die andere vriend die achter was gebleven ineens aan komt rijden in mijn auto, met een cdtje in de radio met de tekst: Mitch is geflasht, Mitch is geflasht.
En dit filmpje was dus als goedmaker bedoeld, omdat ik me de tering was geschrokken.
Ze hebben overigens al eerder gedaan alsof er ingebroken was in het huisje (eerste vakantie) en alsof het hele bos in de fik stond (tweede vakantie).
Ik verheug me dus alweer op de volgende vakantie.....
[ Bericht 24% gewijzigd door Mitsurugie op 15-01-2009 20:41:10 ]