SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:41 schreef nijnja het volgende:
één glas wijn ook maar, pas met de kerstavond wordt het interessant voor die beroepsgroepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Haha maar stiekem drink ik helemaal geen alcoholquote:Op maandag 2 februari 2009 14:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
één glas wijn ook maar, pas met de kerstavond wordt het interessant voor die beroepsgroep
Ik moet gelijk aan Draadstaal denken.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:38 schreef rubbereend het volgende:
ach in de kerk zuipt de pastoor ook altijd tijdens de mis
staat dat filmpje op youtube?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik moet gelijk aan Draadstaal denken.
best veulquote:Op maandag 2 februari 2009 19:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Pfoe, ik weet niet eens wat er aan Draadstaal uberhaupt op YouTube staat.
ja prachtig die rust maar je ziet hem steeds zatter wordenquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Die ander mag er ook wezen hoor, maar die ingetogenheid in die 2e is zo mooi.
staat alles ook bij uitzendinggemist? Want ik heb helaas maar weinig afleveringen kunnen zienquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb de DVD Box van 1 al, voor af en toe een aflevering terugkijken.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:51 schreef nijnja het volgende:
Eventjes wat doen aan die blauwe look hier
Tevens - Andre Hazes![]()
Dit is zo'n lekker nummer om mee te brullen:quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:51 schreef nijnja het volgende:
Eventjes wat doen aan die blauwe look hier
Tevens - Andre Hazes![]()
Kleine jongen is zo leukquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dit is zo'n lekker nummer om mee te brullen:
Nee, van direct, of officieel van "de hoe" geloof ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee, van direct, of officieel van "de hoe" geloof ikowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben je naar de voorstelling van Di-rect geweest?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Ja vrijdag, in apeldoorn, was Tommy van Di-rect dan, maar orgineel istie van The Who meen ikquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
owben je naar de voorstelling van Di-rect geweest?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja vrijdag, in apeldoorn, was Tommy van Di-rect dan, maar orgineel istie van The Who meen ik
Ik was met Mama en Mama was ook naar The Who geweest in Londen toen, en ze vond deze tegenvallen, vooral omdat hij dus in het Nederlands was. Ik vond hem wel vet, maar Engels zou dan waarschijnlijk nog mooier zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]The Who
daarom durf ik eigenlijk niet naar deze
Di-rect vind ik ook een goede band hoor, ze zijn live erg goed. Al vind ik niet al hun liedjes even goed.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik was met Mama en Mama was ook naar The Who geweest in Londen toen, en ze vond deze tegenvallen, vooral omdat hij dus in het Nederlands was. Ik vond hem wel vet, maar Engels zou dan waarschijnlijk nog mooier zijn.
Wat ik wel vet vond was de effecten die erin voor kwamen, zo gebruikte Spike het rondzingen van zijn gitaar op zo'n manier dat het supervet was
Ik vind het een kutband, maar Mama wilde dat ik die musical zag, en dat was het ook wel waard, maar hun muziek verder vind ik eigenlijk niets... Ik luister liever Muse, Evanescence, dat zijn zo`n beetje de grote (bekende) namenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Di-rect vind ik ook een goede band hoor, ze zijn live erg goed. Al vind ik niet al hun liedjes even goed.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:15 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik vind het een kutband, maar Mama wilde dat ik die musical zag, en dat was het ook wel waard, maar hun muziek verder vind ik eigenlijk niets... Ik luister liever Muse, Evanescence, dat zijn zo`n beetje de grote (bekende) namen
Tommy can you hear me? In Jack Nicholson uitvoering! Ook grappig om te zien dat Jack er ooit nog enigszins normaal uit heeft gezien!quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]The Who
daarom durf ik eigenlijk niet naar deze
Mooi ja, mooiquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:27 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
Tommy can you hear me? In Jack Nicholson uitvoering! Ook grappig om te zien dat Jack er ooit nog enigszins normaal uit heeft gezien!
G.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:12 schreef HMaster-II het volgende:Thank Toutatis it's Friday
![]()
In onze MLN-tijd bestond G. nog niet
quote:
Wist ik veel wie je met G. bedoeld, mn vrienden noemen me andersquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:22 schreef HMaster-II het volgende:
[..]die gast op die wolk. Die ze over een paar eeuwen gaan aanbidden
God dus slimme
![]()
Het loopt niet echt hard, hè?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:35 schreef Memento-Mori het volgende:
dit topic was ook geen succes
post dan wat vaker meequote:
Ik alleen de nacht er voor en ik stond om 6 uur al bij mijn ouders naast het bed.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:20 schreef rubbereend het volgende:
kun je wel slapen? Ik kon vroeger nooit slapen de laatste dagen voor mijn verjaardag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |