en met sinterklaas!quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik alleen de nacht er voor en ik stond om 6 uur al bij mijn ouders naast het bed.
Dat was trouwens ook als we op vakantie gingen of een dagje weg.
om er dan achter te komen dat die peen nog steeds in de schoen lag en geen kadootjes te vinden....quote:
Of er achter komen dat je op sinterklaasavond bij je opa en oma de Blauwe Technisch Lego auto kreeg en thuis de Rode. En je toch gaat nadenken over dat telefoongesprek tussen je moeder en oma over de kleuren rood en blauw.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:29 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
om er dan achter te komen dat die peen nog steeds in de schoen lag en geen kadootjes te vinden....
... mijn ouders zijn nooit echte ochtendmensen geweest!
Mijn ouders kenden mij en mijn broertje al wat langer en die deden dat dan ook vlak voordat ze naar bed gingen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:29 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
om er dan achter te komen dat die peen nog steeds in de schoen lag en geen kadootjes te vinden....
... mijn ouders zijn nooit echte ochtendmensen geweest!
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:04 schreef rubbereend het volgende:gefeliciteerd Memento-Mori
waar blijft de taart?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
MM gefeliciteerd
Wel sneeuwster gaarne, dat was vroegah de enige taart die ik lustte.Het blijft MLN natuurlijk
in stijl geserveerdquote:
tijd om er iets lekkers op te zettenquote:
Die tv op de eerste foto en die klok op de laatste doen het 'emquote:Op woensdag 22 april 2009 15:22 schreef rubbereend het volgende:
Opmerkelijke foto's van Funda - Deel 36kijk toch eens wat een prachtige typische MLN inrichting en het is nog te koop ook
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |