abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf woensdag 14 januari 2009 @ 21:41:50 #1
145146 Andyy
pi_65048572
quote:
NEW YORK - De Amerikaanse kleuter Adolf Hitler Campbell (3) mag niet langer bij zijn ouders wonen. De kinderbescherming in de staat New Jersey heeft de jongen weggehaald uit zijn ouderlijk huis, meldden lokale media woensdag.

Ook de zusjes van Adolf, JoyceLynn Aryan Nation en Honszlynn Hinler, werden meegenomen. Een reden voor de ingreep is niet gegeven.

De ouders van Adolf, een jongen met blond haar en blauwe ogen, zijn fervente neonazi's. De zaak kwam aan het licht toen de vader van de kleuter vorige maand bij een plaatselijke supermarkt een taart wilde bestellen met het opschrift ''Fijne verjaardag, Adolf Hitler''.

De vader zei destijds niet in te zien wat het probleem was. Hij zou met de namen van zijn kinderen slechts zijn Duitse afkomst hebben willen eren.
leuke namen
http://www.nu.nl/algemeen(...)aald-bij-ouders.html
pi_65048602
.
pi_65048621
Beter, die ouders zijn echt whackjobs.
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
pi_65048646
dat zo'n naam überhaupt is toegestaan
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_65048658
OMG. Dat de ambtenaar van de burgerlijke stand daar niet een stokje voor heeft gestoken. Of hebben ze op dat gebied geen regels in de VS?
pi_65048712
Wat betreft namen ben je zo goed als vrij in the land of the free.
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:44:49 #7
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_65048732
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_65048783
Mja de "kinderbescherming" in de USA heeft nogal een handje in... nouja, ernstig vuyge shit.
pi_65048790
Waar ik overigens normaal niet echt op tegen ben want op onze manier behouden we alleen onze inteeltnamen, maar dat voorkomt wel zulke namen. Dus volledig vrij kan niet, maar een paar dingen bannen zou al voor veel te veel tijd zorgen dus ik denk dat ons systeem misschien toch het beste is...
pi_65048817
Ik las: "Adolf Hitler bij ouders weggehaald"
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:49:50 #11
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_65048982
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:45 schreef Dzy het volgende:
Waar ik overigens normaal niet echt op tegen ben want op onze manier behouden we alleen onze inteeltnamen, maar dat voorkomt wel zulke namen. Dus volledig vrij kan niet, maar een paar dingen bannen zou al voor veel te veel tijd zorgen dus ik denk dat ons systeem misschien toch het beste is...
In Nederland is de naam Adolf Hitler ook niet echt "gebanned" denk ik, maar de gemeente zal de naam wél afkeuren.
pi_65049069
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:49 schreef Sanderrrr het volgende:

[..]

In Nederland is de naam Adolf Hitler ook niet echt "gebanned" denk ik, maar de gemeente zal de naam wél afkeuren.
Dat is wel te hopen ja

Even Idi Amin Janssen in zijn bedje leggen.
pi_65049102
In NL mag je je kind ook niet Jezus noemen terwijl in Z-Amerika Jésus een heel gebruikelijke naam is.
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:52:24 #14
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65049133
quote:

[..]

En terecht.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_65049135
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:51 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Dat is wel te hopen ja

Even Idi Amin Janssen in zijn bedje leggen.
Ach, genoeg ambtenaren die niet weten wie Idi Amin is denk ik.
pi_65049170
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:51 schreef Isegrim het volgende:
In NL mag je je kind ook niet Jezus noemen terwijl in Z-Amerika Jésus een heel gebruikelijke naam is.
"Maar het is toch MIJN zoon?"
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:54:13 #17
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_65049231
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

"Maar het is toch MIJN zoon?"
Idd, je hebt hem toch zelf gekocht!
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_65049257
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:54 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Idd, je hebt hem toch zelf gekocht!
Brutal. Fucking. Metal.
pi_65049265
quote:
De vader zei destijds niet in te zien wat het probleem was. Hij zou met de namen van zijn kinderen slechts zijn Duitse afkomst hebben willen eren.
Hiermee eer je Duitsland wel ja
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_65049282
quote:

[..]

Je moet een bestaande naam gebruiken in Nederland, je mag geen niet-bestaande naam gebruiken en ze hebben Adolf van deze lijst geschrapt, dus ja, in Nederland is de naam wel gebanned.
pi_65049385
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:55 schreef Dzy het volgende:

[..]

Je moet een bestaande naam gebruiken in Nederland, je mag geen niet-bestaande naam gebruiken en ze hebben Adolf van deze lijst geschrapt, dus ja, in Nederland is de naam wel gebanned.
Huh? Adolf mag ook niet? Of lees ik je post verkeerd?
pi_65049567
Hoe bepalen ze trouwens wat 'bestaande namen' zijn? We hebben hier tegenwoordig zoveel nationaliteiten en die hebben allemaal hun eigen namen...
pi_65049627
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:55 schreef Dzy het volgende:

[..]

Je gaat mij niet vertellen dat Ayushpal, Baz, Boet, Borys, Bruun, Caio, Daichi, Damyn, Davith, Deven, Diego-Tiamo, Dinu, Di-rhayno, Dyllian, Faber, Gholami, Jazz, Jubin, Junin, Kallai, Kazuyasu, Khing, Lync, Mac, Michelangelo, Paris Joolz , Rayciandrey, Remigius, Servaas, Shearney, Shrey, Skylar, Splinter, Taimour, Tjade, Tycharo, Uzair en Valdemar op die lijst staan hea?

link
pi_65049687
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 22:02 schreef patatmetfriet het volgende:

[..]

Je gaat mij niet vertellen dat Ayushpal, Baz, Boet, Borys, Bruun, Caio, Daichi, Damyn, Davith, Deven, Diego-Tiamo, Dinu, Di-rhayno, Dyllian, Faber, Gholami, Jazz, Jubin, Junin, Kallai, Kazuyasu, Khing, Lync, Mac, Michelangelo, Paris Joolz , Rayciandrey, Remigius, Servaas, Shearney, Shrey, Skylar, Splinter, Taimour, Tjade, Tycharo, Uzair en Valdemar op die lijst staan hea?

link
Nouja, het moet een bestaande naam zijn, blijkbaar bestonden deze namen al in Nederland.
pi_65049784
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 22:04 schreef Dzy het volgende:

[..]

Nouja, het moet een bestaande naam zijn, blijkbaar bestonden deze namen al in Nederland.
Zeg, hoe kom je aan die info?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')