leuke namenquote:NEW YORK - De Amerikaanse kleuter Adolf Hitler Campbell (3) mag niet langer bij zijn ouders wonen. De kinderbescherming in de staat New Jersey heeft de jongen weggehaald uit zijn ouderlijk huis, meldden lokale media woensdag.
Ook de zusjes van Adolf, JoyceLynn Aryan Nation en Honszlynn Hinler, werden meegenomen. Een reden voor de ingreep is niet gegeven.
De ouders van Adolf, een jongen met blond haar en blauwe ogen, zijn fervente neonazi's. De zaak kwam aan het licht toen de vader van de kleuter vorige maand bij een plaatselijke supermarkt een taart wilde bestellen met het opschrift ''Fijne verjaardag, Adolf Hitler''.
De vader zei destijds niet in te zien wat het probleem was. Hij zou met de namen van zijn kinderen slechts zijn Duitse afkomst hebben willen eren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
In Nederland is de naam Adolf Hitler ook niet echt "gebanned" denk ik, maar de gemeente zal de naam wél afkeuren.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:45 schreef Dzy het volgende:
Waar ik overigens normaal niet echt op tegen ben want op onze manier behouden we alleen onze inteeltnamen, maar dat voorkomt wel zulke namen. Dus volledig vrij kan niet, maar een paar dingen bannen zou al voor veel te veel tijd zorgen dus ik denk dat ons systeem misschien toch het beste is...
Dat is wel te hopen jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:49 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
In Nederland is de naam Adolf Hitler ook niet echt "gebanned" denk ik, maar de gemeente zal de naam wél afkeuren.
En terecht.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:49 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
In Nederland is de naam Adolf Hitler ook niet echt "gebanned" denk ik, maar de gemeente zal de naam wél afkeuren.
Ach, genoeg ambtenaren die niet weten wie Idi Amin is denk ik.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:51 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat is wel te hopen ja
Even Idi Amin Janssen in zijn bedje leggen.
"Maar het is toch MIJN zoon?"quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:51 schreef Isegrim het volgende:
In NL mag je je kind ook niet Jezus noemen terwijl in Z-Amerika Jésus een heel gebruikelijke naam is.
Idd, je hebt hem toch zelf gekocht!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
"Maar het is toch MIJN zoon?"
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:54 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Idd, je hebt hem toch zelf gekocht!
quote:De vader zei destijds niet in te zien wat het probleem was. Hij zou met de namen van zijn kinderen slechts zijn Duitse afkomst hebben willen eren.
Je moet een bestaande naam gebruiken in Nederland, je mag geen niet-bestaande naam gebruiken en ze hebben Adolf van deze lijst geschrapt, dus ja, in Nederland is de naam wel gebanned.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:49 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Huh? Adolf mag ook niet? Of lees ik je post verkeerd?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:55 schreef Dzy het volgende:
[..]
Je moet een bestaande naam gebruiken in Nederland, je mag geen niet-bestaande naam gebruiken en ze hebben Adolf van deze lijst geschrapt, dus ja, in Nederland is de naam wel gebanned.
Je gaat mij niet vertellen dat Ayushpal, Baz, Boet, Borys, Bruun, Caio, Daichi, Damyn, Davith, Deven, Diego-Tiamo, Dinu, Di-rhayno, Dyllian, Faber, Gholami, Jazz, Jubin, Junin, Kallai, Kazuyasu, Khing, Lync, Mac, Michelangelo, Paris Joolz , Rayciandrey, Remigius, Servaas, Shearney, Shrey, Skylar, Splinter, Taimour, Tjade, Tycharo, Uzair en Valdemar op die lijst staan hea?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:55 schreef Dzy het volgende:
[..]
Je moet een bestaande naam gebruiken in Nederland, je mag geen niet-bestaande naam gebruiken en ze hebben Adolf van deze lijst geschrapt, dus ja, in Nederland is de naam wel gebanned.
Nouja, het moet een bestaande naam zijn, blijkbaar bestonden deze namen al in Nederland.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:02 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Je gaat mij niet vertellen dat Ayushpal, Baz, Boet, Borys, Bruun, Caio, Daichi, Damyn, Davith, Deven, Diego-Tiamo, Dinu, Di-rhayno, Dyllian, Faber, Gholami, Jazz, Jubin, Junin, Kallai, Kazuyasu, Khing, Lync, Mac, Michelangelo, Paris Joolz , Rayciandrey, Remigius, Servaas, Shearney, Shrey, Skylar, Splinter, Taimour, Tjade, Tycharo, Uzair en Valdemar op die lijst staan hea?
link
Zeg, hoe kom je aan die info?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:04 schreef Dzy het volgende:
[..]
Nouja, het moet een bestaande naam zijn, blijkbaar bestonden deze namen al in Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |