Kutjoch vind ik dat.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:40 schreef Viking84 het volgende:
Waar is iedereen? O 'About a boy' is op tv. Daar zal Greys wel naar kijken, want die vond dat zo'n leuk jongetje toch?.
Anekdote van een docent over een mondeling over "Animal Farm". Hij is erg tegen leerlingen die de film kijken en dan het boek niet meer lezen. Hij stelt een vraag ... leerling: "Meneer, dat is de film, niet het boek"quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:38 schreef Viking84 het volgende:
O ja, en bij mij zou echt niemand wegkomen bij een mondeling zonder het boek gelezen te hebben. Daar zou ik wel voor zorgen. Werken zul je!
.
Ah ja, maar het plaatje van de motor heeft het ook, vandaarquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het korrelige hoort bij het lettertype
Jaa leuk boek is dat!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Het boek is wel erg leuk! Nick Hornby
Nee, ondanks dat mijn naam anders doet vermoeden. Koorts is eerder gangbaar in dit geval maar die had ik van de week al. De ontsteking is op zijn retour, hoop ikquote:
Greys ook. Vandaar mijn opmerking.quote:
die met magdalena zussen?quote:
kloptquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Anekdote van een docent over een mondeling over "Animal Farm". Hij is erg tegen leerlingen die de film kijken en dan het boek niet meer lezen. Hij stelt een vraag ... leerling: "Meneer, dat is de film, niet het boek"![]()
[..]
Ah ja, maar het plaatje van de motor heeft het ook, vandaar.
stond als filmtip op veronica, maar ik had er geen zin inquote:
Wat leuk, Potver-Dikkie de geitquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:58 schreef sigme het volgende:
"Wie vloeken wil leren moet geiten nemen" zei opa altijd.
Potver-Dikkie lijkt me dan ook een treffende naam.
Het stond toevallig op. Maar al die chicks zijn superdik! Terwijl ze de hele dag werken en amper eten!quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
stond als filmtip op veronica, maar ik had er geen zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |