Hopelijk wijzer & volwassenerquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:27 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Omdat? Wijzer? Ervaren ? Sociale zekerheid? Financiele zekerheid?![]()
En we gaan weer verder ! 2de topic ooit gemaakt so ... dont hang me !quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:30 schreef Belsezar het volgende:
Je moet ff de OP uit de wiki link halen
Kopieer, als je wilt, de tekst even die hier staat: http://wiki.fok.nl/index.php/Singlesquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:32 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
En we gaan weer verder ! 2de topic ooit gemaakt so ... dont hang me !
shit...kansloosquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hopelijk wijzer & volwassenerEn die andere punten; ach… kan handig zijn, maar iemand die ouder is, kan ook nog studeren & voor het financiële punt heb ik (op dit moment) niemand nodig. (Een beetje) Hetzelfde niveau is ook wel belangrijk
Is het niet zo dat ook vrouwen graag met jonger vlees willen pimpen ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hopelijk wijzer & volwassenerEn die andere punten; ach… kan handig zijn, maar iemand die ouder is, kan ook nog studeren & voor het financiële punt heb ik (op dit moment) niemand nodig. (Een beetje) Hetzelfde niveau is ook wel belangrijk
Ik bedoelde er niks meequote:Op woensdag 14 januari 2009 20:32 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
En we gaan weer verder ! 2de topic ooit gemaakt so ... dont hang me !
Dawg!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:32 schreef dawg het volgende:
Oh. Nieuw topic. Hoi singles van het goede leven!
Die behoefte heb ik absoluut niet, maar goed. Ik ben zelf 21, dus ik denk dat dat meer voor 'oudere' dames is ( als je dat hier ook een beetje volgtquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:33 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Is het niet zo dat ook vrouwen graag met jonger vlees willen pimpen ?
En toch vind ik zit daar een wereld van verschil in ! Zeker qua karakter , en eigenschappen !quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:33 schreef xFriendx het volgende:
Bij gelijk uiterlijk maakt het mij niet zoveel uit of ze jonger of ouder is, ken oudere dames die *** zijn en jongere dames waar ik het wel goed mee kan vinden, hangt dus gewoon sterk van het uiterlijk/persoonlijkheid af.
Uiteraard kies ik eerder voor iemand van 35 dan 15 (elk 10 jaar verschil) maar of ze 22 is of 28 (elk 3 jaar verschil) boeit me dan weer niet.
You are in a festive mood! Ik doe mee!quote:
* RealZeus lazert de knuppel even in het hoenderhokquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:22 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Trouwens wat vinden jullie : Ouder of juist Jonger beter?
En de looks zijn the same , gewoon even om leeftijd...
pssst, dat komt niet door de leeftijd hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:35 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
En toch vind ik zit daar een wereld van verschil in ! Zeker qua karakter , en eigenschappen !
Dat geloof ik inderdaad meteenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* RealZeus lazert de knuppel even in het hoenderhok
Jonger. In mijn ogen hebben oudere vrouwen vaker last van rammelende eierstokken.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:35 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
En toch vind ik zit daar een wereld van verschil in ! Zeker qua karakter , en eigenschappen !
Inderdaad. Je hoopt dat een ouder iemand wat volwassener is, maar dat hoeft helemaal nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
pssst, dat komt niet door de leeftijd hoor
Och als ze al kinderen hebben, valt dat wel mee.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jonger. In mijn ogen hebben oudere vrouwen vaker last van rammelende eierstokken en zijn ze met net wat te serieus en te bankhangerig.
"maar dan zit je daar weer mee" (om het even cru te zeggen)quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och als ze al kinderen hebben, valt dat wel mee.
22 of 28, dat scheelt veel qua volwassenheid, geloof mij maar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:33 schreef xFriendx het volgende:
Bij gelijk uiterlijk maakt het mij niet zoveel uit of ze jonger of ouder is, ken oudere dames die *** zijn en jongere dames waar ik het wel goed mee kan vinden, hangt dus gewoon sterk van het uiterlijk/persoonlijkheid af.
Uiteraard kies ik eerder voor iemand van 35 dan 15 (elk 10 jaar verschil) maar of ze 22 is of 28 (elk 3 jaar verschil) boeit me dan weer niet.
Wat is jouw doelgroep dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 20:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jonger. In mijn ogen hebben oudere vrouwen vaker last van rammelende eierstokken en zijn ze met net wat te serieus en te bankhangerig.
Ik niet .quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
"maar dan zit je daar weer mee" (om het even cru te zeggen)
Kan mij voorstellen dat je daar ook niet meteen zin in hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |