Ik zie toch overduidelijk geen FEBO-buikje bij Toby.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hij lijkt op Theo Janssen op die foto.
Bron is Againzender?quote:
Ik keek dan ook niet naar zijn buik.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik zie toch overduidelijk geen FEBO-buikje bij Toby.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:50 schreef Nashje het volgende:
oh wacht dat is de loopbaan van moisander
Al die nicknames ookquote:
Is dat die Tom de Mul die in al zijn wedstrijden niet één keer een fatsoenlijke voorzet gaf?quote:
Hebben we niet nodig.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hopen op Tom de Mul dan.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hopen op Tom de Mul dan.
Gezellig met Jan Joostquote:Kom naar een uitzending van Sport aan tafel
Amsterdam, 15 jan 2009
Endemol Sport en Eredivisie Live nodigen supporters van Ajax uit om een keer een aflevering van Sport aan tafel bij te wonen. Het programma wordt op maandagavonden live opgenomen in Aalsmeer.
Sport aan tafel, het voetbalpraatprogramma van Eredivisie Live, wordt gepresenteerd door Jan Joost van Gangelen. Iedere uitzending wordt hij bijgestaan door twee of drie gasten uit de voetbal- of sportwereld. Naast het napraten over de duels van het afgelopen speelweekend, wordt er vooruitgeblikt op de volgende speelronde en komen er diverse leuke verrassende reportages voorbij. Tijdens de opnames is er ongeveer plaats voor veertig mensen in het publiek.
Dit gerucht over deze speler had ik zeker gemist ofzo?quote:**AC Milan heeft zich versterkt met
Felipe Mattioni.De 20-jarige verdediger
wordt de zevende Braziliaan bij Milan
naast Ronaldinho,Kaka,Emerson,Dida,Pato
en de onlangs gecontracteerde Silva.
Mattioni,die ook in de belangstelling
stond van Ajax,Juventus en Manchester
United,is voor vier jaar vastgelegd.
Ajacied toch?quote:
Feyenoordsupporters nodigen ze ook al uit. Ze willen het gezellig maken zeker?quote:
Een beetje het Lief en Leed ideequote:Op donderdag 15 januari 2009 14:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Feyenoordsupporters nodigen ze ook al uit. Ze willen het gezellig maken zeker?
quote:Cvitanich: 'Er is maar één manier om dit seizoen op een goede manier af te sluiten. En da is met de landstitel.'
Is dat zo?! Wist ik nietquote:
Ik weet niet of ie Ajacied is. Hij stond wel in het uitvak bij HSV - Ajax.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Is dat zo?! Wist ik niet! Zal wel een leuke uitzending worden
!
Ik vond het ook al vreemd jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:56 schreef MaxC het volgende:
VI-headline: Been: 'Ik richt me nu vooral op Ajax'
Dacht even dat de opvolger voor Van Basten al bekend was
Die doet hetzelfde als Wielaert: gelimiteerde transfersom van misschien 5-7 miljoen?... Elia is niet dom, zijn zaakwaarnemer al helemaal niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:39 schreef jna het volgende:
Elia heeft nog niet bijgetekend:
Update 12:45 uur: FC Twente is wél in gesprek met Eljero Elia, maar van een akkoord is nog geen sprake. "Wij zijn in gesprek met FC Twente over het verlengen van het contract", reageert zaakwaarnemer Frank Schouten op de website van Voetbal International op de berichten dat Elia akkoord zou zijn over een contract tot medio 2013. "Er is nog niet getekend."
Klikquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Is dat zo?! Wist ik niet! Zal wel een leuke uitzending worden
!
Dat blijft ook gesloten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Alsjeblieft zeg, geen Tom de Mul. Laat dat boek alsjeblieft gesloten.
Dan moet je rechts naast het uitvak gaan zitten. Vorig seizoen met NEC - Feyenoord hebben we daar ook gezeten en je kon er gewoon met je Feyenoord sjaal gaan zitten zonder dat iemand je raar aankeek.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:08 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Klik
Ik kan niet wachten tot zondag, als het goed is heb ik nog even kaartjes kunnen regelen om tussen de nijmegenaren te zitten.
lol, die Jan Joostquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:08 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Klik
Ik kan niet wachten tot zondag, als het goed is heb ik nog even kaartjes kunnen regelen om tussen de nijmegenaren te zitten.
Denk niet dat w00h00 er met een Feyenoord sjaal gaat zittenquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan moet je rechts naast het uitvak gaan zitten. Vorig seizoen met NEC - Feyenoord hebben we daar ook gezeten en je kon er gewoon met je Feyenoord sjaal gaan zitten zonder dat iemand je raar aankeek.
Ik zat nog te twijfelen, maar die zit nog in de was, dus ik denk voor de verandering met me Ajax sjaal ga.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Denk niet dat w00h00 er met een Feyenoord sjaal gaat zitten!
quote:Vermaelen en Van der Wiel weer fit
Thomas Vermaelen, Gregory van der Wiel en Daley Blind begonnen apart van de groep. Blind kende nog wat lichamelijk ongemak opgelopen tijdens de oefenpartij met Jong Ajax bij FC Lisse afgelopen dinsdag.
Van der Wiel kreeg na een lichte baloefening met Vermaelen toestemming om de rest van de oefensessie af te maken met de groep en deed ook de partijvorm mee.
Heeft Sno een blessure danquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Mooi. Nu zie ik nog graag het bericht verschijnen dat ons op een na beste speler weer fit is.
Inderdaad. En Andries Jonker van WillemII (die het fantastisch doet) kan in zijn ogen niets goeds doen omdat hij een Amsterdamse arrogante uitstraling heeft. Wat ben je dan voor een journalistquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:20 schreef TheJanitor het volgende:
Dat geld van Real hebben we dus nog niet? Derksen zegt dat Ajax niet zo goed bij kas is en het geld voor Wielaert in termijnen wilde betalen. En we hebben meer betaald dan 3,1miljoen.
Volgens mij schijt die Derksen in zijn broek voor Monsterman want ik heb hem nog nooit wat negatiefs horen zeggen, zelfs dit gedrag werd door hem omgedraaid in iets positiefs
En over Huub. Genee confronteert hem bijna wekelijks met de povere prestaties maar nee, Derksen blijft de volste vertrouwen hebben hoor!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:29 schreef BB-boy het volgende:
Hij zal wel belangen hebben net zoals bij Scheringa.
Valt me ook altijd op dat hij nooit negatief is over Reker.
Juist wel zijn geboorteland, hij mag niet uitkomen voor het land van zijn voorouders.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij mag niet meer voor zijn geboorteland uitkomen.
Jawel hoor, alleen niet meer voor Kroatië.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij mag niet meer voor zijn geboorteland uitkomen.
Klopt ja, en dan kwaad worden op Genee omdat hij er geen argumenten voor kan gevenquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En over Huub. Genee confronteert hem bijna wekelijks met de povere prestaties maar nee, Derksen blijft de volste vertrouwen hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |