quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:51 schreef freecell het volgende:
Ik heb sinds een week weer dezelfde soort misselijkheid als tijdens de zwangerschap. Kent iemand dat? Kan het door de BV komen oid?
Disclaimer: ja, ik weet zeker dat ik niet zwanger ben
ze weet dat ik volledige borstvoeding geef, ze doet het onder lokale verdoving, maar ik zal haar morgen even bellen voor de zekerheid om het na te vragenquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:14 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Heb je wel geinformeerd of je wel een verdoving mag als je borstvoeding geeft?
Ik wou ook moedervlekjes weg laten halen, maar mijn huisarts wil dat pas doen zodra ik gestopt ben met borstvoeding. Maar misschien denkt mijn huisarts er gewoon anders over dan die van jou, dat kan natuurlijk ook.
bijna kan je oudste je jongste zienquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:39 schreef DJMO het volgende:
nu krijg ik zojuist een telefoontje dat mijn ik oudste en jongste vrijdag 16 januari op het kantoor van jeugdzorg eindelijk kennis met elkaar mag laten maken..
quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:51 schreef Raissa het volgende:
Ik baal als een stekker.. Krijg net een mail van de assurantietussenpersoon dat ik OF moederzorg mag OF uitgestelde couveusenazorg. Fijn om dat pas te horen op het moment dat de kraamzorg er al is (en dus de keuze al gemaakt is)....![]()
het enigste wat ik kan is mezelf heel rustig houden en het liefst plat liggen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:45 schreef freecell het volgende:
Ah Popples
Balen!
Is er iets waar je wat aan kan doen (iets leuks voor jezelf doen bv) of is het gewoon wachten tot het overgaat?
Ik heb 3 x 3 uur gehad nu, maar de zorg moet aansluitend zijn. Dus je mag niet zeggen van ik zet het nu stop en kom maar als Mila thuiskomtquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:34 schreef Ynske het volgende:
[..]dat is idd ontzettend
hoeveel moederzorg heb je gehad tot nu toe? is het niet mogelijk om dat nu stop te zetten de door te laten lopen als Mila thuiskomt?
Ik ben bevallen met 33+4, ons kindje ligt dus nog in de couveuse een poosje. Op dit moment is de moederzorg al begonnen dus is er kennelijk geen recht meer op uitgestelde couveuse nazorg (dat is 15 uur kraamzorg op het moment dat het kindje thuiskomt)quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:31 schreef Suzanna het volgende:
Raissa, ik weet niet wat er aan de hand is (sorry, lees niet mee in babytopics etc.) maar je hebt dus eigenlijk meer zorg nodig dan je krijgt nu? Of wat bedoel je precies?
Ah, je had het al uitgelegdquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:40 schreef Popples het volgende:
Suzanna Raissa is vroeger bevallen dat normaal is en dus haar dochtertje in een couveusse ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |