MSN is de laatste jaren dood bij mij, ik heb alleen nog belangrijke mensen erin staan. Maar echt chatten doe ik daar echt niet meer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:09 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Inderdaad. En zodra het bovenste schermpje mijn 22" monitor vol maakt, is het wel heel treurig gesteld, hoor.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:10 schreef TearSong het volgende:
[..]
Hehe, ben toch blij dat ik geen MSN heb. Scheelt weer.
allemaal
Die taart is niet zo gezond, dus stuur 'm maar gauw naar mij toequote:Op woensdag 14 januari 2009 20:09 schreef MichielV het volgende:
[..]
Hij zit er nog steeds in, dus ja![]()
En natuurlijk hoop ik niet dat ik iemand heb weggejaagd, dat zou echt kut zijn. Op fora mag je af en toe tegen elkaar in gaan, dat is gezond.
Succes! Daar heb ik ook gewerkt, heel lang terugquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:07 schreef drummerdude het volgende:
Ik ga solliciteren (of in ieder geval formulier inleveren) bij de Bakker Bart...![]()
(Eerste keer)
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:11 schreef drummerdude het volgende:
Welke radio draaien ze bij de BB?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:11 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Die taart is niet zo gezond, dus stuur 'm maar gauw naar mij toe.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
Volgende topic titel is voor Richard, anders hadden we het in een topic titel gezegd
Italiaanse Bol gezond met rode sausquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:11 schreef TearSong het volgende:
[..]
Succes! Daar heb ik ook gewerkt, heel lang terug
En dat terwijl ik vandaag echt een kutdag heb.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet zeggen, mag je humor van afgelopen dagen, je neemt pallets leuke opmerkingen mee
Ja, helemaal voor Rich!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
Volgende topic titel is voor Richard, anders hadden we het in een topic titel gezegd
Een italiaanse bol uberhauptquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Italiaanse Bol gezond met rode saus
Gelukkig je humor nog niet verloren onderwegquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:12 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
En dat terwijl ik vandaag echt een kutdag heb.
dan moet je je voet anders zetten...quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:13 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Mijn been wiebelt mee... vind ik hem dan ook tof?
En dan moet je je er bij voorstellen dat je in één van de kleinste landjes ter wereld bent, zonovergoten en gelegen op een berg, en dat je via een lange slingerende weg omhoog gaat naar de top van de berg en het (historische) hart van dat landje met Viva la Vida op je mp3-speler.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:11 schreef LeonH het volgende:
Viva La Vida... wat een droomplaat blijft het.
Wat mij betreft een klassieker, nu al
Alles klopt in die plaat!
en ja dit alles meen ik serieus
Kutdag.. Morgen is het piemeldag. Dus nog een extra dagje prutsen!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gelukkig je humor nog niet verloren onderweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |