je zit helaas in een leeftijdsgroep waarin meisjes helaas zo zijn. Duurt helaas nog even een paar jaar tot ze veranderenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:05 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dit dus: [naam] Wie gaat er mee naar het centrum?
[naam] Wat was het leuk he, A?
[naam] Ja. Ik heb echt genoten
Dat soort hele conversaties, maar dan met mensen die zich met hun naam aan- en afmelden. Grom!
MSN naam: HoOii!!!quote:
Tja, dat mag toch? Ik vind ook wel eens dat er kutmuziek wordt gedraaid, zoals KoL of zo.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niemand heeft problemen met hem , alleen overal negatief over zijn was een beetje te , meer niet.
wil niet zeggen dat heel roel een probleem is.
Roel is
Wel. Sinds Michiel een bericht terug poste op Roel dat Roel wel op heel veel dingen kritiek had, is het zo dat jullie nu heel actief lopen te roepen dat ie jankte als een klein kind. (Terwijl er ook positieve reacties van 'm waren.)quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Maar om nu direct terug te zeiken omdat Michiel een tegenreactie plaatste is een beetje vervelend.
kun je deze opmerking uitleggen, want kan hem niet goed plaatsen
Er zijn altijd wel nummers waar iemand niets aan vind ,daarin tegen zijn er ook weer die het wel leuk vinden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:06 schreef LeonH het volgende:
het begon op een gegeven moment wel erg uit de hand te lopen met de plaatjes waar die niks aan vond, en dat ging zo'n beetje de hele dag door.
Ben het er ook niet mee eens dat gevallen als die nieuwe Partysquad en Tijdmachine gedraaid worden op 3fm maar goed dat zijn keuzes en smaken van de dj's.
MSN op bezet! Thats the answer, ik heb altijd een hekel aan buzzers, daarom sta ik altijd op bezet..quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:05 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dit dus: [naam] Wie gaat er mee naar het centrum?
[naam] Wat was het leuk he, A?
[naam] Ja. Ik heb echt genoten
Dat soort hele conversaties, maar dan met mensen die zich met hun naam aan- en afmelden. Grom!
Hij zit er nog steeds in, dus jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
Wat n mooie taart...was ie ook te eten?
Er is vaak genoeg al geroepen of het iets minder kon. Alleen dit keer ook nog door een DJ die roept dat Roels mening niet ieders mening is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:08 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wel. Sinds Michiel een bericht terug poste op Roel dat Roel wel op heel veel dingen kritiek had, is het zo dat jullie nu heel actief lopen te roepen dat ie jankte als een klein kind. (Terwijl er ook positieve reacties van 'm waren.)
ja klaar...we hoeven niet uit te lichten waarom Roel wel of niet bepaalde dingen heeft gezegt, en waarom Michiel iets heeft terug gezegt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:08 schreef Dichterbijer het volgende:
Laten we het weer hebben over 3FM![]()
In 2009 waren de positieve reacties volgens mij op 1 hand te tellen. Zn Tweets inbegrepen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:08 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wel. Sinds Michiel een bericht terug poste op Roel dat Roel wel op heel veel dingen kritiek had, is het zo dat jullie nu heel actief lopen te roepen dat ie jankte als een klein kind. (Terwijl er ook positieve reacties van 'm waren.)
Inderdaad. En zodra het bovenste schermpje mijn 22" monitor vol maakt, is het wel heel treurig gesteld, hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:07 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
MSN naam: HoOii!!!
Offline - Online, schermpje rechts onder - offline - online, schermpje weer rechts onder -
MSN naam: GoeT! M¤t Ju DaNn
Offline - Online, schermpje rechts onder steeds voller en hoger - offline - online, stapels met schermpje raakt bovenkant van beeldscherm.
Dat is kut, net als deze plaat (Wat een bruggetje, ik met DJ worden)
Kun jij dan een Pallet kaasstengels naar mij opsturenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:07 schreef drummerdude het volgende:
Ik ga solliciteren (of in ieder geval formulier inleveren) bij de Bakker Bart...![]()
(Eerste keer)
In je woorden heb je niets verkeerd gezegd, mijnsinziensquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:09 schreef MichielV het volgende:
[..]
Hij zit er nog steeds in, dus ja![]()
En natuurlijk hoop ik niet dat ik iemand heb weggejaagd, dat zou echt kut zijn. Op fora mag je af en toe tegen elkaar in gaan, dat is gezond.
Hehe, ben toch blij dat ik geen MSN heb. Scheelt weer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:08 schreef gerbenp het volgende:
[..]
MSN op bezet! Thats the answer, ik heb altijd een hekel aan buzzers, daarom sta ik altijd op bezet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |