quote:Dit vind ik te gemakkelijk...
quote:Bosz en Jansen solidair met Verbeek
ROTTERDAM - Technisch directeur Peter Bosz en assistent-trainer Wim Jansen hebben zich solidair verklaard met de vertrokken Feyenoord-trainer Gertjan Verbeek.
Peter Bosz (rechts) in gesprek met trainer Gertjan Verbeek. FOTO PIM RAS
Dat is de reden waarom de Rotterdamse club nog steeds geen officiële verklaring heeft gebracht. In de Kuip zitten alle hoofdrolspelers nog steeds om de tafel. Voor 19.30 uur is een persconferentie uitgeschreven.
De verwachting is dat behalve het ontslag van Verbeek ook het vertrek van Jansen en Bosz bekend wordt gemaakt. Een sponsor zou bereid zijn garant te staan voor de afkoopsom van Verbeek.
Onder de supporters is de ex-trainer ontzettend populair, zo blijkt ook uit de reacties op de site ad.nl. Een aantal supporters wil vanavond bij de Kuip demonstreren als steunbetuiging aan Verbeek.
En jij denk dat dat het probleem is? Dat is toch wel de minste zorg die ze bij Feyenoord hebben.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:06 schreef ub40_bboy het volgende:
Zijn er in Rotterdam mensen die weten wat een goed aankoopbeleid is?
Juist, daar zitten we op te wachten op dit momentquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Gudde vanavond tijdens de persconferentie de stadionplannen nogmaals gaat verhelderen.
Mario wil toch niet?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bosz weg is goed. Jansen ook, die is te oud.
Verbeek had wel mogen blijven. Welkom Mario!
Euhm voor een voetbal club is het belangrijkste wie er op het veld staan lijkt mij.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:07 schreef Steven184 het volgende:
[..]
En jij denk dat dat het probleem is? Dat is toch wel de minste zorg die ze bij Feyenoord hebben.
Die oude lul die door een gat in een hek wegvluchtte bij Utrecht?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:10 schreef TJDoornbos het volgende:
TijdVoorVanHanegem
Dat zegt hij maar ik denk dat als Feyenoord zich echt meld hij wel wilquote:
Nonsens natuurlijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:02 schreef ub40_bboy het volgende:
Dit is wel het beste voor feyenoord want die Bosz heeft geen verstand van voetbal.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Emiel Schelvis zei net op Rijnmond dat de spelersgroep van Hanegem als trainer wil
Voor 30 miljoen stelt iedereen een betere selectie samen dan die van Feyenoord nu.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nonsens natuurlijk.
Natuurlijk heeft hij veel fouten gemaakt, maar vergeet niet dat toen hij instapte de club al van top tot teen verrot was. Z'n pech was dat de oudere spelers stuk voor stuk faalden, terwijl de verwachtingen juist zo hoog waren aan het begin van vorig seizoen. Ook in het aankoopbeleid heeft hij natuurlijk gefaald, maar dat hij verstand van het spelletje heeft dat heeft hij wel bewezen.
In ieder geval positief dat niet alleen Verbeek vertrokken is maar ook 2 andere belangrijke mensen die verantwoordelijk waren voor het technische beleid, kan een goed begin zijn om echt weer vanaf scratch te beginnen.
Zelfs Heracles met een begroting van 7 miljoenquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:15 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Voor 30 miljoen stelt iedereen een betere selectie samen dan die van Feyenoord nu.
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Timmer, Lucius en De Cler de nieuwe trainers zijn. Ze weten het namelijk beter.quote:
Hij wil wel.quote:
Indeed sjimz. De Kromme die doet bijna niets.. sowieso niet als het regent. Ideaal voor je oudjesquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vind ik niet raar, dan hoeven ze niet zo hard te trainen.
Die zou ik ook graag in Eindhoven zien. Maar serieus, Been is toch gek als hij nu instapt bij Feyenoord?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wel jammer dat jullie nou Been voor onze neus wegkapen.
Precies. Het zit diep...quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij wil wel.
Wat een bende. Mensen die denken dat het allemaal opgelost is wanneer Verbeek en Bosz vertrekken hebben het goed mis.
Jij had Makaay, v. Bronckhorst, Hofland en de Cler laten lopen? Bovendien waren er niet zoveel Feyenoorders ontevreden volgens mij de trainers van Marwijk en Verbeek.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:15 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Voor 30 miljoen stelt iedereen een betere selectie samen dan die van Feyenoord nu.
Ik hoop op Rijnmond maar heb geen idee...quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Persconferentie nog ergens live te volgen?
Rijnmond TV om 10 uurquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik hoop op Rijnmond maar heb geen idee...
Ow toch wel! Een half uur geleden melden ze nog dat ze er alleen om 10 uur op terug zouden komen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:29 schreef Scorpie het volgende:
live stream radio rijnmond: mms://vogelzang.nijmegen.internl.net/radiorijnmond
Dan zal Van Hanegem inderdaad de nieuwe trainer wordenquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:30 schreef onlogisch het volgende:
Ze hebben het over een doorbraak van het hekwerk
het voelt heel vreemd aan..ook al is het maar een ontslag van een mens.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:30 schreef onlogisch het volgende:
Ze hebben het over een doorbraak van het hekwerk
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:30 schreef venomsnake het volgende:
tvp
Dan is 't op tv ja.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ow toch wel! Een half uur geleden melden ze nog dat ze er alleen om 10 uur op terug zouden komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |