Precies, trouwe supporters hebben ze zeker. Echter is dat en een fatsoenlijk stadion alles wat Feyenoord nog onderscheidt van een matige subtopper.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:52 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Haha, ja die wekelijks gevulde kuip heb de laatste 6 jaar zoveel succes meegemaakt..
De Kuip zit nog steeds vol hèquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat waren relatief succesvolle periodes
Redelijk vol, er zijn nog heel wat lege plekken op de 2e ringquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Redelijk vol, er zijn nog heel wat lege plekken op de 2e ring
Reageer eens inhoudelijk. Ik heb wat vrienden met seizoenkaarten van wie ik het hoor, als je foto's ziet is het ook vaak te zienquote:
Daar zitten ook lege plekken ja, maar waar zitten die niet? In de Arena zie je ook altijd veel van die prachtige gekleurde stoeltjes tussen de supporters zitten op de lange zijde.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
Reageer eens inhoudelijk. Ik heb wat vrienden met seizoenkaarten van wie ik het hoor, als je foto's ziet is het ook vaak te zien
Ik zal objectief antwoorden en ik vind de ArenA niet vol zitten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Daar zitten ook lege plekken ja, maar waar zitten die niet? In de Arena zie je ook altijd veel van die prachtige gekleurde stoeltjes tussen de supporters zitten op de lange zijde.
Vind jij de ArenA vol zitten of niet?
Feye heeft gemiddeld 450000 toeschouwers dit seizoen. Dat is gewoon vol. Ik snap niet waarom je daar nou weer zo nodig op moet ingaan. Voegt niets toe.
Heb jij vrienden die voor Feijenoord zijn?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
Reageer eens inhoudelijk. Ik heb wat vrienden met seizoenkaarten van wie ik het hoor, als je foto's ziet is het ook vaak te zien
hoelaat zei je dat? zei je dat toen de geruchten gingen dat ook de andere 2 zouden volgen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:18 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik zal objectief antwoorden en ik vind de ArenA niet vol zitten.
Maar bij Feyenoord zit het wel altijd vol.
Overigens had ik het goed he boys, ik had van mijn insider gehoort dat ze alle 3 eruit gingen vandaag.
Je maakt mij niet wijs, dat die spelers die er zijn, niet kunnen voetballen, vooral die jongeren daar zijn om je vingers er bij af te likken, nu nog een trainer die er een team van kan maken, en als die spelers beter gaan presteren als ze meer lachen laat ze dan lekker lachen en beesten\quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:49 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. Daarnaast denk ik niet dat veel trainers zich willen branden aan die zwalkende modderschuit aan de Maas.
Ik ookquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb jij vrienden die voor Feijenoord zijn?
Nee, door mijn uitspraken kwamen de geruchten juist opgang.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:21 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
hoelaat zei je dat? zei je dat toen de geruchten gingen dat ook de andere 2 zouden volgen?
Natuurlijk kunnen ze wel voetballen, maar het is bij Feyenoord voor een trainer nog niet zo makkelijk om er even een goed draaiend team van te maken. De achterban en onrust van een topclub op een subtop selectie werkt verlammend. Een selectie als die van Feyenoord zou in de luwte van een suptopper met gemak in het linker rijtje staan, daar ben ik van overtuigt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:22 schreef maril het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat die spelers die er zijn niet kunnen voetballen, vooral die jongeren daar zijn om je vingers er bij af te likken, nu nog een trainer die er een team van kan maken, en als die spelers beter gaan presteren als ze meer lachen laat ze dan lekker lachen en beesten\
t gaat om de punten. Dat zeg ik als PSVer die een zwak heeft voor Fijenoord
Neuh, komt wel goed.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:34 schreef DaMart het volgende:
Ik vraag me trouwens af of het vertrek van Bosz niet een extra probleem met zich meebrengt. Want normaal gesproken is het de Technisch Directeur die een nieuwe trainer binnenhaalt. Dus zouden ze nu niet eerst op zoek gaan naar een TD, waardoor het nog langer duurt voordat er een nieuwe trainer komt?
Ach, ik ken weer een aantal Rotterdammers die voor Ajax zijn, dat hou je altijd.quote:
Bosz heeft Verbeek toch gehaald? Dan is hij toch net zo fout geweest? Gewoon beiden vervangen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:34 schreef DaMart het volgende:
Ik vraag me trouwens af of het vertrek van Bosz niet een extra probleem met zich meebrengt. Want normaal gesproken is het de Technisch Directeur die een nieuwe trainer binnenhaalt. Dus zouden ze nu niet eerst op zoek gaan naar een TD, waardoor het nog langer duurt voordat er een nieuwe trainer komt?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:26 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee, door mijn uitspraken kwamen de geruchten juist opgang.
Daarvoor wist niemand iets.
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:07 schreef Adothehague het volgende:
MONTANA: Wielaert gaat niet naar Ajax deze transferperiode.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:33 schreef Adothehague het volgende:
Trouwens, ik weet uit betrouwbare bron te melden dat het ontslag van Verbeek en de afkoopsom wordt gefinancierd door een externe man met geld (Geldschieter)
Bullshit. Je naam zegt genoeg.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:18 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik zal objectief antwoorden en ik vind de ArenA niet vol zitten.
Maar bij Feyenoord zit het wel altijd vol.
Overigens had ik het goed he boys, ik had van mijn insider gehoort dat ze alle 3 eruit gingen vandaag.
2 van de 3 kloppen gewoon hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Rot nou eens op met je bronnen
@DMJN: Nee, ik zeg ook niet dat 't bij Ajax vol zit
Ja, uiteraard. Maar de vraag is welke functie als eerste ingevuld wordt: de TD of toch de trainer. Want meestal is het de TD die de trainer aantrekt, en dus ook achter die keuze moet staan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bosz heeft Verbeek toch gehaald? Dan is hij toch net zo fout geweest? Gewoon beiden vervangen.
Bij Feyenoord zit het alleen niet vol tijdens bekerpotjes.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Bullshit. Je naam zegt genoeg.
Bij feyenoord zit het ook lang niet altijd vol. Ik denk dat de echte opkomst om het even is.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Bullshit. Je naam zegt genoeg.
Bij feyenoord zit het ook lang niet altijd vol. Ik denk dat de echte opkomst om het even is.
Je komt met dingen die hier al bekend waren voor jij het kwam vertellen, ik weet dat je een status probeert te krijgen maar doe het op een normale manier, stoer doen met iets wat je niet hebt is niet stoerquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:49 schreef Adothehague het volgende:
[..]
2 van de 3 kloppen gewoon hoor.
Maar die informatie van Verbeek kwam van een bron die ik gewist heb, en die bron was vrij nieuw.
Die nieuwtjes over Feyenoord wist ik al maar die kwamen ook van mijn oude vertrouwde bron.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je komt met dingen die hier al bekend waren voor jij het kwam vertellen, ik weet dat je een status probeert te krijgen maar doe het op een normale manier, stoer doen met iets wat je niet hebt is niet stoer
Aan zelfspot geen gebrek zie ik alquote:
Wat jij wil gozer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:50 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Bij Feyenoord zit het alleen niet vol tijdens bekerpotjes.
Maar over het algemeen (aantal toeschouwers per stoel) zit het voller bij Feyenoord.
Fix de TT dan meteen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:14 schreef Prosac het volgende:
Verbeek, Bosz en Jansen zijn weg jongens.
Hij wil een dikkere lease auto?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:12 schreef Happel het volgende:
Been wil wel. Alleen onder bepaalde voorwaarden.
Wees de eerstequote:Op woensdag 14 januari 2009 22:31 schreef Rikketik het volgende:
Is de Kuip al bestormd door een woedende menigte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |