en nu wachten tot Bosz ook gaatquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:09 schreef Nightwulf het volgende:
RTV Rijnmond:
"Ook Jansen weg bij Feyenoord"
14 januari 2009
Assistent-trainer Wim Jansen lijkt net als trainer Gertjan Verbeek te vertrekken bij Feyenoord.
Jansen is één van de grondleggers van de huidige voetbalvisie van de Rotterdammers. Zijn positie lijkt door de recente ontwikkelingen onhoudbaar. Dit seizoen stapte de voormalig middenvelder van Feyenoord, na jarenlang vooral achter de schermen gewerkt te hebben, weer het veld op als rechterhand van Gertjan Verbeek.
zat net de denken om ook maar mijn clubkaart terug te sturenquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Blijft er nog iets van Feyenoord over?
en dat zijn onmogelijke voorwaarden?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:12 schreef Happel het volgende:
Been wil wel. Alleen onder bepaalde voorwaarden.
Die is ook wegquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en nu wachten tot Bosz ook gaat
Dat zou symbolisch wel een aardig idee zijn jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:12 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
zat net de denken om ook maar mijn clubkaart terug te sturen
Hij had ook een bron die wist te vertellen dat Wielaert niet naar Ajax zou gaan in de winterstop..quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:47 schreef koemleit het volgende:
[..]
je lult.
anders wil ik namen horen..
en is die geldschieter benaderd met het verhaal: "ja we willen de trainer wippen maar we hebben geen geld wil je ff dokken"?
Ach, Been zal echt wel weten wat hij wil. Zeker nu de nood hoog is bij Feyenoord, moet hij toch aardig zijn agenda er doorheen kunnen duwen als hij het slim doet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dat zijn onmogelijke voorwaarden?
dat zal niet vandaag en dus vermoedelijk niet in dit deel bekend worden...quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:15 schreef Kluts het volgende:
FF volgen dit. Ben benieuwd wie het wordt.
Klopt, maar ik zal je uitleggen waarom die fout ging.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij had ook een bron die wist te vertellen dat Wielaert niet naar Ajax zou gaan in de winterstop..
Lekker laten lullen....
ik ken ook mensen met wat contacten binnen feyenoord.. maar die hebben het lang niet altijd bij het rechte eind hoor...quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:16 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zal je uitleggen waarom die fout ging.
Die bron is mijn bron nu niet meer, en jij weet net zo goed als ik waarom.
Een journalist met foute informatie wordt altijd berispt of ontslagen, en een bron word bij mij geen bron meer na het verstrekken van foute informatie.
Niks is onmogelijk. Hij wil alleen Messi, C Ronaldo, Gomes en Alex.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:15 schreef Kluts het volgende:
FF volgen dit. Ben benieuwd wie het wordt.
Voor Feijenoord wel natuurlijk. Zal niet eens zozeer met financieën te maken hebben.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:18 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Niks is onmogelijk. Hij wil alleen Messi, C Ronaldo, Gomes en Alex.
Denk t ook wel aangezien hij meer verdient bij NEC dan dat Verbeek bij Feyenoord deed.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Voor Feijenoord wel natuurlijk. Zal niet eens zozeer met financieën te maken hebben.
NEC heeft nog meer geld beschikbaar voor transfers dus ik denk dat dat moeilijk gaat wordenquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ach, Been zal echt wel weten wat hij wil. Zeker nu de nood hoog is bij Feyenoord, moet hij toch aardig zijn agenda er doorheen kunnen duwen als hij het slim doet.
Een speler?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:40 schreef Adothehague het volgende:
Trouwens, ik weet uit betrouwbare bron te melden dat het ontslag van Verbeek en de afkoopsom wordt gefinancierd door een externe man met geld (Geldschieter)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |