quote:EXCLUSIEF -
Nadat de spelers van Feyenoord woensdag aangaven onder geen beding verder te willen met hun trainer Gertjan Verbeek, heeft de selectie ook geen vertrouwen meer in technisch directeur Peter Bosz (foto). Reden hiervoor is dat Bosz zijn trainer tot het einde toe is blijven steunen, terwijl de selectie al meerderde malen aangaf geen heil meer te zien in een verdere samenwerking met Verbeek.
In een gesprek tussen de spelersgroep, Bosz en Verbeek, legde de technisch directeur woensdag wederom de schuld voor de ontstane kloof tussen de trainer en zijn spelers bij de selectie. Dit was voor de selectie de bekende druppel. De spelers stapten naar algemeen directeur Eric Gudde, waarna het ontslag van Verbeek wereldkundig werd. (BV/ SvH)
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:40 schreef Adothehague het volgende:
door een externe man met geld (Geldschieter)
Zoals ik het vorige deel al afsloot:quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik sluit nog steeds niet uit dat hij nu toch komt, hoor. Natuurlijk is bij NEC beter nu, maar Feyenoord is toch zijn droomclub. En ik zou nu ook keihard ontkennen, des te beter kun je eventuele onderhandelingen ingaan.
Maar goed, we zullen wel zien
jou geloof ik dus echt niet he.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:40 schreef Adothehague het volgende:
Trouwens, ik weet uit betrouwbare bron te melden dat het ontslag van Verbeek en de afkoopsom wordt gefinancierd door een externe man met geld (Geldschieter)
Waar te volgen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:45 schreef Eppie_NL het volgende:
Ben benieuwd....zometeen persconferentie om 19:30.
Ik weet niet welke van die berichten het meest schokkend isquote:
je lultquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:45 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hoeft ook niet.
Het wordt als her goed is ook niet openbaar bekend maar er was geen geld.
Hier doe ik geen mededling over, aangezien ik anders mijn bron wel kan vergeten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:47 schreef koemleit het volgende:
[..]
je lult.
anders wil ik namen horen..
en is die geldschieter benaderd met het verhaal: "ja we willen de trainer wippen maar we hebben geen geld wil je ff dokken"?
Intelligent ook. Nederland zou nooit zo dienstverlenend kunnen zijn zonder dit soort mensen.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:47 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik weet niet welke van die berichten het meest schokkend isVan Gaal, Westerhof of de boel slopen...
Hehehequote:Op woensdag 14 januari 2009 18:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Intelligent ook. Nederland zou nooit zo dienstverlenend kunnen zijn zonder dit soort mensen.˛
jij hebt geen bronnen dicht bij het vuur gozertquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:50 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hier doe ik geen mededling over, aangezien ik anders mijn bron wel kan vergeten.
Maar neem 1 ding aan: Hij is eruit gegooit en een geldschieter heeft het betaald.
Dan niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:51 schreef koemleit het volgende:
[..]
jij hebt geen bronnen dicht bij het vuur gozert...
Dat was toch Angstgegner?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:54 schreef _Mike_ het volgende:
ADO Lul geen onzin, jij had zogenaamd ook een bron die met Munsterman omging en zei dat Wielaert nooit zou komen!
Prima, val ons er niet mee lastig.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:52 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dan niet.
Ik heb wel bronnen dichtbij, en daar kan jij alleen maar van dromen.
quote:Feyenoord zal woensdagavond meer duidelijkheid verschaffen over de berichtgeving in verschillende media over de positie van Gertjan Verbeek. Tot die tijd doet de club geen uitlatingen over dit onderwerp. Via deze website zal zo spoedig mogelijk bericht worden over de stand van zaken.
ik heb ook nog wel een bron...quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:54 schreef _Mike_ het volgende:
ADO Lul geen onzin, jij had zogenaamd ook een bron die met Munsterman omging en zei dat Wielaert nooit zou komen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Westerhof natuurlijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:47 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik weet niet welke van die berichten het meest schokkend isVan Gaal, Westerhof of de boel slopen...
deel 2 is de OP aanpassen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:39 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Bron:AD.nl Sportweek Vi.nl Nu.nl
Vorige delen:
BREAKING NEWS: Verbeek per direct weg.
http://forum.fok.nl/rde/edit_message/65032260
Been heeft al nee gezegdquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:00 schreef andre347 het volgende:
Hopen dat Been niet naar Feyenoord gaat.
Samen met ADO jaquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:03 schreef koemleit het volgende:
ik hoorde van m'n bron dat er geen geld is voor een nieuwe kuip... en dat feyenoord in het vervolg z'n thuiswedstrijden in de arena speelt.
maar ik zeg niet van wie ik dit heb!!!!
Die "Amsterdamse clichébrakende bijgoochem" (C) Johan Derksenquote:
_Mike_quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:54 schreef _Mike_ het volgende:
Willem weet niet eens hoe een computer aan gaat, die wil je niet als TD hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:53 schreef northernlight81 het volgende:
Of Hanegem als opvolger van Bosz.
Blijft er nog iets van Feyenoord over?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:09 schreef Nightwulf het volgende:
RTV Rijnmond:
"Ook Jansen weg bij Feyenoord"
14 januari 2009
Assistent-trainer Wim Jansen lijkt net als trainer Gertjan Verbeek te vertrekken bij Feyenoord.
Jansen is één van de grondleggers van de huidige voetbalvisie van de Rotterdammers. Zijn positie lijkt door de recente ontwikkelingen onhoudbaar. Dit seizoen stapte de voormalig middenvelder van Feyenoord, na jarenlang vooral achter de schermen gewerkt te hebben, weer het veld op als rechterhand van Gertjan Verbeek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |