Ik heb LBP nooit gespeeld, ik heb geen PS3. Ik heb zelf Rockband, al lang niet meer gedaan trouwens, ik gok dat ik het drummen al aardig verleerd benquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart.
[..]
Ik zat een review te lezen van Little Big Planet en toen zag ik ineens dat Moliculeding.. Hoe je het ook schrijft. Anyway, toen was de prijsvraag al afgelopen.
Is LBP leuk trouwens? En heb jij nou RockBand of GH World Tour? Ik heb de laatste, echt leuk. Drummen lijkt me cool!
Voor de PS3. Ik dacht al dat je een Xdoos had.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:50 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb LBP nooit gespeeld, ik heb geen PS3. Ik heb zelf Rockband, al lang niet meer gedaan trouwens, ik gok dat ik het drummen al aardig verleerd ben
Voor welke console heb je GH? Anders komen jij en JD maar eens een keer jammen en drummen ofzo
De FOK!verslaving is kicking in.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:50 schreef Tammeh het volgende:
Ja, het gaat hard hier Veldmuis.![]()
Ik ben d'r ook ééécht vandoor. (Je zou bijna denken dat ik jullie niet wil/kan verlaten.)
Fijne avond!
Bikkel! School?quote:Op donderdag 15 januari 2009 07:10 schreef BossFight het volgende:
Over 50 minuten heb ik 24 uur niet geslapen. Gotta love deadlines.
Enneh, beide.quote:Op donderdag 15 januari 2009 07:11 schreef BossFight het volgende:
Ow en hoi trouwens.
gaat rap hier ineens.
Of gaat de tijd gewoon snel en ben ik hier al HEUL lang niet meer geweest?
Aha ok, vandaar. Nee dan kun je niet mijn drumstel lenenquote:Op donderdag 15 januari 2009 07:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Voor de PS3. Ik dacht al dat je een Xdoos had.
Jammer.quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:06 schreef Rossdale het volgende:
Aha ok, vandaar. Nee dan kun je niet mijn drumstel lenen
Ja, je moet ook gewoon online zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:23 schreef tha_rizzo het volgende:
Moggûh, je bent een avondje niet online en we zijn weer 4 pagina's verder
Dat gaat zo lastig als ik ook niet op school aanwezig ben hè?quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:13 schreef Kuukske het volgende:
Oh. Ik kan niet met je lunchen trouwens.
Dat zou niet eens zo verkeerd zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:20 schreef Stofje het volgende:
Bier! Pssjjsshshch
Daar zeggen ze "patat"quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:36 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen vanaf boven de moerdijk.
IT'S ALIIIIIIIIIIVE!quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:59 schreef Stofje het volgende:
Het zit er nog niet in ook. Straks huisje bekijken
. Nee, dat biertje zal pas zaterdag zijn, bij NAC.
Goeiemiddag vanaf Moerdijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:36 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen vanaf boven de moerdijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Goeiemiddag vanaf MoerdijkKl.. oh dat gat, met die weg naar Breda waar ik geflitst ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[moraalridder]quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:13 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Kl.. oh dat gat, met die weg naar Breda waar ik geflitst ben.
Heulemaal niet, je moet niet meer dan 5% te hard rijden op plekken waar je op flitsservice.nl vaak meldingen van flitsers ziet. Daarnaast moet je ook goed op de bermen (vooral bij tankstations en parkeerplaatsen langts de snelweg) en altijd kijken of je iemand bovenop een viaduct ziet staan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:16 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
[moraalridder]
Dan moet je ook rustig rijden![]()
[/moraalridder]
Al zit er wel een kern van waarheid in. Navigatie met flitsinfo biedt uitkomstquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:32 schreef JDude het volgende:
Flitsservice.nl. Het niveau daar is echt bedroevend. Meer dan een beetje STRUIKROVERS!!!!!11 roepen kunnen ze niet.
Joah. Maar ik reed 83, nouja dat verhaal kennen we hier nu wel. Overigens al ondertussen 2 of 3 weken geleden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:15 schreef Rossdale het volgende:
En je hebt nog maar net je rijbewijs? Doe je goed
Ik kijk ook alleen naar de flitsmeldingen, de rest boeit me niet. Tuf Tuf Club wannabeesquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:32 schreef JDude het volgende:
Flitsservice.nl. Het niveau daar is echt bedroevend. Meer dan een beetje STRUIKROVERS!!!!!11 roepen kunnen ze niet.
Nee hoor, ik ga bij Online een abootje halen @20 mbit, zelfde prijs als ziggo 5 mbit..quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohw, dus we moeten je gaan missen alhier?
Tsja, mijn Tomtom liet 't afweten. Stond ik daar midden in Klundert. Vriendin van me die ik thuis ging brengen was al uitgestapt. Maar ze had wel even 'rotonde rechts, rotonde rechtdoor, nog een rotonde rechtdoor, dan breda aanhouden' gezegd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:18 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik luister gewoon op de radio waar ze zijn. Als de radio 't doet
Maar meestal rijd ik toch hetzelfde traject en als ik dat niet doe, rijd ik meestal voor m'n werk en dan houd ik me gewoon netjes aan de max. snelheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |