quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:11 schreef afcajos het volgende:
Zal ik mijn Get a life shirt aan doen?![]()
[ afbeelding ]Alleen als je die bijpassende masker ook opdoet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're badass, people might get out of your way, but if you got shit, ain't nobody messing with you."
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:10 schreef Jojoortje het volgende:
OMG
[ afbeelding ]
lijkt op...
[ afbeelding ]!!!!!!
quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:14 schreef outsidr het volgende:
[..]
Alleen als je die bijpassende masker ook opdoet.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:11 schreef afcajos het volgende:
Zal ik mijn Get a life shirt aan doen?![]()
[ afbeelding ]Drink je Heineken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je daalt in mijn achting![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:14 schreef De_Ananas het volgende:
Maar TS, hoe vaak per dag douche jij?
ZEKER MAAR 1X![]()
:D:D:D:D;d:D;D!
Ik vind de moves wel leipquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:14 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]Als jij zulke moves hebt neem ik mijn eerdere woorden terug
![]()
Blijf dan maar alleen thuis.
Ik drink allesquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:15 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Drink je Heineken?
Je daalt in mijn achting
Johquote:
quote:
In het echte leven is het juist andersom: moeten mods luisteren naar anderen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind de moves wel leipDie vrouw swingt echt de pan uit
![]()
Maargoed... Afijn...
Kunnen de modjes je ook bannen tijdens een meet? Een meetban zo van: Ga jij maar even in het cafe hiernaast afkoelen voor 60 minuten
En moet je dan ook naar ze luisteren?
In dat geval kom ik ook.quote:
Zie er niets bijzonders aan. Heb dan ook mijn bril niet op hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:16 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik drink alleszie trouwens het soort flesje, het was een paar jaar geleden in Hongarije waar ze van dat import bier hebben
De heinekenflesjes in Nederland zijn iets donkerder, kijk je niet zo doorheen. In het buitenland veel lichter van kleurquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:17 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zie er niets bijzonders aan. Heb dan ook mijn bril niet op hoor.
Slowchat? Waar?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:19 schreef afcajos het volgende:
[..]
De heinekenflesjes in Nederland zijn iets donkerder, kijk je niet zo doorheen. In het buitenland veel lichter van kleur![]()
Maar genoeg slow chat
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:18 schreef De_Ananas het volgende:
Jammer dat ik niet kom, anders kon ik me inlikken bij de crew.
Ja, en om je ermee om je oren te slaan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:26 schreef kurk_droog het volgende:
Bio, Neem je wel een boekje mee om notes te noteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |