quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:31 schreef trifko het volgende:
Ik draag zelf nooit sokken en eigenlijk ook geen onderbroeken..
die onderbroeken hoe vaak gooi je ze in de wasmachine dan, elke dag ofzo?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:33 schreef Rosbief het volgende:
Sokken iets van 15 paar, onderbroeken 4 a 5 stuks.
Ik doe zo'n 3 dagen met een onderboek, sokken wissel ik dagelijks.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:34 schreef trifko het volgende:
[..]
die onderbroeken hoe vaak gooi je ze in de wasmachine dan, elke dag ofzo?
hoeveel heb je er nog in de kast/wasmand/wasmachine/waslijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:34 schreef Mr.Houdoe het volgende:
1 paar sokken
1 onderbroek
Meer kan ik er toch niet aan...
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:44 schreef SkewtuR het volgende:
Ik heb net nieuwe sokken gehaald maar kan ze terug brengen, er zit een gat in!
Edit: Oh laat maar, dat is de ingang.
Damn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:44 schreef SkewtuR het volgende:
Zo'n simpele humor dat ik zelfs nog even moest nadenken voor ik hem snapte.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:44 schreef SkewtuR het volgende:
yeah rightquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:06 schreef Ps2K het volgende:
Ik heb genoeg ondergoed/sokken/t-shirts/overhemden voor een maand of 2 zonder te wassen door te komen
(Geen wasmachine dus ik koop vaak gewoon nieuw en een keer in de zoveel tijd kaap ik eens een wasmachine en doe ik alles in een keer)
Dudequote:Op woensdag 14 januari 2009 17:35 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik doe zo'n 3 dagen met een onderboek, sokken wissel ik dagelijks.
Dan heb je toch geen variatie?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:16 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik heb zelf een stuk of 10 onderbroeken en 10 paar sokken, en trek van allebei elke dag een schoon paar aan
Onderbroeken van 10 euro per stukquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:12 schreef henkzijlstra het volgende:
gemiddelde prijs zo'n 10 euro per stuk.
Je mist eentje?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb zeker 35 sokken, maar geen paren
Maar ik veeg m'n kontje netjes af met Page hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:16 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
DudeDat je misschien een keer twee dagen doet met een paar sokken oké, (ook vies), maar meerdere dagen met een onderbroek doen is toch gewoon smerig
Als je elke keer doucht na het 'wc-gaan' zal dat ook redelijk schoon zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:31 schreef Daantke het volgende:
Ik heb ook vaak onderbroeken 2 dagen aan, vind ik veel minder ranzig dan sokkenmaar dat komt ook omdat ik zweetvoeten heb
Als je je reet goed afveegt en het laatste plasdruppeltje nog in de pot mikt maakt het toch weinig uitquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:32 schreef Deliah het volgende:
[..]
Als je elke keer doucht na het 'wc-gaan' zal dat ook redelijk schoon zijn.
Dus die zes onderbroeken waar je laatst mee aan kwam zetten kostten 10 eur per stukquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:12 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
yeah right![]()
jij hebt dus 60 onderbroeken? gemiddelde prijs zo'n 10 euro per stuk. Alleen voor onderbroeken heb je dus al voor 600 euro aan kapitaal?
quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:39 schreef mazaru het volgende:
Sokken een la vol. Onderbroeken ook een la vol
Ik loop inderdaad op blote voeten. Heb al 12 jaar geen schoenen, sokken of zelfs maar slippers aangehad. Ik heb nog 1 paar teensokken liggen voor 't geval dat 't me toch eens echt te koud wordt, maar afgezien van het passen heb ik ze niet aangehad. Vorige week nog even 't ijs op geweest om te kijken of 't een beetje gleed, maar daar zijn blote voeten te stroef voor, een beetje parketvloer doet 't net zo goed. Koud? Kwestie van verder goed aankleden, dan kan ik m'n voeten ook wel warm houden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:02 schreef Deliah het volgende:
[RE: geen sokken]
Lekker koud met dit weer. Je loopt zeker ook op blote voeten?
Ik ook, maar inderdaad die laatste druppel en gewoon het ideequote:Op woensdag 14 januari 2009 18:32 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Maar ik veeg m'n kontje netjes af met Page hoor.
Want? Ik heb 10 verschillende onderbroeken dus elke dag een anderequote:
En je woont in een psychiatrisch ziekenhuis?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:06 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Ik loop inderdaad op blote voeten. Heb al 12 jaar geen schoenen, sokken of zelfs maar slippers aangehad. Ik heb nog 1 paar teensokken liggen voor 't geval dat 't me toch eens echt te koud wordt, maar afgezien van het passen heb ik ze niet aangehad. Vorige week nog even 't ijs op geweest om te kijken of 't een beetje gleed, maar daar zijn blote voeten te stroef voor, een beetje parketvloer doet 't net zo goed. Koud? Kwestie van verder goed aankleden, dan kan ik m'n voeten ook wel warm houden.
AMC De Merenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:09 schreef Pyjama het volgende:
[..]
En je woont in een psychiatrisch ziekenhuis?
Daar zou ik eens mee naar de dokter dan want als dit echt waar is (en ik geloof je nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:06 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Ik loop inderdaad op blote voeten. Heb al 12 jaar geen schoenen, sokken of zelfs maar slippers aangehad. Ik heb nog 1 paar teensokken liggen voor 't geval dat 't me toch eens echt te koud wordt, maar afgezien van het passen heb ik ze niet aangehad. Vorige week nog even 't ijs op geweest om te kijken of 't een beetje gleed, maar daar zijn blote voeten te stroef voor, een beetje parketvloer doet 't net zo goed. Koud? Kwestie van verder goed aankleden, dan kan ik m'n voeten ook wel warm houden.
Onderbroeken heb ik een stuk of 15, plus nog een stuk of wat oudjes die ik alleen nog pak als ik echt geen zin heb te wassen maar die eigenlijk niet meer zo lekker zitten.
Niks mis met mij verder. Ik woon in een gewoon huis, heb gestudeerd, heb werk, en het is helemaal waar wat ik vertel. Er zijn er meer in Nederland maar niet veel, het is wel een uitzondering. Mijn huisarts weet ervan en vind het wel vreemd maar niet slecht; ze ziet me overigens zelden. Voor ik op blote voeten liep was ik vaak ziek (verkouden, griep, ik liep de hele winter te hoesten), maar al deze jaren heb ik 1x voor 2 daagjes ziek gemeld en zelfs een kleine verkoudheid komt zelden voor. Kijk eens op http://www.barefooters.org als je me niet gelooft; er zijn echt meer mensen die dit doen (en niet alleen in warme klimaten).quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daar zou ik eens mee naar de dokter dan want als dit echt waar is (en ik geloof je niet) dan is er iets serieus mis met je zenuwen/manier van pijnprikkels verwerken.
Ik ben ook wel benieuwd hoeveel tenen de afgelopen winter je gekost heeft.
Je gaat dus ook de straat op op blote voeten? Krijg je dan niet vaak opmerkingen of mensen die raar kijken? En stap je dan niet vaak in iets smerigs?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:16 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Niks mis met mij verder. Ik woon in een gewoon huis, heb gestudeerd, heb werk, en het is helemaal waar wat ik vertel. Er zijn er meer in Nederland maar niet veel, het is wel een uitzondering. Mijn huisarts weet ervan en vind het wel vreemd maar niet slecht; ze ziet me overigens zelden. Voor ik op blote voeten liep was ik vaak ziek (verkouden, griep, ik liep de hele winter te hoesten), maar al deze jaren heb ik 1x voor 2 daagjes ziek gemeld en zelfs een kleine verkoudheid komt zelden voor. Kijk eens op http://www.barefooters.org als je me niet gelooft; er zijn echt meer mensen die dit doen (en niet alleen in warme klimaten).
En voor wie dan nog niet gelooft dat het mogelijk is, wel eens van Wim Hof gehoord? Die kan dingen waar ik niet aan zou durven beginnen, vergeleken met hem ben ik nog een enorme koukleum, maar hij heeft wel bewezen waar een menselijk lijf tegen kan.
Ja, ik krijg heel vaak opmerkingen, maar dat kan me niet zoveel schelen. Vroeger werd ik altijd gepest terwijl ik mijn best deed er uit te zien zoals iedereen, op den duur leerde ik om pesterijen enzo te negeren, en nu hebben ze dus een reden om te kijken. Oh well. De uitdrukking 'mensen praten toch wel over je, dus kan je ze net zo goed iets geven om over te praten' is wel op mij van toepassingquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:21 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Je gaat dus ook de straat op op blote voeten? Krijg je dan niet vaak opmerkingen of mensen die raar kijken? En stap je dan niet vaak in iets smerigs?
Wat is de reden dat je op blote voeten loopt?
Dat mensen hardlopen op blote voeten ken ik, maar dit is voor mij ook nieuw. Ik zou wel ff raar opkijken als iemand zonder schoenen tegenover me gaat zitten in de trein bijv.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:16 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Niks mis met mij verder. Ik woon in een gewoon huis, heb gestudeerd, heb werk, en het is helemaal waar wat ik vertel. Er zijn er meer in Nederland maar niet veel, het is wel een uitzondering. Mijn huisarts weet ervan en vind het wel vreemd maar niet slecht; ze ziet me overigens zelden. Voor ik op blote voeten liep was ik vaak ziek (verkouden, griep, ik liep de hele winter te hoesten), maar al deze jaren heb ik 1x voor 2 daagjes ziek gemeld en zelfs een kleine verkoudheid komt zelden voor. Kijk eens op http://www.barefooters.org als je me niet gelooft; er zijn echt meer mensen die dit doen (en niet alleen in warme klimaten).
En voor wie dan nog niet gelooft dat het mogelijk is, wel eens van Wim Hof gehoord? Die kan dingen waar ik niet aan zou durven beginnen, vergeleken met hem ben ik nog een enorme koukleum, maar hij heeft wel bewezen waar een menselijk lijf tegen kan.
Die ken ik niet, maar ik ken er wel meerderen die werkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:36 schreef Dzy het volgende:
Ik ken er ook een in Zwolle, die loopt ook zonder schoenen en sokken. Maar hij hoeft ook niet te werken, hij is multimiljonair
(wijst naar postje onderaan pagina 1)quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:53 schreef Dzy het volgende:
Ik vind het wel grappig juist, en heb er zelfs wel respect voor, maar er is een vraag die in me op blijft komen, waarom precies?
Het sokkenmonster in de wasmachinequote:Op woensdag 14 januari 2009 22:14 schreef Soury het volgende:
Goddank verdwijnen die niet spoorloos naar de lost sokken planeet
Jongens, we bevinden ons regelrecht in een kapingquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:06 schreef Sheriam het volgende:
[..]
... blote voeten... blabla.. slippers ... blabla.... warm ... blabla
10 euro per stuk??? Gewoon die goedkope boxers van de Hema, geen idee wat die kosten. Sokken haal ik bij de Action, die dingen heb ik een keer gekocht en ze zitten heerlijk en ze zijn ook nog redelijk degelijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:12 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
yeah right![]()
jij hebt dus 60 onderbroeken? gemiddelde prijs zo'n 10 euro per stuk. Alleen voor onderbroeken heb je dus al voor 600 euro aan kapitaal?
Als je haar foto ziet zou dat nog best kunnen. Weet alleen niet of ze haar op haar voeten heeft.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:48 schreef Cudles het volgende:
Sheriam is de zoon van Frodo's 4e neef van zijn moeders kant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |