abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65036085
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 16:39 schreef Urquhart het volgende:
Wat een beleid daar

Of een andere trainer wel met dat zooitje kan omgaan
Ze sturen gewoon hun sterkste man het veld uit .
pi_65036140
Mijn mening in Feyenoord-topic:

Dit is het meest slechte wat kan gebeuren voor een club die in opbouw is..

Een gedeelte van spelersgroep moet echt heel diep de hand in eigen boezem steken. Verbeek is in z'n rug gestoken door z'n eigen ploeg, de gehele eerste seizoenshelft hebben bepaalde spelers gewoon verzaakt. Dat is gewoon onder geen beding te tolereren, ook niet als je het niet eens bent met de trainer. Als je contributie betaalt om te mogen voetballen is het een ander verhaal, maar van jongens die een paar ton onstrijken mag je een professionele benadering verwachten.

Ook het moment van ontslag /opstappen snap ik niet, had dit dan gedaan voor de winterstop. Dan had de nieuwe trainer nog 'iets' kunnen bouwen. Maarja welke trainer wil nog stappen in de slangenkuil die Feijenoord heet. Misschien huilies als Timmer, Hofland en Lucius zelf maar voor de groep staan, die weten het toch allemaal zo goed...
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_65036181
Wat een zooitje
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_65036192
quote:
Feyenoord spreekt de berichten tegen. "Op dit moment ontken ik dat Gertjan Verbeek is ontslagen,maar dat kan elk moment anders zijn",verklaarde hoofd communicatie Raymond Salomon."We zijn nog in gesprek."
pi_65036275
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 16:54 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Zelfs de persvoorlichter is een prutser
pi_65036353
Als bosz nu niet ontslagen wordt
  woensdag 14 januari 2009 @ 16:59:17 #207
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_65036405
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 16:58 schreef Palmboom313 het volgende:
Dan zeg ik mijn vertrouwen in de spelersgroep op.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_65036526
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 16:58 schreef Palmboom313 het volgende:
Het is sowieso al kansloos als de man zelf niet inziet dat hij beter kan opstappen.
  woensdag 14 januari 2009 @ 17:01:48 #209
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_65036530
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 16:53 schreef Staanplaats het volgende:
Mijn mening in Feyenoord-topic:

Dit is het meest slechte wat kan gebeuren voor een club die in opbouw is..

Een gedeelte van spelersgroep moet echt heel diep de hand in eigen boezem steken. Verbeek is in z'n rug gestoken door z'n eigen ploeg, de gehele eerste seizoenshelft hebben bepaalde spelers gewoon verzaakt. Dat is gewoon onder geen beding te tolereren, ook niet als je het niet eens bent met de trainer. Als je contributie betaalt om te mogen voetballen is het een ander verhaal, maar van jongens die een paar ton onstrijken mag je een professionele benadering verwachten.

Ook het moment van ontslag /opstappen snap ik niet, had dit dan gedaan voor de winterstop. Dan had de nieuwe trainer nog 'iets' kunnen bouwen. Maarja welke trainer wil nog stappen in de slangenkuil die Feijenoord heet. Misschien huilies als Timmer, Hofland en Lucius zelf maar voor de groep staan, die weten het toch allemaal zo goed...
Het is echt bizar als je nu op jullie site kijkt en dan dat stuk leest over de nieuwjaarsreceptie en de visie van Gudde. Waarin hij het consistente beleid prijst en dus juist het doorzetten van de ingezette koers als het wat tegen zit. Daar houden ze zich goed aan dan
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  woensdag 14 januari 2009 @ 17:02:54 #210
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_65036576
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 16:56 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Zelfs de persvoorlichter is een prutser
Hij liegt niet
---
  woensdag 14 januari 2009 @ 17:03:01 #211
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_65036580
Zuur voor Verbeek. Gun ik hem echt niet.
pi_65036583
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:01 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Het is echt bizar als je nu op jullie site kijkt en dan dat stuk leest over de nieuwkaarsreceptie en de visie van Gudde. Waarin hij het consistente beleid prijst en dus juist het doorzetten van de ingezette koers als het wat tegen zit. Daar houden ze zich goed aan dan
topsportklimaat heh
  woensdag 14 januari 2009 @ 17:03:10 #213
230110 Itisbanging
De Eckte Eckte!
pi_65036587
NEt eventjes een live-stream van Radio Rijnmond meegepikt en daar wist dhr Schelvis te melden:

- Verbeek weg (+ jaarsalaris)
- Bosz kan niet blijven zitten (= binnen 24u weg)
- Been heeft NEE gezegd tegen feyenoord
- Spelersgroep wilt... JAJA... De Kromme (zelfde instelling namelijk)
Crookers ruined my life!
  woensdag 14 januari 2009 @ 17:04:21 #214
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_65036640
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:03 schreef Itisbanging het volgende:
NEt eventjes een live-stream van Radio Rijnmond meegepikt en daar wist dhr Schelvis te melden:

royal sadness idd
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_65036690
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 16:54 schreef StarGazer het volgende:
Wat een zooitje
Ik las: "Wat een eitje "

pi_65036711
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:05 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Ik las: "Wat een eitje "

Dat ook natuurlijk
  woensdag 14 januari 2009 @ 17:06:12 #217
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_65036723
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:03 schreef Zwansen het volgende:
Zuur voor Verbeek. Gun ik hem echt niet.
Ik zie weinig tot geen reacties ten faveure van de spelersgroep, dus je bent niet de enige. Heb zelden gezien dat iedereen eigenlijk zo eensgezind is.
---
pi_65036757
Peter Bosz in Rotterdaaaam, Peter Bosz in Rotterdaaaam, Peter Bosz, Peter Bosz, Peter Bosz in Rotterdaaam!
  woensdag 14 januari 2009 @ 17:08:31 #219
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_65036815
quote:
Feyenoord verbreekt samenwerking met Verbeek

Gertjan Verbeek is niet langer meer de trainer van Feyenoord. De 46-jarige oefenmeester is woensdag door de Rotterdamse clubleiding ontslagen.

Verbeek is slachtoffer geworden van de slechte resultaten van Feyenoord. De ploeg bezet halverwege het seizoen de twaalfde plaats in de Eredivisie en slaagde er niet in te overwinteren in het UEFA Cup-toernooi. Dat die beroerde prestaties gestalte kregen in het jaar (2008) dat de club zijn honderdjarig bestaan vierde, maakt de sportieve crisis nóg schrijnender.

Bovendien genoot Verbeek steeds minder steun vanuit de spelersgroep. Dat kwam vorige week pijnlijk aan het licht tijdens het mislukte trainingskamp van de Rotterdammers in het Turkse Belek. Binnen de selectie werden achter de rug van de Verbeek om geintjes gemaakt over diens positie en over zijn bijdrage aan tactische trainingen.
pi_65036822
dat plaatje is wel goed, maar hij is natuurlijk veel beter als je ipv baby's van die oude opa's die zitten te janken op die hoofden plakt. Want Lucius, Timmer, de cler, landzaat, gio, hofland en makaay komen dichter in de buurt van de 80 denk ik
pi_65036871
Laat het legioen dan eens iecht in opstand komen.
pi_65036921
Sophie had nu met de SCF mee moeten gaan! Gebeurt er tenminste wat .
  woensdag 14 januari 2009 @ 17:11:02 #223
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_65036925
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:08 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

Vooral dat dikgedrukte ... Echt om te kotsen.
  woensdag 14 januari 2009 @ 17:11:50 #224
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_65036959
De officiėle site is nog muisstil dus niets aan de hand
---
pi_65036980
Ze zouden die overbetaalde egotrippers geen salaris moeten geven totdat er resultaten worden geboekt. Moet je zien hoe goed ze dan opeens kunnen voetballen/samenwerken.
  woensdag 14 januari 2009 @ 17:12:40 #226
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_65036988
Maar wacht ff, hij is dus nog niet echt ontslagen?
Dan hoop ik van harte dat ze er ipv van Verbeek een aantal spelers uitmikken.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_65036993
Lekker luieren onder Willem van Hanegem!

Past precies bij die groep!

Walgelijke taferelen daar.
pi_65037003
Van Hanegem .
pi_65037017
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:12 schreef ErikT het volgende:
Maar wacht ff, hij is dus nog niet echt ontslagen?
Dan hoop ik van harte dat ze er ipv van Verbeek een aantal spelers uitmikken.
Ze zijn aan het vergaderen hoe ze het naar buiten gaan brengen hoor ik net op de radio.
pi_65037055
Als dit waar is kan peter bosz niet meer blijven, hij zou solidair moeten zijn met verbeek.
  woensdag 14 januari 2009 @ 17:14:52 #231
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_65037065
quote:
Feyenoord won onder leiding van de woensdag ontslagen trainer Gertjan Verbeek maar acht van zijn 26 officiėle wedstrijden. Slechts één keer eerder in de Rotterdamse clubhistorie lag het aantal zeges nóg lager na de eerste 26 wedstrijden in een seizoen.

Dat was in de jaargang 1989/90, toen Feyenoord getraind werd door Pim Verbeek. Na de eerste 26 wedstrijden hadden de Rotterdammers maar zes overwinningen behaald, tegen negen gelijke spelen en elf nederlagen.
Ik denk niet dat er nog een Verbeek gaat komen in de Kuip
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  woensdag 14 januari 2009 @ 17:15:31 #232
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_65037091
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:03 schreef Itisbanging het volgende:

Haha dit meen je niet! Vooral dat van de Kromme dan!
Gourmetten of steengrillen?
pi_65037105
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:01 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Het is echt bizar als je nu op jullie site kijkt en dan dat stuk leest over de nieuwjaarsreceptie en de visie van Gudde. Waarin hij het consistente beleid prijst en dus juist het doorzetten van de ingezette koers als het wat tegen zit. Daar houden ze zich goed aan dan
Echt he, ik quote:
quote:
Feyenoord wil herstel bereiken door duidelijk de ingezette route te blijven volgen, bijvoorbeeld door vast te houden aan het ingezette beleid om een topsportklimaat te creėren. Gudde: ‘We geloven daar heilig in, omdat het goed doordacht is, wat buitenstaanders daar ook van vinden, en omdat consistent beleid per saldo altijd meer loont dan een wispelturig zig-zag beleid.’
  woensdag 14 januari 2009 @ 17:15:58 #234
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_65037109
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:14 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er nog een Verbeek gaat komen in de Kuip
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 14 januari 2009 @ 17:19:25 #235
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65037235
Been: Nog geen contact met Feyenoord

woensdag 14-01-2009-

Feyenoord wil Mario Been met onmiddellijke ingang als trainer-coach binnenhalen. Als de huidige trainer van NEC toehapt en de Rotterdamse club tot een akkoord komt met diens Nijmeegse club, is Been de opvolger van Gertjan Verbeek in de Kuip.

,,Maar ik heb absoluut nog geen enkel contact gehad met iemand van Feyenoord,’’ zei Been woensdagmiddag om half vijf tegen het AD.

Been, oud-speler en ex-assistent-trainer van Feyenoord, staat bovenaan de verlanglijst van de club. Hij verlengde onlangs zijn contract bij NEC, waardoor de Nijmeegse club een hogere afkoopsom krijgt bij zijn vertrek. Deze bedraagt nu een kleine 750.000 euro.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_65037271

Laat me raden, ze zijn een nieuwsbericht aan het plaatsen op feyenoord.nl
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_65037280
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:14 schreef SCH het volgende:
Als dit waar is kan peter bosz niet meer blijven, hij zou solidair moeten zijn met verbeek.
als Verbeek ontslagen is door de RvC dan kan diezelfde raad niet anders dan ook Bosz wegsturen aangezien deze verantwoordelijk voor hem is toch? Ben heel benieuwd hoe het é.é.a. uitpakt...
  woensdag 14 januari 2009 @ 17:20:51 #238
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_65037283
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:15 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Echt he, ik quote:
[..]

is toch verdomme niet normaal
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_65037294
wel leuk en aardig allemaal maar Feyenoord heeft toch geen cent, maar dan ook geen CENT te makken??
pi_65037309
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:20 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Laat me raden, ze zijn een nieuwsbericht aan het plaatsen op feyenoord.nl
Staat er al heel de dag. Site kan grote aantal bezoekers niet aan denk ik. Heel veel Feyenoord sites zijn op dit moment onbereikbaar.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_65037320
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:21 schreef Adamo144 het volgende:
wel leuk en aardig allemaal maar Feyenoord heeft toch geen cent, maar dan ook geen CENT te makken??
Maak Rene Froger trainer
  woensdag 14 januari 2009 @ 17:22:07 #242
75659 Kwezel
Masturbation is a crime.
pi_65037335
Feyenoord moet op zoek naar een nieuwe trainer, nu Gertjan Verbeek vandaag per direct is ontslagen. Kiezen de Rotterdammers voor een tussenpaus of legt de clubleiding liever direct een coach voor de langere termijn vast? De redactie van Telesport.nl zet enkele kandidaten op een rij.

Willem van Hanegem: lijkt een ideale tussenpaus. De Feyenoorder in hart en nieren werd onlangs ontslagen bij FC Utrecht en is vrij man.

Mario Been: heeft zich de afgelopen periode bewezen als trainer van NEC. Met de Nijmegenaren baart hij momenteel opzien in de eredivisie en Europa. Probleem voor Feyenoord is echter dat de coach recent zijn contract bij NEC verlengde. Been zou mogelijk wel een ideale kandidaat zijn om vanaf volgend seizoen een eventuele tussenpaus op te volgen.

Wim Jansen: was de afgelopen periode een van de assistent-trainers van Verbeek. Ook zijn roots liggen bij Feyenoord en zou net als Van Hanegem als een prima tussenpaus kunnen fungeren.

Leo Beenhakker: fungeerde in 2007 nog als interim-coach van Feyenoord, maar wist zich met de Rotterdammers destijds niet te plaatsen voor Europees voetbal.

Ronald Koeman: voetbalde bij de traditionele topdrie van Nederland. De voormalige verdediger droeg in de periode van 1995 tot en met 1997 het shirt van Feyenoord. Koeman werd vorig seizoen ontslagen bij Valencia en zit momenteel zonder club.

Frank Rijkaard :behaalde grote successen met Barcelona. Zo won hij met de Spaanse club de Champions League en veroverde hij tweemaal de landstitel. Ooit stond Rijkaard aan het roer bij een andere Rotterdamse club, Sparta. Enig nadeel kan zijn dat Rijkaard geen Feyenoord-, maar juist een echt Ajax-verleden heeft.

Martin Jol :wacht in Nederland nog altijd op zijn eerste grote club, maar trainde in het buitenland wel al Tottenham Hotspur en momenteel Hamburger SV. De naam van Jol valt regelmatig in het geruchtencircuit en mag inmiddels vanwege zijn status worden gerekend tot een van de kandidaten om Verbeek op te volgen.

Rinus Israel: boekte als voetballer grote successen met Feyenoord. IJzeren Rinus behaalde met de club drie keer het landskampioenschap en veroverde daarnaast de Europa Cup 1, de UEFA Cup en de KNVB-beker. Israel is momenteel een van de scouts van Feyenoord.
Labia: vrouwelijke variant van een labrador gekruisd met een cavia.
pi_65037337
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:21 schreef Adamo144 het volgende:
Als Verbeek echt weg moet staat er wel iemand op om te dokken.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_65037353
edit
  woensdag 14 januari 2009 @ 17:23:42 #245
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_65037391
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:15 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Echt he, ik quote:
[..]

Ja precies dat stukje wilde ik dus eerst ook quoten, echt ongelooflijk. alleen deed de site het toen weer eens niet.
---
  woensdag 14 januari 2009 @ 17:24:52 #246
164283 Luco
Buongiorno!
pi_65037430
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:22 schreef Kwezel het volgende:

Martin Jol :wacht in Nederland nog altijd op zijn eerste grote club, maar trainde in het buitenland wel al Tottenham Hotspur en momenteel Hamburger SV. De naam van Jol valt regelmatig in het geruchtencircuit en mag inmiddels vanwege zijn status worden gerekend tot een van de kandidaten om Verbeek op te volgen.
Alsof Jol naar Feyenoord komt
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  woensdag 14 januari 2009 @ 17:25:12 #247
75659 Kwezel
Masturbation is a crime.
pi_65037442
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:22 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Als Verbeek echt weg moet staat er wel iemand op om te dokken.
Businessclub wil financieel bijspringen

Vanuit de businessclub van Feyenoord zijn enkele ontevreden stemmen te horen. Zo ook van de nieuwe voorzitter, Aad de Vries. De club kan volgens hem geen goede visie neerleggen bij haar partners.

De Vries geeft aan dat de businessclub Feyenoord wil helpen, maar dat Feyenoord niet aangeeft wat er met het geschonken geld gebeurd. ‘Wij doen ons best om de schuld kleiner te maken. Maar we hebben niet gehoord hoe het financiėle gat gedicht gaat worden en hoe we er voor zorgen dat Feyenoord de komende periode weer in de top drie gaat meedoen. Dat is teleurstellend.’
Labia: vrouwelijke variant van een labrador gekruisd met een cavia.
pi_65037474
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:22 schreef Kwezel het volgende:

wim jansen kan je vergeten, die wilt op de achtergrond werken
pi_65037478
zal me spaarpot is op de kop zetten
pi_65037647
Het heeft de schijn van 'trainertje wegpesten', hoe dan ook was de situatie niet werkbaar meer. Zuur voor Verbeek, maar het is zoals het is.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')