Idd, maar zonder nieuws. Zouden ze alles in 1 keer willen brengen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:44 schreef Catullus het volgende:
feyenoord.nl is weer in de lucht.
En dan ook huilen over het bereiken van de 3e ronde bekerquote:
Nee, van een dubbeltje maak je toch geen kwartje. Dus zet er een slechte (=goedkope) trainer voor.quote:
Zeg dat nou niet, dan komt MM dadelijk met een heel verhaal over allerlei onbekende namen en een heel relaas daarbij.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:43 schreef Charles.Darwin het volgende:
Iemand uit het amateurvoetbal misschien
Ze moeten Bosz z'n contractverlenging ook nog publiek maken. Kan dat mooi tegelijk met z'n ontslagquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Idd, maar zonder nieuws. Zouden ze alles in 1 keer willen brengen?
In één keer alle shit, inclusief de contractverlenging van Bosz. Het zou een mogelijkheid kunnen zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Idd, maar zonder nieuws. Zouden ze alles in 1 keer willen brengen?
Zou wat zijn als Bosz net getekend heeft zoals Derksen al een tijdje riep. Kunnen zie die ook nog een bedrag geven.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:48 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ze moeten Bosz z'n contractverlenging ook nog publiek maken. Kan dat mooi tegelijk met z'n ontslag
quote:Feyenoord: Verbeek nog niet ontslagen
ROTTERDAM - Feyenoord heeft woensdagmiddag tegengesproken dat trainer Gertjan Verbeek is ontslagen. ,,Op dit moment ontken ik dat Gertjan Verbeek ontslagen is, maar dat kan elk moment anders zijn'', aldus hoofd communicatie Raymond Salomon. ,,We zijn nog in gesprek.''
Woensdag vonden in De Kuip gesprekken plaats tussen coach en spelers, spelers en directie en coach en directie. Een aantal spelers, onder wie Roy Makaay en aanvoerder Giovanni van Bronckhorst, wilde woensdag geen commentaar geven. Zij stapten in hun auto en reden weg zodra ze journalisten ontwaarden.
Salomon kon niet aangeven hoe lang het nog zou duren eer er duidelijkheid is. ,,De gesprekken kunnen nog uren duren, maar het kan ook met een paar minuten afgelopen zijn. Ik weet alleen dat de uitkomst nu nog niet zo is als in de media wordt gesteld.''
wat een soapquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Theo zal wel weer zitten te smsen met de buitenwereld
Is het alweer 1 aprilquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:02 schreef gitaarsnaar het volgende:
misschien is het wel een practical joke van Bosz
heeft ie ons toch weer te pakken
lijkt me 24 uur te laat !quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jan Dirk Stouten meld op RR dat Bosz over 24 uur geen TD meer is!
Gaan ze Fortis dan verkopen om aan geld te komen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Verbeek is trouwens niet zelf opgestapt maar ontslagen.
En Been wordt binnen een aantal weken gespresenteerd.
Dat was zo'n beetje wat hij te melden had.
Had ie dat geld beter in de aankoop van spelers kunnen steken...quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:23 schreef Devz het volgende:
Op 538 zeggen ze net dat ze Verbeek al eerder wilden ontslaan, maar dat er geen geld voor was. Blijkbaar was iemand het nu zo zat dat ze diegene bereid gevonden hebben om zijn oprotpremie te betalen
Buijs en Derijck zijn vanmorgen verkochtquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:23 schreef Devz het volgende:
Op 538 zeggen ze net dat ze Verbeek al eerder wilden ontslaan, maar dat er geen geld voor was. Blijkbaar was iemand het nu zo zat dat ze diegene bereid gevonden hebben om zijn oprotpremie te betalen
Mja, zoals ik al eerder zei, toevallig benne timothy en buijs ook zojuist verkocht..quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:23 schreef Devz het volgende:
Totaal mee eens.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:22 schreef Staanplaats het volgende:
Dit is het meest slechte wat kan gebeuren voor een club die in opbouw is..
Een gedeelte van spelersgroep moet echt heel diep de hand in eigen boezem steken. Verbeek is in z'n rug gestoken door z'n eigen ploeg, de gehele eerste seizoenshelft hebben bepaalde spelers gewoon verzaakt. Dat is gewoon onder geen beding te tolereren, ook niet als je het niet eens bent met de trainer. Als je contributie betaalt om te mogen voetballen is het een ander verhaal, maar van jongens die een paar ton onstrijken mag je een professionele benadering verwachten.
Ook het moment van ontslag /opstappen snap ik niet, had dit dan gedaan voor de winterstop. Dan had de nieuwe trainer nog 'iets' kunnen bouwen. Maarja welke trainer wil nog stappen in de slangenkuil die Feijenoord heet. Misschien huilies als Timmer, Hofland en Lucius zelf maar voor de groep staan, die weten het toch allemaal zo goed...
Mja, Been heeft een nieuw contract. Die kost dus geld, als hij al wil. Afgelopen zomer was hij niet zo happig. Tuurlijk wil hij ooit nog coach worden van Feyenoord, maar ik denk dat hij verstandig genoeg is om zijn carriére niet op het spel te zetten om die droom nu al waar te maken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:25 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Gaan ze Fortis dan verkopen om aan geld te komen?
Meestal is RR wel goed geinformeerd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:28 schreef Catullus het volgende:
Hoe goed is die Jan Dirk Stouten doorgaans geinformeerd?
OKquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Meestal is RR wel goed geinformeerd.
Over een paar minuten gaan ze het weer over Feyenoord, Feyenoord en nog eens Feyenoord hebben op RR. Dus als je een beetje de nieuwtjes wilt weten zou ik even inschakelen!
Daar weten ze net dat Kluivert niet meer bij Ajax speeltquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:23 schreef Devz het volgende:
ben ik het niet helemaal mee eens , als je als spelersgroep allemaal 100% inzet toont en niet gaat lopen bitchen dat je nu eens wat moet doen voor je centen , dat het dan een stuk interessanter eruit ziet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:28 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Mja, Been heeft een nieuw contract. Die kost dus geld, als hij al wil. Afgelopen zomer was hij niet zo happig. Tuurlijk wil hij ooit nog coach worden van Feyenoord, maar ik denk dat hij verstandig genoeg is om zijn carriére niet op het spel te zetten om die droom nu al waar te maken.
Als het alleen de spelersgroep was geweest, had Been daar de grote redder kunnen worden. Helaas is de hele club rot (en blut) en dan maakt het niet meer zoveel uit hoe goed je bent als coach, dan faal je uiteindelijk gewoon.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Buijs en Derijck zijn vanmorgen verkocht
Precies. Twente moet Wielaert verkopen aan Ajax, vangt daar 3mln voor, en koopt vervolgens een goede vervanger. Het is vervelend dat ze hun speler kwijtraken, maar ze hebben ruimte om te investeren.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:31 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
ben ik het niet helemaal mee eens , als je als spelersgroep allemaal 100% inzet toont en niet gaat lopen bitchen dat je nu eens wat moet doen voor je centen , dat het dan een stuk interessanter eruit ziet.
al blijft het natuurlijk wel klote dat elke euro die binnenkomt verkeerd word uitgegeven..
Daar is de nieuwe investeerder van Feyenoord dus.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Michel Perridon zou het ontslag van Verbeek mogelijk hebben gemaakt.
Dat is de enige hoop, dat ze zich nu Verbeek weg is ineens wel in gaan zetten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:36 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Precies. Twente moet Wielaert verkopen aan Ajax, vangt daar 3mln voor, en koopt vervolgens een goede vervanger. Het is vervelend dat ze hun speler kwijtraken, maar ze hebben ruimte om te investeren.
Wat doet Feyenoord ... ze verkopen twee middelmatige spelers en ontslaan vervolgens een trainer die nog geen half jaar de kans heeft gehad om zich te bewijzen en nog nooit met een volledige groep heeft kunnen trainen en spelen. Welke coach voelt zich nou prettig in zo'n klimaat?
En die spelers, breek me de bek niet open, waarom zouden ze onder Been wel netjes hun mond houden en werken voor hun geld. Ik wijs met de beschuldigende vinger naar die overbetaalde oude lullen die daar allemaal rondlopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |