Zou je denken? Die was allang blij dat Verbeek het zooitje overnam.quote:
Die heeft ook al aangegeven niet midden in het seizoen naar een andere club te gaan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:41 schreef rubbereend het volgende:
Ik denk Ron Jans
Ik zie Jans dat niet doen... Dan zie ik liever Verbeek naar Ajax gaan, mogen jullie Bassie hebbenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die heeft ook al aangegeven niet midden in het seizoen naar een andere club te gaan.
Maar mocht hij het wel doen, dan hoop ik dat Verbeek de andere kant op gaat.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:46 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik zie Jans dat niet doen... Dan zie ik liever Verbeek naar Ajax gaan, mogen jullie Bassie hebben
Die mogen ze van mij hebben met geld toe.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:24 schreef Palmboom313 het volgende:
Die gast van willem 2 Jonker ?
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:25 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zie Been echt niet naar Feyenoord gaan nu. NEC speelt nog Europees, Been heeft het prima naar zijn zin. Ik denk dat Feyenoord een tussenpaus moet zoeken die dit seizoen afmaakt. Dat seizoen is namelijk toch al verloren.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:05 schreef Catullus het volgende:
Volgens Schelvis van RR heeft de spelersgroep van Hanegem als opvolger naar voren geschoven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |