Ja, Don Leo zal die huilebalkies wel aan kunnen! Goede beslissing van Been!quote:Op woensdag 21 januari 2009 03:07 schreef rubbereend het volgende:
ik gok dat Beenhakker het afmaakt dit seizoen om daarna TD te worden en dan kan Been rustig in de zomer binnen komen
En terecht, het is zonde om een paar ton te steken in en interim-trainer voor de rest van een toch al verloren seizoen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:16 schreef Zjakkie het volgende:
En Vlemmings gaat het seizoen afmaken als hoofdtrainer.
Ik begrijp nog steeds niet waarom jij nog continue, en heel kansloos, probeert te trollen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:54 schreef Barca het volgende:
Oh, Feyenoord. Hm ... ik begrijp nog steeds niet waarom Been coach wil zijn van een eerste divisieclub.
Danku, dankuquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:50 schreef Saekerhett het volgende:
Interim tot het einde van het seizoen en daarna Mario Been.
Geen poging tot trollen. Ik begrijp het gewoon echt niet. Mijn verwachting (en gezien het wanbeleid ook hoop) is dat Feyenoord degradeert via de eerste divisie naar de amateurs. 3e klasse of zo. Voor dat clubje uit Eindhoven, die met die lampjes en radio's, geldt overigens min of meer hetzelfde. Alleen staan zij niet op een plek met een groot risico op degradatie.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet waarom jij nog continue, en heel kansloos, probeert te trollen.
Been is natuurlijk de meest logische keuze, maar hij heeft veel werk te verrichten.
Dat is nu niet op tv!quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:24 schreef sjimz het volgende:
Barca, blijf aub lekker weg uit VBL en ga weer fijn wielrennen kijken ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |