abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65031899
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:44 schreef Kriegel het volgende:
Het zegt ook wel alles over het Feyenoord van dit moment: uitgerekend de man die qua arbeidsethos en houding het beste bij de club past binnen een half jaar ontslaan, omdat de groep loopt te klagen over de zware trainingen.

Dáár zit het probleem: bij Feyenoord voetballen vandaag de dag geen Feyenoorders. Of amper.
Precies.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:16:19 #277
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_65031902
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:12 schreef Cheiron het volgende:
Wow, wat een vage zooi weer daar. Het bestuur is echt helemaal de weg kwijt. Het lijkt wel alsof het bestuur voor meer conflicten zorgt dan dat het oplost. Jammer dat Verbeek beschadigd is geraakt.
Maarja, zoals gezegd, wat moeten ze dan? De voltallige selectie op straat zetten?
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:16:51 #278
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_65031929
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:15 schreef Prik0 het volgende:

[..]

Te triest voor woorden dit.
Wat een stakkers inderdaad.
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:16:54 #279
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_65031935
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:04 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Kneuzenkermis
Absoluut.. De groep maakt zich belachelijk. Nu gaat men vast zo'n zacht ei voor de groep gooien, terwijl duidelijk is dat er toch een harde hand nodig is..
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:17:18 #280
71333 BUG80
Stop making sense
pi_65031950
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:14 schreef BertMaalderink het volgende:
Ben benieuwd aan welk profiel de opvolger moet voldoen. Het moet natuurlijk wel iemand zijn die de tere spelersgroep niet al te hard laat zwoegen. Misschien is een crea-diploma ook wel handig, zodat ze bij slecht weer binnen kunnen gaan krijten.
Vergeet de karaoke-machine voor Henk en Tim niet.
pi_65031952
Ze konden beter hun spelersgroep en hun directie ontslaan
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:17:28 #282
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_65031956
Adriaanse? Krijg je wel een volle kleedkamer 2 iig...

(hoop het niet... doet mijn Ajaxhartje pijn.. )
pi_65031961
quote:
Feyenoord wil Been als opvolger Verbeek
ROTTERDAM – Feyenoord wil Mario Been met onmiddellijke ingang als trainer-coach binnenhalen. Als de huidige trainer van NEC toehapt en de Rotterdamse club tot een akkoord komt met diens Nijmeegse club, is Been de opvolger van Gertjan Verbeek in de Kuip.

Feyenoord en Verbeek zijn woensdagmiddag met onmiddellijke ingang uit elkaar gegaan. Of hij zou zijn ontslagen of zelf is opgestapt, is nog onduidelijk.

Been, oud-speler en ex-assistent-trainer van Feyenoord, staat bovenaan de verlanglijst van de club. Hij verlengde onlangs zijn contract bij NEC, waardoor de Nijmeegse club een hogere afkoopsom krijgt bij zijn vertrek.

De vertrokken Verbeek (46) was bezig aan zijn eerste seizoen bij de Rotterdamse club. De spelers van de selectie zijn inmiddels allemaal ingelicht. In een reactie zei president-commissaris Dick van Well om twee uur vanmiddag nog resoluut tegen deze krant dat ‘van ontslag van de trainer geen sprake is’. Maar toen was Verbeek al geen trainer van Feyenoord meer. Afgelopen dinsdagavond was Verbeek nog prominent aanwezig bij de nieuwjaarsreceptie in de Kuip.

Een groot deel van zijn selectie had al enige tijd geen vertrouwen meer in de werkwijze van Verbeek. Dat hebben de spelers de Raad van Commissarissen aan het begin van deze week laten weten in persoonlijke gesprekken. De gezamenlijke boodschap was: ‘Zó kan het niet langer’. Van Well sprak zelf met Kevin Hofland, die door de spelers naar voren is geschoven. Ook aanvoerder Giovanni van Bronckhorst heeft contact gehad met de commissarissen.

De resultaten van Feyenoord waren de afgelopen maanden bedroevend. Feyenoord staat twaalfde in de eredivisie, 22 punten achter AZ en slechts vijf punten boven de degradatiestreep, en werd kansloos uitgeschakeld in de UEFA Cup.

De club hervat de competitie morgen bij SC Heerenveen, de oude club van Verbeek. Voor zijn komst naar Feyenoord werkte Verbeek daar vier jaar als hoofdtrainer, na zijn debuut bij Heracles.
Bron: http://www.sportwereld.nl(...)pvolger_Verbeek.html
pi_65031968
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:15 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Dat zou misschien nog het meest wenselijk geweest zijn.

Ik doelde echter op hun houding ten opzichte van Verbeek en hun werklust, om het zo maar te noemen. Dat het niet klikt met een trainer kan altijd voorkomen, maar als vedette heb je toch voldoende ervaring om daar mee om te gaan? Dan ga je toch niet achter zijn rug om geintjes maken over zijn positie?
Nee natuurlijk moet je geen grappen om zo iemand maken achter z'n rug om. Maar aan de andere kant begrijp ik het ook wel. Iedereen zag waarschijnlijk wel in dat hij zijn langste tijd coach van Feyenoord gehad had. Op zo'n moment heb je wel iemand nodig die het opneemt voor hem...maar dat is duidelijk niet gebeurd.
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:18:20 #285
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_65031993
Jurrie Koolhof is ook nog beschikbaar
Neerkomen wel!
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:18:31 #286
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_65031998
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:16 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Maarja, zoals gezegd, wat moeten ze dan? De voltallige selectie op straat zetten?
Je wordt toch goed betaald om te voetballen?! Lijkt mij dat er wel dat (geldelijke) maatregelen te nemen zijn voor een team dat weigert te voetballen. Het kan toch niet zo zijn dat een stel slappe happen een trainer met goede bedoelingen de laan uit stuurt.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:18:40 #287
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_65032011
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:15 schreef Prik0 het volgende:

[..]

Te triest voor woorden dit.
Ze maken zich weer belachelijk.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  Moderator woensdag 14 januari 2009 @ 15:18:50 #288
42184 crew  DaMart
pi_65032018
quote:
Laat maar komen!
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:19:14 #289
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_65032034
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Nee natuurlijk moet je geen grappen om zo iemand maken achter z'n rug om. Maar aan de andere kant begrijp ik het ook wel. Iedereen zag waarschijnlijk wel in dat hij zijn langste tijd coach van Feyenoord gehad had. Op zo'n moment heb je wel iemand nodig die het opneemt voor hem...maar dat is duidelijk niet gebeurd.
Ik begrijp dat totaal niet. Op het moment dat je grapjes achter de trainer zijn rug om maakt heb je hem eigenlijk al verraden. Erg laf.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:19:17 #290
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_65032037
quote:
Die zijn we kwijt dus, hoop wel dat Feyenoord de hoofdprijs daarvoor gaat betalen!
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_65032051
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:18 schreef DaMart het volgende:
Laat maar komen!
Wie zegt dat Been wil? Hij heeft het prima naar z'n zin bij NEC, zei hij laatst nog. Naar Feyenoord gaan, is op dit moment een stap terug...
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:19:40 #292
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_65032058
Been die gaat echt niet die rotzooi daar opruimen hoor .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_65032084
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:19 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Ik begrijp dat totaal niet. Op het moment dat je grapjes achter de trainer zijn rug om maakt heb je hem eigenlijk al verraden. Erg laf.
Natuurlijk is het laf. Maar die spelers verdienen bakken geld en presteren doen ze niet. Denk je dat zij zich druk maken om wat hun trainer overkomt?
Brutal. Fucking. Metal.
  Moderator woensdag 14 januari 2009 @ 15:20:45 #294
42184 crew  DaMart
pi_65032092
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:19 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wie zegt dat Been wil? Hij heeft het prima naar z'n zin bij NEC, zei hij laatst nog. Naar Feyenoord gaan, is op dit moment een stap terug...
Ik hoop wel dat hij zijn Feyenoordhart laat spreken. Dat Verbeek eruit ligt, vind ik jammer, want hij had gewoon een kans moeten krijgen om iets op te bouwen. Maar nu Verbeek er niet meer is, lijkt Been mij de meest geschikte trainer voor Feyenoord!
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:20:49 #295
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_65032095
Als ik Been was zou ik niet gaan. Er is op dit moment meer te verliezen bij Feyenoord dan te winnen terwijl er een omgekeerde situatie is bij NEC.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_65032115
quote:
EXCLUSIEF - Nadat de spelers van Feyenoord woensdag aangaven onder geen beding verder te willen met hun trainer Gertjan Verbeek, heeft de selectie ook geen vertrouwen meer in technisch directeur Peter Bosz (foto). Reden hiervoor is dat Bosz zijn trainer tot het einde toe is blijven steunen, terwijl de selectie al meerderde malen aangaf geen heil meer te zien in een verdere samenwerking met Verbeek.

In een gesprek tussen de spelersgroep, Bosz en Verbeek, legde de technisch directeur woensdag wederom de schuld voor de ontstane kloof tussen de trainer en zijn spelers bij de selectie. Dit was voor de selectie de bekende druppel. De spelers stapten naar algemeen directeur Eric Gudde, waarna het ontslag van Verbeek wereldkundig werd. (BV/ SvH)
sportweek
pi_65032142
Nou ben ik benieuwd of Bosz ook het veld moet ruimen.
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:21:55 #298
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_65032145
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:21 schreef Tomhoog het volgende:
EXCLUSIEF - Nadat de spelers van Feyenoord woensdag aangaven onder geen beding verder te willen met hun trainer Gertjan Verbeek, heeft de selectie ook geen vertrouwen meer in technisch directeur Peter Bosz (foto). Reden hiervoor is dat Bosz zijn trainer tot het einde toe is blijven steunen, terwijl de selectie al meerderde malen aangaf geen heil meer te zien in een verdere samenwerking met Verbeek.

In een gesprek tussen de spelersgroep, Bosz en Verbeek, legde de technisch directeur woensdag wederom de schuld voor de ontstane kloof tussen de trainer en zijn spelers bij de selectie. Dit was voor de selectie de bekende druppel. De spelers stapten naar algemeen directeur Eric Gudde, waarna het ontslag van Verbeek wereldkundig werd. (BV/ SvH)

spotweek
Omgekeerde wereld dit.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_65032147
Zou niet verstandig zijn van Been

- Onlangs uitgesproken dat hij het enorm naar zijn zin heeft bij NEC en dat ie echt denkt dat er bij NEC wat te bereiken valt. Imagoschade als je 'm kort daarop peert. Hoewel men begrip lijkt te hebben voor zijn 'zwak' voor feyenoord.
- Feyenoord is nu op meerdere fronten een zooitje; bestuur, selectie, financieel... lastig om daar je ding te kunnen doen.
- Is met NEC nu verder dan Feyenoord, speelt Uefa Cup
- Heeft net een prima nieuw contract.

Als ik hem was zou ik niet naar een club gaan waar zo'n beleid wordt gevoerd... kan het nog wel de naam 'Feyenoord' dragen maar in essentie is het denk ik niet meer de club waar Been 'zijn hart heeft.'
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:22:16 #300
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_65032157
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Natuurlijk is het laf. Maar die spelers verdienen bakken geld en presteren doen ze niet. Denk je dat zij zich druk maken om wat hun trainer overkomt?
Vast niet. Een reden te meer om ze op straat te zetten, dit soort dingen flik je toch niet als prof?
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')