abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65031625
Zonde zeg. Ik had verwacht dat wel zou mogen blijven zitten. Niet alleen omdat er geen geld zou zijn om hem te ontslaan, maar omdat ze juist met hem een nieuwe richting konden inslaan. Helaas heeft hij niet de tijd gekregen om wat neer te zetten, bestuur heeft blijkbaar onder druk toch de makkelijkste, en goedkoopste, oplossing gekozen (trainer eruit ipv een aantal ouderen).

Nu krijgen de ego'tjes van een deel van de selectie hun zin. Spelers die denken: ''Ik heb jarenlang aan de top gevoetbald en geen trainer heeft het zo aangepakt, waarom zou ik me hier dan voor gaan openstellen?'' Een beetje het 'wat de boer niet kent, vreet hij niet' idee. Althans, zo komt het op mij over.

Zo goed als alle jonge hadden spelers naar verluidt wel veel vertrouwen hadden in Verbeek, dat gaf juist de mogelijkheid om echt vanaf '0' te beginnen met de jongere spelers, want Verbeek heeft wel vaker bewezen jonge spelers beter te kunnen maken.
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:08:59 #252
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_65031638
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:07 schreef gebruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]

Feyenoord toont trots de hoofdprijs aan het legioen
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:09:03 #253
184614 Olep
Semper Fi.
pi_65031643
Ik had niet gedacht dat het nog slechter kon gaan met Feyenoord, maar ik had het mis
Fuck today, it's tomorrow.
pi_65031646
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:07 schreef gebruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]

Feyenoord toont trots de hoofdprijs aan het legioen
.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:09:08 #255
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_65031648
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, als je als spelersgroep dertiende staat halverwege het seizoen, heb je natuurlijk alle redenen ertoe om de trainer belachelijk te gaan staan maken. Wat een zooitje daar .
Inderdaad, dat vuilnis moest zich schamen.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_65031649
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:58 schreef Loohcs het volgende:
Gullit is ook beschikbaar trouwens.
Afsluiten die PC Hooftstraat nu het nog kan.
pi_65031663
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:06 schreef Radegast het volgende:

[..]

Gullit en Van Hanegem.
Van Hanegem met Gullit en Westerhof als assistenten
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:09:39 #258
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_65031673
Verbeek gaat niet vrijuit wat betreft de slechte resultaten bij Feyenoord, maar het is triest dat de spelers (en vooral de ouderen lijkt me) niet hun verantwoordelijkheid hebben genomen.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_65031687
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:02 schreef Silenus het volgende:
De wegen van Gertjan Verbeek en Feyenoord scheiden per direct. Woensdagochtend vond er een gesprek plaats naar aanleiding van publicaties in de media over de vertroebelde werkrelatie tussen Verbeek en zijn spelers. Bij dat gesprek waren naast Verbeek ook technisch directeur Peter Bosz en de volledige spelersgroep aanwezig.

Tijdens de bijeenkomst legde Bosz de schuld over de moeizame samenwerking tussen trainer en spelers bij de selectie neer , iets wat hij tot frustratie van de spelers al vaker deed. Dit keer namen de spelers het initiatief in handen en stapten zij naar de directie met de mededeling onder geen beding meer met Verbeek verder te willen.

Daaropvolgend is algemeen directeur Eric Gudde in overleg gegaan met financieel directeur Onno Jacobs. De conclusie was dat er geen verdere basis meer is voor een samenwerking tussen de spelersgroep en Verbeek. Onduidelijk is nog of de trainer is opgestapt of dat hij is ontslagen.

Verbeek was pas bezig aan zijn eerste seizoen in de Kuip. Feyenoord bezet de twaalfde plaats met negentien punten uit zeventien duels. De Rotterdammers werden roemloos uitgeschakeld in de UEFA Cup. Voordat hij bij Feyenoord aan de slag ging, werkte Verbeek als oefenmeester bij Heracles Almelo en SC Heerenveen.
Dan heeft Verbeek daarna dus gewoon gezegd - "jongens, zoek het maar uit. Ik ben weg ".
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:09:54 #260
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_65031691
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:00 schreef Positive_Thinking het volgende:
Hans Westerhof
Aad de Mos

Roept u maar
Is Sturing binnenkort niet ook beschikbaar?
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_65031711
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:09 schreef Rikketik het volgende:
Verbeek gaat niet vrijuit wat betreft de slechte resultaten bij Feyenoord, maar het is triest dat de spelers (en vooral de ouderen lijkt me) niet hun verantwoordelijkheid hebben genomen.
Wat moeten ze dan? Zelf opstappen?
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:11:11 #262
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_65031743
Jongens!! Alles komt goed....

Moderator woensdag 14 januari 2009 @ 15:11:18 #263
42184 crew  DaMart
pi_65031745
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:43 schreef Suijk het volgende:
Misschien gaat Bosz zelf wel op de bank zitten dit weekend.
Of Wim Jansen wordt voor de rest van het seizoen hoofdtrainer of zo...
pi_65031755
Wat een domme zet
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:12:10 #265
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_65031776
Wow, wat een vage zooi weer daar. Het bestuur is echt helemaal de weg kwijt. Het lijkt wel alsof het bestuur voor meer conflicten zorgt dan dat het oplost. Jammer dat Verbeek beschadigd is geraakt.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_65031789
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:11 schreef DaMart het volgende:

[..]

Of Wim Jansen wordt voor de rest van het seizoen hoofdtrainer of zo...
Die wil geen verantwoordelijkheid nemen, hoor ik onlangs nog...
pi_65031810
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:11 schreef Doezelhaar het volgende:
Jongens!! Alles komt goed....

[ afbeelding ]
Brutal. Fucking. Metal.
pi_65031813
Maakt niet uit welke trainer Feyenoord aantrekt, zolang de spelersgroep rot is zal er toch niks veranderen in Rotterdam Zuid
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:13:39 #269
67205 Colplay
How you doin??
pi_65031822
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:03 schreef Prosac het volgende:
radio journaal meldt net dat de spelersgroep begin deze week heeft laten weten niet met verbeek verder te willen.

Man.. Kon je maar verantwoord je hele spelersgroep op straat gooien.
Op zich had Feyenoord dat best kunnen doen. Want de grootste dwarsliggers hebben nauwelijks transferwaarde en geen kwaliteit.

Het is nu wel aan Bosz om zijn verantwoordelijkheid te nemen. Hij wist wat voor trainer hij aannam. Hij is verantwoordelijk voor de dramatische selectie die er op het veld staat (detail: de spelers die het beste presteerden dit seizoen waren de spelers die van Bosz wegmoesten, Biseswar en Tiendalli, hoe bedoel je beleid...)

Het is dus helemaal aan Bosz te wijten dat het nu zo slecht gaat. Bovendien moet hij nu met een goede trainer komen, want de volgende trainer wordt de vierde binnen twee jaar. Ik vind dat hij het inderdaad zelf moet gaan doen. Laat hem maar bewijzen dat de selectie die hij heeft samengesteld goed genoeg is voor de play-offs. En dat het dus aan Verbeek heeft gelegen.

Verder van de week de dodelijke uitspraak van iemand van Gudde, die zei dat het behalen van de UEFA Cup ook een prijs is. Nou voor een topclub moet dit een zekerheid zijn. Halen CL kun je als een prijs zien, de UEFA Cup niet.

Verder deed Hofland het gesprek met de directie. Iemand die aan de keukentafel en bij het uitlaten van zijn hond geblesseerd raakt en zo zijn club in de steek laat zou ik niet echt serieus nemen en zeggen dat hij er eerst eens voor moet zorgen dat hij speelt.

Wat mooi toch dat enkele clubs er altijd in slagen voor veel vermaak te zorgen...
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_65031823
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:09 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dan heeft Verbeek daarna dus gewoon gezegd - "jongens, zoek het maar uit. Ik ben weg ".
Lijkt er wel op inderdaad.
pi_65031830
Zo'n beetje elke optie is een lachertje... voor verschillende redenen.

Bosz die het seizoen afmaakt > Kuip in de fik
Van Hanegem > wat een soap
Gullit >
Koeman > Zie boven
Ernie Brandts > Nee díe lag goed bij zn eveneens oude spelers

Enige opties waar feyenoord goed mee wegkomt tegenover hun aanhang zijn mensen als Been, Beenhakker, Adriaanse, Hiddink.
pi_65031840
Ben benieuwd aan welk profiel de opvolger moet voldoen. Het moet natuurlijk wel iemand zijn die de tere spelersgroep niet al te hard laat zwoegen. Misschien is een crea-diploma ook wel handig, zodat ze bij slecht weer binnen kunnen gaan krijten.
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:15:20 #273
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_65031860
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Wat moeten ze dan? Zelf opstappen?
Dat zou misschien nog het meest wenselijk geweest zijn.

Ik doelde echter op hun houding ten opzichte van Verbeek en hun werklust, om het zo maar te noemen. Dat het niet klikt met een trainer kan altijd voorkomen, maar als vedette heb je toch voldoende ervaring om daar mee om te gaan? Dan ga je toch niet achter zijn rug om geintjes maken over zijn positie?
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:15:26 #274
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_65031864
quote:
Het gebrek aan steun vanuit de selectie kwam vorige week nog eens pijnlijk aan het licht tijdens het mislukte trainingskamp in het Turkse Belek. Zo werden binnen de spelersgroep achter de rug van Verbeek om geintjes gemaakt over diens positie, zijn werkwijze en over zijn bijdrage aan tactische trainingen.
Te triest voor woorden dit.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_65031881
quote:
Gertjan Verbeek is niet langer trainer van Feyenoord. De coach (46) is woensdag ontslagen door de clubleiding, zo melden diverse media. Alleen het AD houdt nog een slag om de arm of de coach ook daadwerkelijk de laan uit is gestuurd.
Nu.nl
Niklas Moisander
TPS Turku - Ajax - FC Zwolle - AZ
FC Zwolle op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')