abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 januari 2009 @ 13:52:58 #1
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_65028237
Doen we niet meer. Laten we even gezamelijk een streep trekken onder de oude beschuldigingen, de eventueel verkeerd begrepen opmerkingen en buiten de context gezette posts. Op persoonlijke aanvallen van wie dan ook wordt nu steviger gelet en genote, proberen om het uit te praten met alle betrokkenen is een hopeloze zaak gebleken dus doen we het maar op de kinderachtige manier, ook goed.

Dus in het kort, laat het verleden rusten. Oude koeien horen wel uit de sloot gehaald te worden, anders gaat het meuren maar daarna worden ze begraven samen met die strijdbijl. Als iemand een persoonlijke aanval bij je maakt, geef dit aan en negeer diegene verder. Post wordt verwijderd en note wordt gezet. als je er wel op in gaat en je gaat over de schreef krijg je zelf ook een note en eventueel een ban ergens in de toekomst zodra je er genoeg hebt verzameld.

Zijn er nog vragen? Shoot. Alleen niet op elkaar maar enkel met vragen over deze mededeling.

Kusje.

Voor de duidelijkheid, een schema

En voor de vorm. De streep.
________________________________________________________________________________

[ Bericht 6% gewijzigd door jogy op 09-04-2009 13:15:46 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_65028360
JA MAAR JIJ..... blabla
op zich wel mee eens.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  woensdag 14 januari 2009 @ 14:03:34 #3
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_65028634
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:56 schreef Michielos het volgende:
JA MAAR JIJ..... blabla
op zich wel mee eens.
Dat dus, een bijl door de negatieve spiraal. .
Vrijheid
pi_65028784
Ik pleit voor een ander middel dan negeren:

Geef alle betrokkenen het volgende wapen:

En sluit ze ergens op.
  woensdag 14 januari 2009 @ 14:16:25 #5
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_65029143
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:07 schreef witte_fantasie het volgende:

[ afbeelding ]

En sluit ze ergens op.
Hou het dan wel TRU-gerelateerd zeg!

Fijne streep wat mij betreft
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  woensdag 14 januari 2009 @ 14:17:20 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_65029174
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:07 schreef witte_fantasie het volgende:

[ afbeelding ]

En sluit ze ergens op.
We moeten het met de digitale middelen doen die we hebben. .
Vrijheid
  woensdag 14 januari 2009 @ 14:29:21 #7
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_65029690
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:16 schreef maedel het volgende:

[..]

Hou het dan wel TRU-gerelateerd zeg!
[ afbeelding ]

Fijne streep wat mij betreft
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 14 januari 2009 @ 14:35:52 #8
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_65030002
Ohwell :

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
zzz
  woensdag 14 januari 2009 @ 14:38:59 #9
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_65030154
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:35 schreef _Led_ het volgende:
Ohwell :

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.

En voor jou geldt hetzelfde, mocht er iemand op je af springen laat het even weten. .
Vrijheid
pi_65030279
maar koeien mag je helemaal niet zomaar ergens begraven, die worden verbrand
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No Guts, No Glory
  woensdag 14 januari 2009 @ 14:42:25 #11
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_65030308
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:41 schreef nuget het volgende:
maar koeien mag je helemaal niet zomaar ergens begraven, die worden verbrand
Ok, cremeren en maken we er een offerfeest van voor de Goden ( zelf in te vullen welke)
Vrijheid
pi_65030356
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:42 schreef jogy het volgende:

[..]

Ok, cremeren en maken we er een offerfeest van voor de Goden ( zelf in te vullen welke)
No Guts, No Glory
  woensdag 14 januari 2009 @ 14:44:28 #13
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_65030424
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:35 schreef _Led_ het volgende:
Ohwell :

Je streep is zo lek als een zeef
En, nee, dit is niet persoonlijk bedoeld
  woensdag 14 januari 2009 @ 14:51:23 #14
31101 _Led_
pi_65030770
zzz
pi_65030930
Goed punt natuurlijk maar ik vind persoonlijk ook dat mensen zich ook wat minder snel "gekwetst" mogen voelen. Grow some balls Lach erom en ga door
Natuurlijk moet het zo zijn dat men hier voor zijn/haar plezier komt dus je punt is zeer zeker dik in orde maar ik vind dat mensen snel gooien met woorden als "gekwetst" of "aangevallen"
Zelfs al zou iemand me uitmaken voor " dikke achterlijke randdebiele ITO'er met huiswerk begeleiding" daar moet je toch om kunnen lachen of niet ?:) Het is maar internet en het is niet je baas ofzo die je deze woorden om de oren smijt maar een random iemand met wie je een discussie hebt.

Of mag ik dit niet posten of vinden?:P Scheld me maar uit ofzo.. ik care er niet echt om
pi_65031007
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:54 schreef Flammie het volgende:
Goed punt natuurlijk maar ik vind persoonlijk ook dat mensen zich ook wat minder snel "gekwetst" mogen voelen. Grow some balls Lach erom en ga door
Natuurlijk moet het zo zijn dat men hier voor zijn/haar plezier komt dus je punt is zeer zeker dik in orde maar ik vind dat mensen snel gooien met woorden als "gekwetst" of "aangevallen"
Zelfs al zou iemand me uitmaken voor " dikke achterlijke randdebiele ITO'er met huiswerk begeleiding" daar moet je toch om kunnen lachen of niet ?:) Het is maar internet en het is niet je baas ofzo die je deze woorden om de oren smijt maar een random iemand met wie je een discussie hebt.

Of mag ik dit niet posten of vinden?:P Scheld me maar uit ofzo.. ik care er niet echt om
zeg nou gewoon ja en amen, in plaats van weer een discussie te starten.
No Guts, No Glory
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 14 januari 2009 @ 14:56:36 #17
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65031063
Hoe kan iemand van TRU iemand persoonlijk aanvallen wanneer niemand naar buiten durft gaan hiero?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_65031246
quote:

Ligt er dan ook aan dat topics om zeep geholpen worden door persoonlijke vetes volgens mij, krijg je 10 reacties heen en weer die niets met het topic te maken hebben.
Genieten is toegestaan!!!
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:01:21 #19
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_65031308
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:56 schreef Netsplitter het volgende:
Hoe kan iemand van TRU iemand persoonlijk aanvallen wanneer niemand naar buiten durft gaan hiero?
care to elaborate?
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:09:20 #20
31101 _Led_
pi_65031657
quote:

Ach hou je bakkes achterlijke dwarstriangel
Nou, dat is jouw mening dan he !

zzz
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:09:45 #21
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_65031678
quote:

Het liep gewoon de spuigaatjes uit op het moment. Niemand wilde een stapje terug doen en dan escaleert het alleen maar, gewoon zonde. Zeker als het elke keer weer uitloopt op een he said she said verhaal, inclusief oude koeien en de hele bende dan loopt het weer hoog op, krijgen we weer een bitchuurtje in FB ( niets mis mee maar met mate, net als alcohol ) en wordt er niets opgelost.
Vrijheid
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:10:21 #22
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_65031712
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:56 schreef Netsplitter het volgende:
Internetpersoonlijk zullen we maar zeggen.
Vrijheid
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:10:29 #23
31101 _Led_
pi_65031721
En voor je het weet escaleert het helemaal uit de hand !
zzz
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:11:32 #24
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_65031750
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:10 schreef _Led_ het volgende:
En voor je het weet escaleert het helemaal uit de hand !
En dan blijven we met dit over.
Vrijheid
pi_65031953
Het is niet toegestaan op FOK! maar een centraal rel-topic zou dan ook uitkomst kunnen bieden om het rellen op 1 plek te houden Een toegestane rel zal dan helemaal gaan exploderen dus is waarschijnlijk ook geen oplossing
Genieten is toegestaan!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')