quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:44 schreef brother52 het volgende:
Die foto's zijn natuurlijk genomen met een telelens.
Ik kan me er wel iets bij voorstellen lekker knutselen en als het klaar is heb je toch een meer zeg maar eigen gitaarquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:27 schreef GoodGawd het volgende:
Nog steeds de onbeantwoorde vraag: Hoe kom je er bij een gitaar bij de IKEA te kopen?
Helaas is hij niet van de IKEAquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:27 schreef GoodGawd het volgende:
Nog steeds de onbeantwoorde vraag: Hoe kom je er bij een gitaar bij de IKEA te kopen?
Jaja, gevonden... uhuhquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:16 schreef KaMo het volgende:
[..]
Niet zo gek veel, ooit eens gevonden in een laatje. Toen maar opgehangen
Whaddup, dawg?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:54 schreef Doodkapje het volgende:
tvp 4 my homies
Moet je voorstellen hoe een basgitaar er bij mij uit zou zienquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:47 schreef The_Dean het volgende:
Nja, ik weet hoe groot een Tele ongeveer is... en dat is niet groot... Nja, bij mij valt alles in het niets natuurlijk
Telelens
Ik kan je op het podium zetten als basstandaard.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:06 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Moet je voorstellen hoe een basgitaar er bij mij uit zou zien
Kun je voorstellen dat ik bassist ben?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:06 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Moet je voorstellen hoe een basgitaar er bij mij uit zou zien
Kan ik ook wat nuttigs gaan doen volgende keerquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik kan je op het podium zetten als basstandaard.
Nooit, misschien houd je hem te schuin?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:55 schreef Metaalkop het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je aan het spelen bent met een plectrum en dan met je wijsvinger langs je snaren gaat, met als gevolg pijnlijke knokkels? Of doe ik iets fout?
Nieuwe nummers op MySpace, br0!quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die hebben 5 man nodig om op 1 gitaar te spelen?
Niet iedereen met lang haar is een man he!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die hebben 5 man nodig om op 1 gitaar te spelen?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:53 schreef Jorikjet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Don't forget your dose of Karmaquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:16 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nieuwe nummers op MySpace, br0!
Best wel?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:55 schreef Metaalkop het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je aan het spelen bent met een plectrum en dan met je wijsvinger langs je snaren gaat, met als gevolg pijnlijke knokkels? Of doe ik iets fout?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |