NOFXquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:32 schreef brother52 het volgende:
Komt er nog wat leuks op Groezrock dan?
Wat had je dan voorgesteld ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:41 schreef Aresdreams het volgende:
ja, en omdat de wiki op stuk was had ik maar niet de laatste post gemaakt
jammer dat je me TT voorstel niet hebt genomen
Actieve elementen, maar gelukkig nadat ik m'n kast heb omgekeerd nog een nieuwe gevondenquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:32 schreef TeleluvR het volgende:
Haha, 1 epische faal! Waarom moet er uberhaupt een batterij in je gitaar?
Mijn neefje van 2 heeft dat, maar verder...
Walls of Jericho en Rise Against zijn wel aardig. De rest kan me niet zo boeien.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:35 schreef Dribbel_ het volgende:
NOFX, Rise Against
, Bullet for my Valentine
, Comeback Kid
, Walls of Jericho
enz
Iets met Ikea vanwege mijn gitaarquote:
Ik heb geen scooter dus dat kan nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:17 schreef The_Dean het volgende:
NoFX
En als iemand ons wil hebben spelen, dan boek je ons maar
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb geen scooter dus dat kan niet
Actieve elementen FTWquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Wil ik lekker gaan metallen, is m'n batterij van m'n gitaar leeg![]()
Maar wel handig om een 9v blokje op reserve te hebben.quote:
Maar een ebow aan een netsnoertje is toch... minderquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar wel handig om een 9v blokje op reserve te hebben.
Toch maar even ophalen straks dus
Mijn ebow gaat trouwens wel heel rap door die dingen heen, dat kost je een kapitaal.
Maar die geburik je waarschijnlijk ook weer niet zo heel veelquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Mijn ebow gaat trouwens wel heel rap door die dingen heen, dat kost je een kapitaal.
Jawel hoor, want zo bespaar ik wel mooi op plectra!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar die geburik je waarschijnlijk ook weer niet zo heel veel
Ik heb ook een draadloos systeem gekocht omdat ik dan geen geld meer aan snoeren hoef uit te gevenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:49 schreef Cynic het volgende:
[..]
Jawel hoor, want zo bespaar ik wel mooi op plectra!
Je moet dat soort dingen slim aanpakken. Ik heb een stuk of 10 gitaren. Ik hoef dus niet zo vaak snaren te verwisselen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb ook een draadloos systeem gekocht omdat ik dan geen geld meer aan snoeren hoef uit te geven
Ja handig dat soort dingenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
Je moet dat soort dingen slim aanpakken. Ik heb een stuk of 10 gitaren. Ik hoef dus niet zo vaak snaren te verwisselen.
Alsof ik terug ga lezenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:16 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
kijk in het vorig topic
iets met ikea gitaren iig
Vast welquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:47 schreef InTheDarkness het volgende:
#275 met Ikea gitaren !hxc is niet te doen op mijn gitaar
En ze adverteren nog wel met oneindige sustainquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wat voor ?!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:58 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb een nieuwe gitaar. Ik ga zo foto's maken.
Dude, ben jij zo klein of die Tele zo grootquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:16 schreef KaMo het volgende:
Vorderingen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar nog steeds veel te doen!
Ik ben 15, en niet super groot... Heb nog nooit andere tele vast gehad dus verder wet ik het nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dude, ben jij zo klein of die Tele zo groot
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:44 schreef brother52 het volgende:
Die foto's zijn natuurlijk genomen met een telelens.
Klopt wel trouwensquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:44 schreef brother52 het volgende:
Bullet for my Valentine is dan de enige vette band uit dat rijtjequote:Op woensdag 14 januari 2009 13:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
NOFX, Rise Against
, Bullet for my Valentine
, Comeback Kid
, Walls of Jericho
enz
Niet zo gek veel, ooit eens gevonden in een laatje. Toen maar opgehangenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Bullet for my Valentine is dan de enige vette band uit dat rijtje
Kamo: wat moet jij met een roze petje?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:44 schreef brother52 het volgende:
Ik kan me er wel iets bij voorstellen lekker knutselen en als het klaar is heb je toch een meer zeg maar eigen gitaarquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:27 schreef GoodGawd het volgende:
Nog steeds de onbeantwoorde vraag: Hoe kom je er bij een gitaar bij de IKEA te kopen?
Helaas is hij niet van de IKEAquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:27 schreef GoodGawd het volgende:
Nog steeds de onbeantwoorde vraag: Hoe kom je er bij een gitaar bij de IKEA te kopen?
Jaja, gevonden... uhuhquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:16 schreef KaMo het volgende:
[..]
Niet zo gek veel, ooit eens gevonden in een laatje. Toen maar opgehangen
Whaddup, dawg?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:54 schreef Doodkapje het volgende:
tvp 4 my homies
Moet je voorstellen hoe een basgitaar er bij mij uit zou zienquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:47 schreef The_Dean het volgende:
Nja, ik weet hoe groot een Tele ongeveer is... en dat is niet groot... Nja, bij mij valt alles in het niets natuurlijk
Telelens
Ik kan je op het podium zetten als basstandaard.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:06 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Moet je voorstellen hoe een basgitaar er bij mij uit zou zien
Kun je voorstellen dat ik bassist ben?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:06 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Moet je voorstellen hoe een basgitaar er bij mij uit zou zien
Kan ik ook wat nuttigs gaan doen volgende keerquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik kan je op het podium zetten als basstandaard.
Nooit, misschien houd je hem te schuin?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:55 schreef Metaalkop het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je aan het spelen bent met een plectrum en dan met je wijsvinger langs je snaren gaat, met als gevolg pijnlijke knokkels? Of doe ik iets fout?
Nieuwe nummers op MySpace, br0!quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die hebben 5 man nodig om op 1 gitaar te spelen?
Niet iedereen met lang haar is een man he!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die hebben 5 man nodig om op 1 gitaar te spelen?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:53 schreef Jorikjet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Don't forget your dose of Karmaquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:16 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nieuwe nummers op MySpace, br0!
Best wel?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:55 schreef Metaalkop het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je aan het spelen bent met een plectrum en dan met je wijsvinger langs je snaren gaat, met als gevolg pijnlijke knokkels? Of doe ik iets fout?
Lastig jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:09 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
een akoestischehxc word dan wel erg moeilijk
Screamoquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:06 schreef allsystemshalt het volgende:
Net een begin gemaakt aan een tekst.
Eerst dacht ik dat het voor en blues achtig nummer zou worden maar als ik het nu zo lees kan het ook prima met een b.v. britpop achtige muziek passen.
*En ik ben bezig met zowel een 80/90-er jaren metal project en ook met een noise/garagedance project![]()
?? welke kant moet ik nu op ik snap er geen bout meer van
wel vaak genoeg met me bovenste vingerkootje van me wijsvinger tegen het hals element geknalt... beetje te laag houden van de plectrum...quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:55 schreef Metaalkop het volgende:
Nee, de Kasuga-fabriek heeft een tijdje in opdracht van Tokai geproduceerd omdat Tokai naar verluidt de vraag niet meer aan kon. Ze voldeden dus wel aan de Tokai-kwaliteitscheck.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:37 schreef brother52 het volgende:
Nice![]()
Kasuga is toch de voorloper van Tokai?
En de oude Tokais schijnen behoorlijk goed te zijn.
Lol nee daar heb ik het vocale bereik niet voor die muzieksoort doet me denken aan *King Diamond op een hele slechte dag als hij keelontsteking heeftquote:
Ik heb dat nooit, maar sowieso speel ik met kolibripolsen, dus ik rag zelden langs snaren.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:55 schreef Metaalkop het volgende:
Oude Mercyful Fatequote:Op woensdag 14 januari 2009 22:33 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Lol nee daar heb ik het vocale bereik niet voor die muzieksoort doet me denken aan *King Diamond op een hele slechte dag als hij keelontsteking heeft![]()
*![]()
![]()
KD is een Koning
![]()
![]()
Je wilt een 5-snarige kopen als je lager wilt spelen en veel bassisten willen dat. Een hoop willen zelfs nóg een snaar lager. Ik niet. Ik wil wel een 5-snarige bas, maar dan een dunne erbij (C-snaar), maar dat past bij mijn speelstijl. Je zit dan wel in het gebied van de Extended Range Bass (ERB). Not my cup of tea reallyquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:43 schreef GoodGawd het volgende:
Ik heb nul verstand van bas gitaar maar waarom zou je een 4 snarige kopen en wanneer een 5 snarige?
Wat zijn dus de verschillen? en heeft het iets te maken met skills?
Ik speel hoogwaardig Jazz <_<quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:14 schreef Witchfynder het volgende:.
Valt me op dat gitaristen hier ineens een bas willen kopen.. Jongens, alleen omdat je aardig Green Day kunt rammen op je gitaartje, wil niet zeggen dat je op een bas kunt spelen.
.
Waarom gaan gitaren altijd samen met wijven waar je je hond nog vanaf zou schoppenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:53 schreef Jorikjet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de mevrouw met de epiphone heeft echt zo'nmondje
Die ik poste niet. Sommige mensen hier hebben gewoon een dubieuze smaak.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom gaan gitaren altijd samen met wijven waar je je hond nog vanaf zou schoppen
Link ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die ik poste niet. Sommige mensen hier hebben gewoon een dubieuze smaak..
ik heb ook alleen maar een 7-snaar omdat midden in een riff in een nummer wisselen van gitaar voor een solo nogal lastig isquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je wilt een 5-snarige kopen als je lager wilt spelen en veel bassisten willen dat. Een hoop willen zelfs nóg een snaar lager. Ik niet. Ik wil wel een 5-snarige bas, maar dan een dunne erbij (C-snaar), maar dat past bij mijn speelstijl. Je zit dan wel in het gebied van de Extended Range Bass (ERB). Not my cup of tea really.
Ik kan prima uit de voeten met mijn 4-snarige bas, maar weet ook niet beter eigenlijk. Voor de meeste muziek heb je er genoeg aan. Of je nog lager wilt hangt van je smaak af. Zelfde als gitaristen die een 7- of 8-snarige gitaar willen.
nog groter?quote:Op donderdag 15 januari 2009 06:20 schreef Cynic het volgende:
Ik ben niet slim genoeg voor jazz.
Misschien later als ik groot ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |