Ja ´t zat er al aan te komenquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:40 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, het is gebeurd dan toch.Sterkte Nynke.
Gebeurt volgende maand ergens.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Om de ban maar te breken, is SHE eigenlijks uit de kleren gegaan?
te grillen ofzo?quote:
Ja. De vrede is er absoluut. Zeker bij oma! Ze schijnt er erg vredig bij te liggen. En natuurlijk is het verdrietig, maar het is beter zo.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Sterkte Nynke! Ik hoop (en denk) dat je er vrede mee kan hebben zo. (Al maakt het dat níet minder verdrietig)![]()
En ik ben erg benieuwd naar je nieuwe huis. Andere kamer?
Klinkt goed.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:42 schreef AKnynke het volgende:
En ik ga samen met een vriend van me een appartementje betrekken. Eindelijk uit die vieze studentenzooi, en een echt huisje. Zodra ik er woon en het ingericht is zal ik foto's maken!
Mooi zo joh, dat je het zo ervaart. En dat je (familie) dat gevoel ook bevestigd ziet in hoe je oma er nu uitziet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja. De vrede is er absoluut. Zeker bij oma! Ze schijnt er erg vredig bij te liggen. En natuurlijk is het verdrietig, maar het is beter zo.
Wat leuk! Een fijn 'nieuw' begin!quote:En ik ga samen met een vriend van me een appartementje betrekken. Eindelijk uit die vieze studentenzooi, en een echt huisje. Zodra ik er woon en het ingericht is zal ik foto's maken!
Hoi...quote:
Jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:43 schreef kres het volgende:
[..]
Hoi...![]()
Jij komt ook nog ff kijken....?
Het is slow chat ten top op dit moment.....quote:
Ja dan heb je idd net ff iets anders aan je hoofd... maar het kan ook lekker de afleiding zijn die je soms nodig hebt...quote:
Dan moet je er niet zenuwachtig voor zijn. Volgens mij gaat het een haske leuke dag voor je worden!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:52 schreef P.F het volgende:
Niet dat ik een model ben of zo, gewoon voor de leuk!
Ik heb hem net gevraagd hoe en wat, dus ik wacht in spanning op antwoordquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:53 schreef kres het volgende:
[..]
Ja dan heb je idd net ff iets anders aan je hoofd... maar het kan ook lekker de afleiding zijn die je soms nodig hebt...![]()
Moet ik nog wat voor je meenemen bij k_man vandaan?
Waar woon je nu? Ook al in Amsterdam of ergens anders...?
Weltrusten Nynkequote:Op donderdag 15 januari 2009 00:08 schreef AKnynke het volgende:
weltrusten lieve PF!
Weltrusten allemaal!
Ik geloof dat CF daar ooit bijna gesolliciteerd heeft. En werkte Octo daar nu niet ook, of was dat een ander bureau?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:35 schreef Den_Haag het volgende:
2 sollicitaties de deur uit gedaan. Kent iemand Accenture van binnen?
Hou jezelf bij elkaar Krak!quote:
Voor het geval dat Krak toch knalt:quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja niet doen hoor Krak! Geeft zo'n rommel![]()
Zonder afstuderen ookquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:31 schreef kaasplankje het volgende:
krijg je alleen maar grijze haren van
Dat is een songtekst. Onder andere gezongen door Gert Timmermans.quote:
idd. misschien dat die personen nog eens wat posten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik geloof dat CF daar ooit bijna gesolliciteerd heeft. En werkte Octo daar nu niet ook, of was dat een ander bureau?
Denk dat van alle consultancybedrijven Accenture mij zelf misschien nog wel het leukst lijkt.
Maar goed dat je brieven de deur uit hebt gedaan. Hoef je je ook niet meer te ergeren aan je baas.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |