abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 januari 2009 @ 10:00:19 #101
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_65099547
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:39 schreef teamlead het volgende:

[..]

die docu heb ik ook gezien, maar die vond ik in tegenstelling tot jou niet heel overtuigend. Er wordt een halve kaak getoond en een klein stukje van de schedel. Op basis van een brug in die kaak die Hitler ook had, wordt geroepen dat het Hitler was. Tja.. zou kunnen hoor.. maar hoeveel mensen in die periode hadden zo'n brug?
Hitler had een vrij gaar en karakteristiek gebit. Maar goed.. laten we gemakshalve aannemen dat 1 % van de populatie een gelijksoortige brug had en een positieve identificatie had opgeleverd (is niet zo... maar vooruit).

Dat wil dus nog zeggen dat als de schedelfragmenten niet van Hitler waren er slechts 1 % kans zou zijn dat ze tot een valse identificatie zouden leiden.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  vrijdag 16 januari 2009 @ 21:06:05 #102
104871 remlof
Europees federalist
pi_65123128
Het ontkennen van de holocaust is strafbaar in Nederland en derhalve ook op dit forum niet toegestaan.
pi_65123684
interessant.
pi_65128717
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 21:18 schreef Salvad0R het volgende:
interessant.
If you want your dreams to come true,
don't sleep.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 10:46:17 #105
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_65135730
opgeschoond (zat tot nu toe mobiel ingelogd).
Nu graag weer gewoon on topic verder
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_65136196
Het schijnt zo te zijn dat nazi duitsland en hitler gesponserd zijn door Prescott Bush, ja je leest het goed weer de familie Bush.
http://www.archivesolidaire.org/scripts/article.phtml?section=A2AAABCC&obid=27081
Je haat niemand zolang je hem nog geringschat, maar pas als je hem gelijk of hoger schat
  zaterdag 17 januari 2009 @ 11:36:00 #107
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_65136601
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 11:13 schreef 49euro het volgende:
Het schijnt zo te zijn dat nazi duitsland en hitler gesponserd zijn door Prescott Bush, ja je leest het goed weer de familie Bush.
http://www.archivesolidaire.org/scripts/article.phtml?section=A2AAABCC&obid=27081
als er toen al banden bestonden, hoe waarschijnlijk of onwaarschijnlijk is het dan dat de ontsnapte nazi's vervolgens de economische macht probeerden te verwerven met behulp van dit soort mensen?
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_65136870
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 11:36 schreef teamlead het volgende:

[..]

als er toen al banden bestonden, hoe waarschijnlijk of onwaarschijnlijk is het dan dat de ontsnapte nazi's vervolgens de economische macht probeerden te verwerven met behulp van dit soort mensen?
Ja het vreemde echter is, is dat de familie Bush dan economische banden heeft met (ex)nazi's en met rijke joodse families. Min of meer worden deze dan aan elkaar gekoppelt en dat is dan ook meteen de reden waarom ik niet geloof in het verhaal van de twee wereld oorlog.

Fritz Thyssen (Mülheim an der Ruhr, 9 november 1873 - Buenos Aires, 8 februari 1951) was een Duitse zakenman. Thyssen wordt ervan beschuldigd dat hij, vóór en tijdens de eerste jaren van de Tweede Wereldoorlog, samen met Prescott Sheldon Bush - bewindvoerder van de (Rotterdamse) Bank voor Handel en Scheepvaart - de nazipartij NSDAP en dus Hitler financierde.
Bron: wikipedia

Het vreemde is dat Fritz Thyssen wél moest vluchten voor vervolgingen naar argentinie terwijl Prescot Bush gewoon op z'n seat kon blijven zitten. Terwijl Prescot Bush net zo schuldig blijkt als Frit Thyssen.

In 1941, na de aanval op Pearl Harbor, stelde de Amerikaanse regering de Trading with the Enemy Act op, de wet tegen de handel met de vijand. Op 20 oktober 1942 liet de regering Roosevelt beslag leggen op alle aandelen van de Union Banking Corporation, inclusief die van Bush. De regering stelde vast dat de bank van Bush "...eigendom is van leden van een bepaalde vijandige natie." Bush werd als collaborateur aangeklaagd. Hij behield zijn functie tot 1943 en werd mogelijk geholpen door advocaat Allen Dulles, de man die later directeur van de CIA zou worden. Van 1952 tot 1963 zat Bush in de Senaat.

bron wikipedia

Nog vreemder is dus dat hij eronder uit kwam, waarschijnlijk geholpen door politieke vriendjes, ben benieuwd wie Prescott Bush hier uit de brand heeft geholpen.
Je haat niemand zolang je hem nog geringschat, maar pas als je hem gelijk of hoger schat
pi_65137656
Mensen moeten zich afvragen waarom je zo naar de poppen danst van dezelfde mensen die de hele 2e wereld oorlog hebben opgezet, met die bullshit van de holocaust als muurtje om je ervanaf te houden er vragen over te stellen, lambiekje heeft overigens nergens gezegd dat de holocaust niet gebeurt is maar heeft vraagtekens bij bepaalde details gezet, het 'offer' is weldegelijk voltrokken, maar er zit veel meer achter dan een geflipte duitser die met zijn karakter een volk achter zich trok om een ander volk uit te roeien. Hoewel dat in de historie boeken staat is dat een grove leugen.

De nazi's hebben inderdaad gewonnen, kijk maar om je heen. Ze zitten overal, zelfs op dit forum.
Ik ben hier in iedergeval weg. Een aantal figuren dat hier de scepter zwaait maakt mij misselijk, zoals ze zichzelf laten manipuleren. Nepmensen zijn jullie.
don't sleep.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 12:28:19 #110
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_65137788
  zaterdag 17 januari 2009 @ 12:38:10 #111
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_65138067
Ik wil de discussie niet weer van het geeigende pad afbrengen, maar hierop wil ik wel reageren:
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:22 schreef Vedanta_veri het volgende:
lambiekje heeft overigens nergens gezegd dat de holocaust niet gebeurt is maar heeft vraagtekens bij bepaalde details gezet,
Ik denk dat wie dit voor zichzelf kan volhouden, zichzelf bedriegt. Het loochenen van massamoord, van het gebruik van gasklamers, is niet ''vraagtekens bij bepaalde details zetten''. In plaats van hem te ontzien omdat zijn gedachten op bepaalde punten met de jouwe overeenkomen, zou jij je verre moeten houden van zulke geschiedvervalsing. Als iemand zich laat manipuleren, ben jij het wel. De bronnen waaruit Lambiekje putte, waren zonder uitzondering verdacht: geschreven door Nazi-apologeten en geleerden die op Neo-Nazibijeenkomsten te gast waren.
Tell the folks back home, this is the promised land calling
And the poor boy is on the line
  zaterdag 17 januari 2009 @ 12:39:28 #112
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_65138097
óók het bagatelliseren van de holocaust is strafbaar in Nederland en derhalve op het forum niet toegestaan
  zaterdag 17 januari 2009 @ 12:41:33 #113
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_65138154
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 11:47 schreef 49euro het volgende:

[..]

Ja het vreemde echter is, is dat de familie Bush dan economische banden heeft met (ex)nazi's en met rijke joodse families. Min of meer worden deze dan aan elkaar gekoppelt
Je bedoelt: doordat ze handel drijven met de familie Bush?
pi_65138434
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:41 schreef Sam_Spade het volgende:

[..]

Je bedoelt: doordat ze handel drijven met de familie Bush?
Prescott Bush heeft Hitler gesteund in de tweede wereld oorlog, via Fritz Thyssen, Fritz Thyssen verdiende bakken met geld later in de oorlog, zodoende dat Prescot Bush veel geld hieruit ontvangen heeft. Ontkennen van handel kan maar de banden waren wel degelijk aanwezig. Daarnaast was het puur illegaal en is Fritz Thyssen niet voor niets naar Argentinie gevlucht en werd Prescot Bush vanuit de regering vrijgeplijt.

In 1941, na de aanval op Pearl Harbor, stelde de Amerikaanse regering de Trading with the Enemy Act op, de wet tegen de handel met de vijand. Op 20 oktober 1942 liet de regering Roosevelt beslag leggen op alle aandelen van de Union Banking Corporation, inclusief die van Bush. De regering stelde vast dat de bank van Bush "...eigendom is van leden van een bepaalde vijandige natie." Bush werd als collaborateur aangeklaagd. Hij behield zijn functie tot 1943 en werd mogelijk geholpen door advocaat Allen Dulles, de man die later directeur van de CIA zou worden. Van 1952 tot 1963 zat Bush in de Senaat.
bron wikipedia

Daarnaast is het door de jaren heen duidelijk dat de familie Bush meermaals gesteund is door D. Rockefeller en de familie Rothschild. Twee joodse families die onder andere de staat Israel mogelijk gemaakt hebben.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 12:55:34 #115
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_65138545
Ja, pardon, ik bedoelde: je bedoelt dat ze worden gekoppeld doordat ze handel drijven met Bush en zo in zekere zin bij elkaar worden gebracht.
pi_65138585
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:55 schreef Sam_Spade het volgende:
Ja, pardon, ik bedoelde: je bedoelt dat ze worden gekoppeld doordat ze handel drijven met Bush en zo in zekere zin bij elkaar worden gebracht.
Ja dat bedoelde ik!, vreemde zaak, je zou zeggen dat het ene het andere uitsluit maar dat is hier dus niet. Daaruit concludeer ik (mening), dat de Rockefeller/Rothschild families geen waarde hechten aan de gebeurtenissen in wereldoorlog II, waarschijnlijk omdat ze dus er heel veel geld mee verdient hebben en eigenlijk geen "fuck" geven om het Joodse volk.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:03:58 #117
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_65138777
Men zou inderdaad verwachten dat zulke families op de hoogte zijn van de wijze waarop hun zakenpartners hun geld hebben verdiend.
pi_65149446
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 11:47 schreef 49euro het volgende:
Het vreemde is dat Fritz Thyssen wél moest vluchten voor vervolgingen naar argentinie terwijl Prescot Bush gewoon op z'n seat kon blijven zitten. Terwijl Prescot Bush net zo schuldig blijkt als Frit Thyssen.

Wat dacht je van de Warburgs.
quote:
Paul Warburg, zijn broer Max Warburg en andere sleutelfiguren uit de kring van de Rockefellers waren lid van de Raad van Toezicht van het Amerikaanse deel van IG-Farben-Kartell in de Verenigde Staten.

Onderzoeker en auteur Gerhard Müller bevestigt in zijn boek Hinter den Kulissen des Weltgeschehens, dat Warburg in totaal 128 miljoen Mark naar Hitler overboekte.
http://www.afvn.nl/2006_3/afpag20_21_26_27.htm
Hun rol in het geheel is straffeloos te bagetalliseren, met opmerkingen als " zaken zijn zaken ".
Er zijn er echter die daar heel anders over denken:
quote:
De kredieten aan het IG-Farben-Chemiekartell hielpen Adolf Hitler in het zadel. Zonder buitenlands kapitaal was er helemaal geen IG-Farben-Kartell geweest, was ook Hitler niet aan de macht gekomen en zou er geen Tweede Wereldoorlog hebben plaatsgevonden.
http://www.afvn.nl/2006_3/afpag20_21_26_27.htm
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_65149898
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:39 schreef teamlead het volgende:
óók het bagatelliseren van de holocaust is strafbaar in Nederland en derhalve op het forum niet toegestaan
Dan zul je moeten handelen naar de wet en mij symbolisch bannen.
Ik zal altijd de officiele doctrine bagatelliseren, ik zal altijd vragen blijven stellen in plaats van mijzelf intellectueel laten doodlopen op een taboe. Als jij dat niet kunt ben jij een zwak persoon, en als dit subforum wat potverdomme een van mijn eigen creaties is in haar geest die jullie letterlijk verkracht hebben dan is dit een waardeloze onderneming.

Demoniseer lambiekje maar niet alleen, zet mijn naam er ook maar onder. Verraders van de menselijke geest dat jullie zijn.
don't sleep.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 19:55:57 #120
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_65150584
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 19:36 schreef Vedanta_veri het volgende:

[..]

Ik zal altijd de officiele doctrine bagatelliseren, ik zal altijd vragen blijven stellen in plaats van mijzelf intellectueel laten doodlopen op een taboe. Als jij dat niet kunt ben jij een zwak persoon, en als dit subforum wat potverdomme een van mijn eigen creaties is in haar geest die jullie letterlijk verkracht hebben dan is dit een waardeloze onderneming.

Demoniseer lambiekje maar niet alleen, zet mijn naam er ook maar onder. Verraders van de menselijke geest dat jullie zijn.
Lambiekje is terecht geband. Zolang er ook maar een kleine kans aanwezig is dat iemand die directe familie in de holocaust verloren heeft dit topic zou lezen is er geen behoefte aan posts waarin gesteld wordt dat de Joden in de kampen voldoende te eten hadden en dat er geen enkel fysiek bewijs is van de genocide.

Dergelijke opvattingen hebben niets te maken met kritisch denken, het is pure achterlijkheid en het is dit podium niet waard.

Dat is allemaal nog los van het feit dat FOK! de wettelijke plicht heeft dergelijke bagger te verwijderen.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_65151072
Dat lambiekje niet altijd correct uit zijn woorden kan komen is hier meer het probleem, en dat probleem heb ik zelf ook geregeld, maar dit is een hetze gebaseerd op een taboe, jullie hebben tezamen lambiekje al maandenlang zitten ridiculiseren, jullie geven heb totaal niet de ruimte. En nu leggen jullie hem dingen in de mond die hij totaal niet zo bedoeld, jullie lezen wat je wilt lezen. Daarom is dit subforum ook de schijtbak van fok ipv de alternatieve non reguliere filter van nws. Denk daar maar eens over na.
En nu hier met die ban, ik onderstreep hier en nu wat lambiekje gezegd heeft als mijn eigen woord.
don't sleep.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 20:17:57 #122
104871 remlof
Europees federalist
pi_65151389
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:09 schreef Vedanta_veri het volgende:
Dat lambiekje niet altijd correct uit zijn woorden kan komen is hier meer het probleem, en dat probleem heb ik zelf ook geregeld, maar dit is een hetze gebaseerd op een taboe, jullie hebben tezamen lambiekje al maandenlang zitten ridiculiseren, jullie geven heb totaal niet de ruimte. En nu leggen jullie hem dingen in de mond die hij totaal niet zo bedoeld, jullie lezen wat je wilt lezen. Daarom is dit subforum ook de schijtbak van fok ipv de alternatieve non reguliere filter van nws. Denk daar maar eens over na.
En nu hier met die ban, ik onderstreep hier en nu wat lambiekje gezegd heeft als mijn eigen woord.
We mogen geen posts laten staan waarin de holocaust wordt ontkent. Dan hebben we binnen no-time het MDI op ons dak, en terecht.
Aangezien Lambiekje twee van dergelijke posts heeft geplaatst in dit topic hadden we geen keus en hebben we die verwijderd en Lambiekje geband.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 20:21:50 #123
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_65151528
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 19:36 schreef Vedanta_veri het volgende:

[..]

Wat een ontzettende hoop gebral. Jij denkt de menselijke geest een dienst te bewijzen door een Holocaustontkenner uit de wind te houden? Er zijn mensen gestorven om Joden uit handen van de Nazi's te houden en dat doe jij af als ''officiele doctrine''. Je hebt geen idee waarover je het hebt, met je ''zwak persoon''.
pi_65151689
Nee je mag als simpele burger geen VRAGEN STELLEN bij de holocaust, dat is het hele eieren eten hier, het heeft geen zak te maken met ontkennen, lambiekje ontkent niet de holocaust namelijk, hij stelt dat het opgeklopt is, en daar is goede aanleiding toe. Beter te onderstrepen dan mogen
Wat ben je dan voor potlood als je je zo laat koeieneren door dat taboe, zijn jullie soms zo bang? Het is wel een comfort om jezelf zo tussen die muren te laten, stel je voor dat je een splinter in je jatten zou krijgen van de werkzaamheden naar buiten te komen.

Ik neem aan dat je weet wie ik ben, dus daar ik volledig achter wat lambiekje gezegd heb sta, heb jij geen keus om mij ook te bannen. Ik tenslotte zet ook mijn vraagtekens bij de officiele verklaring omtrent de holocaust, ik ontken deze niet, mijn oma heeft persoonlijk seys inquart een klap met haar handtas gegeven toen ze mijn opa kwamen halen, maar ik zal me nooit blindstaren op het officiele aan alle kanten riekend bullshit script van den overwinnaar, waar in alle detail genoeg over uit de beerput te trekken is.
don't sleep.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 20:26:09 #125
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_65151700
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:09 schreef Vedanta_veri het volgende:
Dat lambiekje niet altijd correct uit zijn woorden kan komen is hier meer het probleem, en dat probleem heb ik zelf ook geregeld, maar dit is een hetze gebaseerd op een taboe, jullie hebben tezamen lambiekje al maandenlang zitten ridiculiseren, jullie geven heb totaal niet de ruimte. En nu leggen jullie hem dingen in de mond die hij totaal niet zo bedoeld, jullie lezen wat je wilt lezen.
O, nu hebben wij hem de woorden ''de Holocaust is alleen al om logistieke redenen onmogelijk'' in de mond gelegd? Hij heeft niet zelf het ihr, het vho aangehaald, organisaties die pure Nazipropaganda bedrijven? Wat ga je hierna nog verzinnen: ''iemand anders heeft die dingen geschreven?''
pi_65151881
Nee, ik zal zeggen dat je die dingen in de juiste context moet plaatsen, dat is precies wat ik bedoel met lezen wat je wilt lezen.

Maar het heeft geen zin om een discussie aan te gaan, aangezien mijn discussievaardigheid verouderd is, bepaalde constructies die ik gebruik om mensen dingen uit te leggen zijn direct al een blokkade om nog naar te luisteren, en daar ben ik mij goed bewust van. Daarom ben ik nooit persoonlijk mee gaan doen in deze discussie. Discusieren doe ik niet meer dus je hoeft niet aan te komen met wat ik zou gaan verzinnen, want verzinnen naast dat ik dingen al niet uit mijn duim zuig ,heb ik de tijd niet voor over.
don't sleep.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 20:32:53 #127
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_65151928
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:25 schreef Vedanta_veri het volgende:
Nee je mag als simpele burger geen VRAGEN STELLEN bij de holocaust, dat is het hele eieren eten hier,
Onzin.
quote:
lambiekje ontkent niet de holocaust namelijk, hij stelt dat het opgeklopt is
De Holocaust is een massamoord met gebruikmaking van industriele middelen. Als je de gebruikmaking van industriele middelen ontkent, wat houd je dan over? Juist.
Probeer eens te omschrijven wat de Holocaust volgens Lambiekje was. Ik kom er niet uit, namelijk. Het vervoer was onmogelijk, er is geen bewijs van het gebruik van gas, de Nazi's wilden iedereen te eten geven...maar hij ontkent de Holocaust niet.
quote:
Het is wel een comfort om jezelf zo tussen die muren te laten, stel je voor dat je een splinter in je jatten zou krijgen van de werkzaamheden naar buiten te komen.
Het is inderdaad geweldig comfortabel te beseffen dat je in een wereld leeft waar baby's de gaskamers worden ingedreven omdat ze behoren tot een verachte volkssoort, en dat al van je tienerjaren af.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 20:35:23 #128
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_65152007
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:31 schreef Vedanta_veri het volgende:
Nee, ik zal zeggen dat je die dingen in de juiste context moet plaatsen, dat is precies wat ik bedoel met lezen wat je wilt lezen.
In dit geval is een oproep ''om dingen in de juiste context te plaatsen'' juist een uiting van het verlangen, te lezen wat je wilt lezen. Jij probeert op allerlei manieren een heel duidelijke waarheid te verbloemen.
pi_65152156
De holocaust had uberhaupt geen zak met de joden te maken, maar met het verenigen van europa als een volk, een ras. De joden waren enkel een radertje in de machine die voor de ideologie van de nazi's eruitgewerkt moest worden, het liefst menswaardig, we kennen allemaal de voorstellen wel voor een nieuw land voor joden neem ik aan? Daarnaast waren er de zigeuners, de homofielen, de gehandicapten. Afgezien van de hedentijdse afkeuring is dat zo gek nog niet, vergeet niet dat het in een tijd was waarin mensen die hun land als autonoom volk hadden opgebouwd een ondermaatse positie kregen door economische problemen, en immigranten en zwakkeren voorrechten kregen in de ogen van dit volk. DAT is de context die mensen hier allereerst vergeten. De holocaust was een oppoffering om een ideale wereld tot stand te brengen. Blijkbaar is het de nazi's gelukt met ons europa dat dezelfde financiers kent, dezelfde patronen volgt en dezelfde fascistische methodes maar leef gerust in je eigen wereldje samen met je televisievriendjes.

En verder heb ik geen zin er op in te gaan, ik heb al genoeg tijd besteed aan dit zootje onnadenkend na-gepraat van je.
don't sleep.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 20:42:24 #130
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_65152255
Enfin: buiten de Amerikanen, hebben ook de Russen en de Britten na de oorlog gebruik gemaakt van de Duitse kunde. Zo hebben de Russen vliegtuigen geprobeerd te maken naar voorbeeld van dit model:

http://www.luft46.com/junkers/juef126.html
  zaterdag 17 januari 2009 @ 20:50:03 #131
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_65152526
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:39 schreef Vedanta_veri het volgende:
liefst menswaardig, we kennen allemaal de voorstellen wel voor een nieuw land voor joden neem ik aan?
Ja. Eerst beroofd van hun maatschappelijke positie, beroofd van hun geld, weggepest, aangevallen en vernederd, en daarna overgebracht naar het schitterende Madagascar.
quote:
En verder heb ik geen zin er op in te gaan, ik heb al genoeg tijd besteed aan dit zootje onnadenkend na-gepraat van je.
Flink zo. Het is me in ieder geval duidelijk op basis van welk wetsartikel het mij verboden is, vragen te stellen over de Holocaust, dank dat je dat netelige punt niet omzeild hebt!
pi_65152867
zijn we daar weer klaar mee gaan we nou weer verder ontopic
  zaterdag 17 januari 2009 @ 21:01:07 #133
104871 remlof
Europees federalist
pi_65152900
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:39 schreef Vedanta_veri het volgende:
De holocaust had uberhaupt geen zak met de joden te maken, maar met het verenigen van europa als een volk, een ras.

-knip-

Blijkbaar is het de nazi's gelukt met ons europa dat dezelfde financiers kent, dezelfde patronen volgt en dezelfde fascistische methodes maar leef gerust in je eigen wereldje samen met je televisievriendjes.
De EU streeft geen vereniging na op grond van ras, subtiel verschil. Dat is trouwens behalve onzinnig en verwerpelijk ook praktisch onmogelijk geworden in deze geglobaliseerde wereld.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 23:01:01 #134
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_65156754
dit topic schiet zijn doel voorbij. Dicht dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')