Hitler had een vrij gaar en karakteristiek gebit. Maar goed.. laten we gemakshalve aannemen dat 1 % van de populatie een gelijksoortige brug had en een positieve identificatie had opgeleverd (is niet zo... maar vooruit).quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
die docu heb ik ook gezien, maar die vond ik in tegenstelling tot jou niet heel overtuigend. Er wordt een halve kaak getoond en een klein stukje van de schedel. Op basis van een brug in die kaak die Hitler ook had, wordt geroepen dat het Hitler was. Tja.. zou kunnen hoor.. maar hoeveel mensen in die periode hadden zo'n brug?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:18 schreef Salvad0R het volgende:
interessant.
als er toen al banden bestonden, hoe waarschijnlijk of onwaarschijnlijk is het dan dat de ontsnapte nazi's vervolgens de economische macht probeerden te verwerven met behulp van dit soort mensen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:13 schreef 49euro het volgende:
Het schijnt zo te zijn dat nazi duitsland en hitler gesponserd zijn door Prescott Bush, ja je leest het goed weer de familie Bush.
http://www.archivesolidaire.org/scripts/article.phtml?section=A2AAABCC&obid=27081
Ja het vreemde echter is, is dat de familie Bush dan economische banden heeft met (ex)nazi's en met rijke joodse families. Min of meer worden deze dan aan elkaar gekoppelt en dat is dan ook meteen de reden waarom ik niet geloof in het verhaal van de twee wereld oorlog.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
als er toen al banden bestonden, hoe waarschijnlijk of onwaarschijnlijk is het dan dat de ontsnapte nazi's vervolgens de economische macht probeerden te verwerven met behulp van dit soort mensen?
Ik denk dat wie dit voor zichzelf kan volhouden, zichzelf bedriegt. Het loochenen van massamoord, van het gebruik van gasklamers, is niet ''vraagtekens bij bepaalde details zetten''. In plaats van hem te ontzien omdat zijn gedachten op bepaalde punten met de jouwe overeenkomen, zou jij je verre moeten houden van zulke geschiedvervalsing. Als iemand zich laat manipuleren, ben jij het wel. De bronnen waaruit Lambiekje putte, waren zonder uitzondering verdacht: geschreven door Nazi-apologeten en geleerden die op Neo-Nazibijeenkomsten te gast waren.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:22 schreef Vedanta_veri het volgende:
lambiekje heeft overigens nergens gezegd dat de holocaust niet gebeurt is maar heeft vraagtekens bij bepaalde details gezet,
Je bedoelt: doordat ze handel drijven met de familie Bush?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:47 schreef 49euro het volgende:
[..]
Ja het vreemde echter is, is dat de familie Bush dan economische banden heeft met (ex)nazi's en met rijke joodse families. Min of meer worden deze dan aan elkaar gekoppelt
Prescott Bush heeft Hitler gesteund in de tweede wereld oorlog, via Fritz Thyssen, Fritz Thyssen verdiende bakken met geld later in de oorlog, zodoende dat Prescot Bush veel geld hieruit ontvangen heeft. Ontkennen van handel kan maar de banden waren wel degelijk aanwezig. Daarnaast was het puur illegaal en is Fritz Thyssen niet voor niets naar Argentinie gevlucht en werd Prescot Bush vanuit de regering vrijgeplijt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:41 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Je bedoelt: doordat ze handel drijven met de familie Bush?
Ja dat bedoelde ik!, vreemde zaak, je zou zeggen dat het ene het andere uitsluit maar dat is hier dus niet. Daaruit concludeer ik (mening), dat de Rockefeller/Rothschild families geen waarde hechten aan de gebeurtenissen in wereldoorlog II, waarschijnlijk omdat ze dus er heel veel geld mee verdient hebben en eigenlijk geen "fuck" geven om het Joodse volk.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:55 schreef Sam_Spade het volgende:
Ja, pardon, ik bedoelde: je bedoelt dat ze worden gekoppeld doordat ze handel drijven met Bush en zo in zekere zin bij elkaar worden gebracht.
Wat dacht je van de Warburgs.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:47 schreef 49euro het volgende:
Het vreemde is dat Fritz Thyssen wél moest vluchten voor vervolgingen naar argentinie terwijl Prescot Bush gewoon op z'n seat kon blijven zitten. Terwijl Prescot Bush net zo schuldig blijkt als Frit Thyssen.
Hun rol in het geheel is straffeloos te bagetalliseren, met opmerkingen als " zaken zijn zaken ".quote:Paul Warburg, zijn broer Max Warburg en andere sleutelfiguren uit de kring van de Rockefellers waren lid van de Raad van Toezicht van het Amerikaanse deel van IG-Farben-Kartell in de Verenigde Staten.
Onderzoeker en auteur Gerhard Müller bevestigt in zijn boek Hinter den Kulissen des Weltgeschehens, dat Warburg in totaal 128 miljoen Mark naar Hitler overboekte.
http://www.afvn.nl/2006_3/afpag20_21_26_27.htm
quote:De kredieten aan het IG-Farben-Chemiekartell hielpen Adolf Hitler in het zadel. Zonder buitenlands kapitaal was er helemaal geen IG-Farben-Kartell geweest, was ook Hitler niet aan de macht gekomen en zou er geen Tweede Wereldoorlog hebben plaatsgevonden.
http://www.afvn.nl/2006_3/afpag20_21_26_27.htm
Dan zul je moeten handelen naar de wet en mij symbolisch bannen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:39 schreef teamlead het volgende:
óók het bagatelliseren van de holocaust is strafbaar in Nederland en derhalve op het forum niet toegestaan
Lambiekje is terecht geband. Zolang er ook maar een kleine kans aanwezig is dat iemand die directe familie in de holocaust verloren heeft dit topic zou lezen is er geen behoefte aan posts waarin gesteld wordt dat de Joden in de kampen voldoende te eten hadden en dat er geen enkel fysiek bewijs is van de genocide.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:36 schreef Vedanta_veri het volgende:
[..]
Dan zul je moeten handelen naar de wet en mij symbolisch bannen.
Ik zal altijd de officiele doctrine bagatelliseren, ik zal altijd vragen blijven stellen in plaats van mijzelf intellectueel laten doodlopen op een taboe. Als jij dat niet kunt ben jij een zwak persoon, en als dit subforum wat potverdomme een van mijn eigen creaties is in haar geest die jullie letterlijk verkracht hebben dan is dit een waardeloze onderneming.
Demoniseer lambiekje maar niet alleen, zet mijn naam er ook maar onder. Verraders van de menselijke geest dat jullie zijn.
We mogen geen posts laten staan waarin de holocaust wordt ontkent. Dan hebben we binnen no-time het MDI op ons dak, en terecht.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:09 schreef Vedanta_veri het volgende:
Dat lambiekje niet altijd correct uit zijn woorden kan komen is hier meer het probleem, en dat probleem heb ik zelf ook geregeld, maar dit is een hetze gebaseerd op een taboe, jullie hebben tezamen lambiekje al maandenlang zitten ridiculiseren, jullie geven heb totaal niet de ruimte. En nu leggen jullie hem dingen in de mond die hij totaal niet zo bedoeld, jullie lezen wat je wilt lezen. Daarom is dit subforum ook de schijtbak van fok ipv de alternatieve non reguliere filter van nws. Denk daar maar eens over na.
En nu hier met die ban, ik onderstreep hier en nu wat lambiekje gezegd heeft als mijn eigen woord.
Wat een ontzettende hoop gebral. Jij denkt de menselijke geest een dienst te bewijzen door een Holocaustontkenner uit de wind te houden? Er zijn mensen gestorven om Joden uit handen van de Nazi's te houden en dat doe jij af als ''officiele doctrine''. Je hebt geen idee waarover je het hebt, met je ''zwak persoon''.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:36 schreef Vedanta_veri het volgende:
[..]
Dan zul je moeten handelen naar de wet en mij symbolisch bannen.
Ik zal altijd de officiele doctrine bagatelliseren, ik zal altijd vragen blijven stellen in plaats van mijzelf intellectueel laten doodlopen op een taboe. Als jij dat niet kunt ben jij een zwak persoon, en als dit subforum wat potverdomme een van mijn eigen creaties is in haar geest die jullie letterlijk verkracht hebben dan is dit een waardeloze onderneming.
Demoniseer lambiekje maar niet alleen, zet mijn naam er ook maar onder. Verraders van de menselijke geest dat jullie zijn.
O, nu hebben wij hem de woorden ''de Holocaust is alleen al om logistieke redenen onmogelijk'' in de mond gelegd? Hij heeft niet zelf het ihr, het vho aangehaald, organisaties die pure Nazipropaganda bedrijven? Wat ga je hierna nog verzinnen: ''iemand anders heeft die dingen geschreven?''quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:09 schreef Vedanta_veri het volgende:
Dat lambiekje niet altijd correct uit zijn woorden kan komen is hier meer het probleem, en dat probleem heb ik zelf ook geregeld, maar dit is een hetze gebaseerd op een taboe, jullie hebben tezamen lambiekje al maandenlang zitten ridiculiseren, jullie geven heb totaal niet de ruimte. En nu leggen jullie hem dingen in de mond die hij totaal niet zo bedoeld, jullie lezen wat je wilt lezen.
Onzin.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:25 schreef Vedanta_veri het volgende:
Nee je mag als simpele burger geen VRAGEN STELLEN bij de holocaust, dat is het hele eieren eten hier,
De Holocaust is een massamoord met gebruikmaking van industriele middelen. Als je de gebruikmaking van industriele middelen ontkent, wat houd je dan over? Juist.quote:lambiekje ontkent niet de holocaust namelijk, hij stelt dat het opgeklopt is
Het is inderdaad geweldig comfortabel te beseffen dat je in een wereld leeft waar baby's de gaskamers worden ingedreven omdat ze behoren tot een verachte volkssoort, en dat al van je tienerjaren af.quote:Het is wel een comfort om jezelf zo tussen die muren te laten, stel je voor dat je een splinter in je jatten zou krijgen van de werkzaamheden naar buiten te komen.
In dit geval is een oproep ''om dingen in de juiste context te plaatsen'' juist een uiting van het verlangen, te lezen wat je wilt lezen. Jij probeert op allerlei manieren een heel duidelijke waarheid te verbloemen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:31 schreef Vedanta_veri het volgende:
Nee, ik zal zeggen dat je die dingen in de juiste context moet plaatsen, dat is precies wat ik bedoel met lezen wat je wilt lezen.
Ja. Eerst beroofd van hun maatschappelijke positie, beroofd van hun geld, weggepest, aangevallen en vernederd, en daarna overgebracht naar het schitterende Madagascar.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:39 schreef Vedanta_veri het volgende:
liefst menswaardig, we kennen allemaal de voorstellen wel voor een nieuw land voor joden neem ik aan?
Flink zo. Het is me in ieder geval duidelijk op basis van welk wetsartikel het mij verboden is, vragen te stellen over de Holocaust, dank dat je dat netelige punt niet omzeild hebt!quote:En verder heb ik geen zin er op in te gaan, ik heb al genoeg tijd besteed aan dit zootje onnadenkend na-gepraat van je.
De EU streeft geen vereniging na op grond van ras, subtiel verschil. Dat is trouwens behalve onzinnig en verwerpelijk ook praktisch onmogelijk geworden in deze geglobaliseerde wereld.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:39 schreef Vedanta_veri het volgende:
De holocaust had uberhaupt geen zak met de joden te maken, maar met het verenigen van europa als een volk, een ras.
-knip-
Blijkbaar is het de nazi's gelukt met ons europa dat dezelfde financiers kent, dezelfde patronen volgt en dezelfde fascistische methodes maar leef gerust in je eigen wereldje samen met je televisievriendjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |