abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65099384
Miss sly 12 weken alweer
pi_65099558
Gewoon maar afwachten dus wat eerder ook al gezegd is, geduld is iets waar je nog veel mee te maken krijgt in de zwangerschap.
Mijn vriend had meteen al zoiets van het zal toch wel goed groeien enzo maar ja die maakt zich nogal snel zorgen

Linda sorry ik kan je hierbij niet helpen. Ik hoop voor je dat de komende week snel voorbij gaat!

Jelief heeft de nacht jou iets moois gebracht??
  vrijdag 16 januari 2009 @ 10:15:33 #203
62233 Jelief
ikke lief!
pi_65100094
môge

Emma heeft gisteren wel een uur bij me gelegen en dat gaf ook behoorlijke krampen, toen ze eenmaal sliep om een uur of half tien ben ik maar even onder een hete douche gaan zitten maar dat werkte ook niet versterkend. Voorweeën dus nog...

Miss
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 10:22:50 #204
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65100365
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 10:15 schreef Jelief het volgende:
môge

Emma heeft gisteren wel een uur bij me gelegen en dat gaf ook behoorlijke krampen, toen ze eenmaal sliep om een uur of half tien ben ik maar even onder een hete douche gaan zitten maar dat werkte ook niet versterkend. Voorweeën dus nog...

Miss
Wij breken het bevaltempo van begin januari helemaal af he??
Make love, not war ☮
  vrijdag 16 januari 2009 @ 10:31:54 #205
62233 Jelief
ikke lief!
pi_65100670
jamaar dat is niet onze schuld! Dat komt door al die datumtweelingen
pi_65101305
Sterkte met de laatste loodjes en het afwachten dames!
Ben je weer een beetje hersteld Diaan?
En bij Jelief de ziekenboeg weer een beetje beter?
pi_65101478
Miss_Sly 12 weken
kan maar een woord bedenken en dat is GEWELDIG!!

Flower buik kan erg verschillen hoor bij Isa was het bij mij snel te zien deze keer pas bij 18 weken ofzo en ik be toch vrij slank met mij 55kg op +/- 23 weken zwanger Alleen deze keer groei ik echt naar voren en krijg ik een plopnavel denk ik en vorige keer droeg ik veel breder.... ik ben de logica dus allang kwijt omdat ik dacht dat het sneller te zien zou zijn als je naar voren zou dragen.
Nog ffkes geduld dus, maar treur niet te lang, je hoeft nu ws nog niet de echte positie mode aan
geniet nog ff van dat moment!

LLM
Mama van Isa en Ties
pi_65101618
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:27 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Miss sly 12 weken wat fijn! Lijkt veel sneller te gaan dan bij mij raar eigenlijk dat het zo voelt, maar goed het kan me dan ook niet snel genoeg gaan

Vanaf wanneer kregen jullie een beetje een buikje? Hier is namelijk eigenlijk nog niks te zien, ik ben nu 14 weken en 3 dagen dan zou het toch wel een beetje moeten komen of niet?
Bij mij ging je na week 20 pas echt wat zien. Ben nu 35 weken zwanger en nu kan je er niet meer omheen zien
pi_65101844
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:00 schreef Zweefvliegje het volgende:

[..]

Bij mij ging je na week 20 pas echt wat zien. Ben nu 35 weken zwanger en nu kan je er niet meer omheen zien
Bij mij ook pas rond de 20-21 weken (toen had ik ook pas positiemode aan).
Na de 30 weken ben ik wel lichtelijk ontploft en kun je er helemaal niet meer om heen
pi_65102388
Ik merk ook vooral dat je ineens uit het niets een buik krijgt nu duurde het alles bij elkaar 3 dagen ofzo van plat naar prominent naar voren, dus het is echt nog ff wachten Flower en je kan nog zo lang van je buikje genieten (misschien op het einde zelfs vervloeken als je je schoenen en sokken niet meer aankrijgt )
Mama van Isa en Ties
  vrijdag 16 januari 2009 @ 11:23:07 #211
114177 Diaan73
pi_65102415
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 10:31 schreef Jelief het volgende:
jamaar dat is niet onze schuld! Dat komt door al die datumtweelingen
en door onze eigenwijsjes natuurlijk
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 10:50 schreef mrien het volgende:
Sterkte met de laatste loodjes en het afwachten dames!
Ben je weer een beetje hersteld Diaan?
En bij Jelief de ziekenboeg weer een beetje beter?
Ik ben weer een beetje hersteld, nog wel hoofdpijn en een beetje snotterig, maar het gaat gelukkig wel een stuk beter.

Mn moeder vroeg gisteren of ik er vandaag nog even uit wou, op zich een leuk idee en ook wel lekker, maar ik heb geen idee waar naartoe.....
Make love, not war ☮
  vrijdag 16 januari 2009 @ 11:38:34 #212
62233 Jelief
ikke lief!
pi_65103004
Mrien, Mike is nog wel wat brak, veel hoesten en moe,ik hoest maar verder gaat het wel en Emma blijft wat kwakkelen,gisteren had ze weer wat verhoging maar vandaag niet dus iszenaar het kdv. Het snotteren en hoesten blijft, en ook het moeilijk slapen.

Ik krijg nu van jan en alleman de vraag hoe lang ik nog moet. één week zeg ik dan, of drie maar daar denk ik nog even niet aan....

Ow Diaan, ik wil ook nog ergens heen, naar de Ikea of naar een prenatal warenhuis. Bij de Ikea heb ik ook echt wat nodig (wcborstel en douchegordijn),bij de prenatal nietmaar wie weetvind ik nog iets datik écht absoluut nodig heb
helaas is mams ook zwaar verkouden dus een tripje zit er niet in, dan maar weer een was doen. En misschien kan ik nog wel even de deuren afsoppen net als bij Emma. hachee heeft Mike van de week al gemaakt en is ook alweer op
Ow en hetgras hoef ikniettestofzuigen,dat doet de wind wel
pi_65103312
Nou ik heb de uitslag van de huisarts binnen. Mn bloed was helemaal in orde, maar ik blijk blaasontsteking te hebben en vanmiddag kan ik een antibioticakuur ophalen. De huisarts wilde nog weten hoe lang ik zwanger ben want aan de hand daarvan krijg ik de kuur... Maar ik heb nog geen termijnecho gehad en weet het dus nog niet helemaal zeker.. Heeft iemand ervaring met antibiotica tijdens de zwangerschap? Kan dat geen kwaad? En zou qua kuurtje het uitmaken of ik 5 dagen korter of langer zwanger ben? Pff, ik maak me zorgen
  vrijdag 16 januari 2009 @ 11:49:58 #214
62233 Jelief
ikke lief!
pi_65103456
Die 5 dagen lijkt mij niet zoveel uitmaken chan, en als het wel uitmaakt dan stuurt de huisarts je vandaag nog maar voor een termijnecho!
Ennuh, om herhaling te voorkomen: veel drinken, veel vitamine C rijkvoedsel eten (paprika, kiwi, cranberry).
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:16:07 #215
114177 Diaan73
pi_65104408
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:38 schreef Jelief het volgende:
Mrien, Mike is nog wel wat brak, veel hoesten en moe,ik hoest maar verder gaat het wel en Emma blijft wat kwakkelen,gisteren had ze weer wat verhoging maar vandaag niet dus iszenaar het kdv. Het snotteren en hoesten blijft, en ook het moeilijk slapen.

Ik krijg nu van jan en alleman de vraag hoe lang ik nog moet. één week zeg ik dan, of drie maar daar denk ik nog even niet aan....

Ow Diaan, ik wil ook nog ergens heen, naar de Ikea of naar een prenatal warenhuis. Bij de Ikea heb ik ook echt wat nodig (wcborstel en douchegordijn),bij de prenatal nietmaar wie weetvind ik nog iets datik écht absoluut nodig heb
helaas is mams ook zwaar verkouden dus een tripje zit er niet in, dan maar weer een was doen. En misschien kan ik nog wel even de deuren afsoppen net als bij Emma. hachee heeft Mike van de week al gemaakt en is ook alweer op
Ow en hetgras hoef ikniettestofzuigen,dat doet de wind wel
vooralsnog is het hier nog bankhangen en mailen met peace, collega en mn ex ik ga zo maar eens dweilen en daarna lekker douchen en ook een was in de machine gooien. Ow en ik heb nog wat was op te vouwen. Pfff de verveling begint toe te slaan, geloof ik. Nog 5 uurtjes en dan is Peace weer thuis

Chan, ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk dat als je het de huisarts uitlegt, hij wel weet hoe hij daarmee moet omgaan.

Misschien ga ik zo maar eens kijken op internet naar een leuke vakantie in de zomer geen idee of we gaan en waar naartoe, maar kan natuurlijk altijd.
Make love, not war ☮
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:22:11 #216
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_65104628
Diaan ik ben zo benieuwd wanneer jullie kindje zich aan zal dienen! Vervelend dat de verveling zich aan begint te dienen!

Miss Sly alweer 12 weken een hele mijlpaal!

Laura heel veel succes met het doorkomen van de week, hopelijk kan je de gyn je twijfels wegnemen en was je boontje gewoon verstopt!

Chan ik weet niet of het veel uitmaakt eigenlijk maar wil je wel sterkte wensen met de blaasontsteking!

Jelief doe eens werpen

Hier nogsteeds geen baby op komst, wel hebben we net het bed maar eens op klossen gezet....wat een eind zeg vind het een beetje eng haha
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:29:56 #217
114177 Diaan73
pi_65104910
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:22 schreef Fruppel het volgende:
Diaan ik ben zo benieuwd wanneer jullie kindje zich aan zal dienen! Vervelend dat de verveling zich aan begint te dienen!

Miss Sly alweer 12 weken een hele mijlpaal!

Laura heel veel succes met het doorkomen van de week, hopelijk kan je de gyn je twijfels wegnemen en was je boontje gewoon verstopt!

Chan ik weet niet of het veel uitmaakt eigenlijk maar wil je wel sterkte wensen met de blaasontsteking!

Jelief doe eens werpen

Hier nogsteeds geen baby op komst, wel hebben we net het bed maar eens op klossen gezet....wat een eind zeg vind het een beetje eng haha
Ik ga voorlopig maar gewoon uit van volgende week vrijdag misschien een inleiding.... heb er niet echt vertrouwen in dat deze spontaan gaat komen. Verveling betekent wel dat ik me beter ga voelen...

Maarre, ik denk dat je Linda bedoelt ipv Laura...
Make love, not war ☮
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:41:06 #218
62233 Jelief
ikke lief!
pi_65105265
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:22 schreef Fruppel het volgende:
Jelief doe eens werpen

Ik heb weer zo af en toe een pijnlijke buik maar werpen lukt nog niet denk ik.

Wij hebben maar een opstapje gemaakt voor Emma anders moesten we haar steeds het bed in tillen
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:51:23 #219
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_65105590
Jelief en diaan, geniet van die laatste loodjes

Miss Sly van harte met je mijlpaal
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_65106017
Miss_Sly:
**Life is e@sier with your eyes closed**
  Moderator vrijdag 16 januari 2009 @ 13:26:23 #221
5428 crew  miss_sly
pi_65106696
Wat zijn jullie allemaal toch lief

Ik heb een beetje een down-dagje, maar tegelijkertijd loop ik al de hele dag met zo'n onwerkelijk gevoel rond: ik ben gewoon, zonder problemen, fluitend en veel zittend op mijn roze wolk, op de mijlpaal van 12 weken aangekomen. Ik kan het nog niet helemaal geloven.

Diaan en Jelief, wij willen nieuwe beebjes omte bewonderen! Schiet eens op

Chan, ik heb een kuur gehad in mijn 7e week en ik heb een heel mooi spartelend kindje in mijn buik die nergens last van heeft gehad! Wel antibiotica voor zwangere vrouwen, uiteraard
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 16 januari 2009 @ 13:32:40 #222
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_65106956
ha maakt zich best wel zorgen, puur omdat ik gewoon heel weinig lijk te kunnen doen om dan vervolgens flauw te vallen.

ik word nu naar een dietist gestuurd, voor een dieet om ervoor te zorgen dat ik een soort van krachtvoer krijg en mezelf dan ook al beter zal gaan voelen.

elke week bloed laten prikken, en elke week bloeddruk controleren en mijn suikerspiegel....

voorlopig dus onder strenge controle bij de ha
  vrijdag 16 januari 2009 @ 13:42:42 #223
62233 Jelief
ikke lief!
pi_65107280
hè wat een nare start zo Bar, ik hoop dat het helpt dat krachtvoer en dat je je snel weerbeter voelt.

Voor de f5-ers, ik ga ff een tukkie doen, kijken of de krampen aansterken. Volgens mij zat ik trouwens de dag voor Emma geboren werd ook zo met krampjes die ik geen wee noemde achter de pc
  vrijdag 16 januari 2009 @ 13:46:28 #224
114177 Diaan73
pi_65107412
Hmm Bar, dat is niet fijn allemaal, maar wel erg prettig dat de ha alles zo goed in de gaten wil blijven houden.

Ook ik ga wat nuttigs doen.. .ik ga maar eens dweilen, douchen en daarna op de bank een film kijken. Moet toch wat.

Enne miss, een downdagje mag hoor. Komt helemaal goed.

Trouwens bedenk me net dat ik Carmella al een tijdje niet heb gezien hier. Carmella hoe gaat het met jou??
Make love, not war ☮
pi_65107738
Jelief, ga jij nog maar ff wat energie verzamelen om te werpen .

Bar dat is vervelend. Wel fijn dat ze je goed in de gaten houden.
Fake it till you make it...
  vrijdag 16 januari 2009 @ 13:57:41 #226
62233 Jelief
ikke lief!
pi_65107852
Voor wie zich verveelt en wil weten hoe het bij Emma ging: Zwangerschap en Geboorte, deel 159

Ow ennuh ik heb het gevoel alsof ik constant een harde buik heb....
  Moderator vrijdag 16 januari 2009 @ 14:22:13 #227
5428 crew  miss_sly
pi_65108868
Ook de Kraamvogel kan mijn kraamzorg niet op zich nemen, want ik woon in een deel van Amsterdam waarvoor zij met mijn verzekering geen contract heb. En dus mogen ze mij niet aannemen...

*zucht*

Dus net maar het aanmeldingsformulier ingevuld en opgestuurd voor het Geboortecentrum in Amsterdam. We wachten maar weer geduldig af.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 14:33:01 #228
57497 happyme28
I'm so happy
pi_65109312
Miss_sly, kun je niet een verzoek bij je verzekeraar neerleggen? Vragen waar zij een contract mee hebben?
pi_65109366
Ik krijg hier last van mijn hormoontjes
Was net aan het werk word er omgeroepen:
Er word een klein meisje vermist. Ze heeft Demi en is bijna 2 jaar. (En de rest van het verhaal) Moet ik janken Vond het zo zielig En mijn collega zat me eerst aan te kijken en daarna . Toen moest ik zelf ook lachen totdat ze vertelden dat Demi weer gevonden was
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  Moderator vrijdag 16 januari 2009 @ 14:34:44 #230
5428 crew  miss_sly
pi_65109384
Ik heb eerst contact gehad met mijn verzekering om te vragen hoe en wat. Zij zeiden dat ik bij hun niets hoefde melden, en dat ik me gewoon kon inschrijven waar ik wil. Dus dat ben ik gaan doen, met dit als resultaat

Ik wacht even wat deze doet, en als dit ook niets wordt, neem ik even contact op met de verzekering inderdaad.

snoopy, je zei dat jij een particuliere had geregeld. Was dat omdat het ook zo moeizaam ging? En waar en hoe heb je die dan geregeld?
  vrijdag 16 januari 2009 @ 15:42:42 #231
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_65112035
jeetje miss_sly daar word je ook niet vrolijk van. doet mij er wel aan herrineren dat ik mezelf ook eens moet aan gaan melden...
  vrijdag 16 januari 2009 @ 15:55:34 #232
35189 Troel
scherp en bot
pi_65112544
miss_sly, ik heb het toen allemaal door mijn verzekering laten regelen. Daar aangegeven welk bureau ik graag wilde en daar hebben zij me aangemeld (heerlijk die gratis zorgconsulent!)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65113681
Miss_Sly, wat irritant zeg... kan je het niet regelen via je verzekeraar...?
Hier wel gedaan, is wel heel handig. Vorige keer ook gedaan en toen ging het kraambureau failliet. Werden we automatisch bij een ander ingeschreven en dat heb ik toen nog met hun hulp kunnen veranderen. (IZZ)

MeNicole, fijn he die hormonen
pi_65113752
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:34 schreef miss_sly het volgende:
snoopy, je zei dat jij een particuliere had geregeld. Was dat omdat het ook zo moeizaam ging? En waar en hoe heb je die dan geregeld?
Ik stuur je een PM
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 16 januari 2009 @ 16:42:54 #235
62233 Jelief
ikke lief!
pi_65114318
Ikben er weer... vlak voorhetslapen nog een flink pijnlijke kramp gehad maar verder rustig een uur kunnen slapen. Emma opgehaald, lekker ff frisse lucht! Nu ik weer zit voel ik mijn buik weer aantrekken. Ik denk dat het toch wel wat serieuzer gaat worden vanavond of vanacht.
pi_65114366
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:42 schreef Jelief het volgende:
Ikben er weer... vlak voorhetslapen nog een flink pijnlijke kramp gehad maar verder rustig een uur kunnen slapen. Emma opgehaald, lekker ff frisse lucht! Nu ik weer zit voel ik mijn buik weer aantrekken. Ik denk dat het toch wel wat serieuzer gaat worden vanavond of vanacht.
Oeh, wat spannend!
Heel veel succes.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 17:08:29 #237
57497 happyme28
I'm so happy
pi_65115148
Oeee Jelief, dat begint er op te lijken Veel succes en zet 'm op
pi_65115713
Jelief, als je ze nodig hebt hier alvast zet em op!
  vrijdag 16 januari 2009 @ 17:31:35 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65115905
Nou moe, ben ik er een hele dag niet... nog geen babies... maar het klinkt toch wel bemoedigend voor jou hoor Jelief! Ik hoop het echt voor je!

miss_sly! 12 weken!

Flower, als je wil kan je het bij mij nu al zien. Ik was net 5kilo kwijt en had echt het idee dat mijn buik platter was, maar nu is het weer een fijn bolletje. En ik ben pas 9 weken. Weliswaar nummer 2, maar toch.

En de rest heb ik neit meer onthouden.

Oh ja wel, het is idd een tijdje terug dat we Carmella gezien hebben. Ik ben benieuwd hoe het met haar is!
pi_65116056
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 17:31 schreef Brighteyes het volgende:

Oh ja wel, het is idd een tijdje terug dat we Carmella gezien hebben. Ik ben benieuwd hoe het met haar is!
Ah, dus toch.

Was me dat gisteren al af aan het vragen maar durfde het niet te zeggen, bang dat ik er toch overheen had gelezen (deze topicreeks gaat vaak zo snel he).
pi_65116539
Flower, er is ook nog een verschil tussen voelen en zien he. Ik kon de vorige keer met 9 weken mijn broeken echt niet meer fijn dicht, maar anderen hadden nog niet echt iets gezien aan mijn buik. Wel aan mijn gezicht schijnbaar, maar ja, dat zie je dan zelf weer zo moeilijk.

Carmella...waar zit je?

Miss-Sly: 12 weken! (oohh was ik maar vast 12 weken, nog 7 weken te gaan)

We twijfelen hier over het bellen naar de VK. Ik mag vanwege de mk een vroege echo, maar krijg er ook eentje in het ziekenhuis met bijna negen weken. We twijfelen nu of we bij de VK gaan vragen om een echo met zeven weken. Tis lastig, van de ene kant zegt het niets want de vorige keer had ik met 6w3 ook een goede echo, van de andere kant, je wilt zo graag weten of het goed zit...we twijfelen nog maar even verder, die VK is zo gebeld.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 16 januari 2009 @ 17:56:09 #242
57497 happyme28
I'm so happy
pi_65116682
Lastig hè Mefke. Ik ben ook erg blij met mijn echo dinsdag maar realiseer me wel dat dat nog niet alles zegt mocht het allemaal goed lijken. Uiteindelijk geeft jullie gevoel wel het antwoord denk ik.

Hier gisteravond en vandaag aan het eind van de dag voor het eerst iets wat lijkt op misselijkheid. Dat was weer wat nieuws voor mij.... elke dag een nieuw gevoel
  vrijdag 16 januari 2009 @ 18:04:13 #243
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_65116872
Ik had net zoiets vreemds.... Ik heb beetje last van mijn buik, oppervlakkige pijn ter hoogte van mijn navel (groeiende baarmoeder ofzow?) ik had net boek gepakt om te kijken of er daar iets over in stond, lig weer op de bank en mijn hele beeld wordt wazig. Eerst leek het alsof ik duizelig werd, maar dan alleen het beeld wat je dan krijgt, geen duizelig gevoel. Maar het was maar bij 1 oog en het was net alsof de zon heel fel scheen, waardoor alles over belicht was waardoor ik niks goed kon zien. Met 1 oog dan dus. Gelukkig trok het vrij snel weer weg. Echt heel vreemd, nooit eerder zoiets gehad....

Jelief ik hoop voor je dat vanavond/vannacht idd het serieuzere werk gaat beginnen!

MIss_sly 12 weken, wat een mijlpaal!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_65117002
Nou de antibioticakuur is binnen en ik heb meteen maar kiwi's en cranberrysap ingeslagen, dankje voor de tips Jelief Ohw en succes met bevallen!
In de bijsluiter staat dat het voor zover bekend niet schadelijk is voor het ongeboren kindje, dus ik ga er maar vanuit dat ik dinsdag alles goed is op de echo.
En ik ben vandaag voor het eerst sinds wéken een hele middag wakker gebleven, wel met heel veel moeite, maar toch

Happy jij hebt dinsdag ook een echo? Spannend!

Mefke succes met beslissen wat je gaat doen!
  vrijdag 16 januari 2009 @ 18:12:39 #245
57497 happyme28
I'm so happy
pi_65117082
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 18:09 schreef Chan het volgende:
Happy jij hebt dinsdag ook een echo? Spannend!
Jep, heel spannend. Was het geplande gesprek met de gyn wegens kinderwens waarin we evt. verder onderzoek zouden bespreken. Dus die hebben we maar laten staan Maar knijp 'm wel behoorlijk hoor.
pi_65118175
Mefke daar heb je wel gelijk in, het lijkt namelijk wel alsof de broeken wat strakker zitten alleen zie je het niet.
Maar ja ik ben gewoon ongeduldig!
Wat marlieske zegt is ook waar, nog tijd zat om te genieten
  vrijdag 16 januari 2009 @ 19:30:14 #247
114177 Diaan73
pi_65119361
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:42 schreef Jelief het volgende:
Spannend.....
Make love, not war ☮
pi_65119700
Jelief, zet 'm op!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  vrijdag 16 januari 2009 @ 19:43:40 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65119791
Oh, nog even over buitenbaarmoederlijke zwangerschappen, voor dat meisje van gisteren.
Toevallig sprak ik vandaag een kennisje en die ging dus 2 weken geleden voor een echo, met 8 weken, en daar zagen ze ook niks. Toen door naar de gyneacoloog en idd, het vruchtje zat in de eileider, met kloppend hartje en al. Dus meteen voor een operatie en het bleek dat de boel al aan het lekken was.
Als zij die dag geen echo gehad had, had ze het zeer waarschijnlijk niet na kunnen vertellen.
Dit is dus niet om je b ang te maken, maar puur een voorbeeld van hoe het dus kan gaan.

Ik hoop heel erg dat het bij jou alsnog goed zit, en zo niet, dat men je snel kan helpen zodat het geen grote gevolgen heeft verder.

En een hele dikke voor Lishe ook nog. Toen ik haar zo het verhaal face to face hoorde vertellen stond het kippevel me op de armen en ik moest ineens ook weer heel erg aan jou denken.
Vooral toen ze zei dat je het vruchtje kon zien zitten met het kloppende hartje en dat ze in eerste instantie alleen maar kon zeggen dat het niet weggehaald mocht worden omdat ze het zo graag wilde houden...
pi_65122749
He, wat een kippenvelverhaal, BE!

Ik zit vandaag precies op zeven weken en een dag. Ga de 29e voor het eerst naar de vk en ben rond 3 september uitgerekend. Mag ik in het lijstje? Met banner?

En voor alle aanstaande mama's hier: een hele fijne zwangerschap en alvast veel geluk gewenst met de nieuwe spruit straks! Maar kijkend naar jullie posts, komt dat vast goed!

Sowieso leuk om jullie verhalen te lezen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Ssserpente op 16-01-2009 21:01:58 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')