Zie, die hormonen hebben echt een functie!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Sorry BEmisschien is het omdat ik geen hormonen heb, maar ik vind die plaatjes niet zo heul lief!!!
Ik welquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Sorry BEmisschien is het omdat ik geen hormonen heb, maar ik vind die plaatjes niet zo heul lief!!!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
BE is zwanger en heeft een garnaal op de echo gezien.
Er zitten handjes en voetjes aan.
- BE is zwanger, garnaal in buikquote:
ik vind 't er fiesssss uitzienquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:23 schreef conleche het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil ook kinderen later. Kleine boem-dikkie's.! LIEEEF!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil ook kinderen later. Kleine boem-dikkie's.! LIEEEF!
Maar het probleem bij mij is... meestal begin ik na een half uur sporten te trillen enzo (soort van honger klop) en door zo'n drankje kan ik gewoon verder gaan.. dus als er een alternatief voor isquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je sport om af te vallen zou ik het niet doen. Er zit meestal behoorlijk wat energie in die drankjes. Als je niet wilt afvallen zie ik geen probleem.
Ik drink gewoon water tijdens het sporten. Nu weet ik niet hoe lang je sport. Dat maakt natuurlijk ook nog verschil...
Tot later!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:28 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes gaat naar huis!
Ik hou van halve dagen werken en dan ook nog eens nog iets eerder weg gaan!![]()
Ach zo naïef ben ik niet. 't Wordt vast niet zo dat ik mijn zoon op een bankje tegenkom zwaar bezopen en dat ik denk dat zijn vrienden hem dronken gevoerd hebben want dat zou hij zelf nóóóit doen.quote:
Klinkt als een bloedsuikerspiegelding. Misschien wat druivesuiker? Ik weet er te weinig van om te kunnen zeggen wat daar het beste voor is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar het probleem bij mij is... meestal begin ik na een half uur sporten te trillen enzo (soort van honger klop) en door zo'n drankje kan ik gewoon verder gaan.. dus als er een alternatief voor is
Hoeraaaaaaaaa voor Vikingquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:31 schreef Viking84 het volgende:![]()
![]()
![]()
ik heb dus vanochtend gesolliciteerd voor een functie van 20 uur per week (een project, vanaf 1 februari en ik werk vanuit huis) en ik heb nu al bericht terug. Heb een proefopdracht gekregen en afh daarvan gaan ze een vervolgtraject inplannen. Proefopdracht ziet eruit als iets wat goed te doen is. Jeej!
.
Ja ik snap 'mquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:26 schreef Greys het volgende:
[..]
- BE is zwanger, garnaal in buik
- Ze zegt dat ze op de echo heeft gezien dat er handjes en voetjes aan zitten
- Boem komt binnen
- Hoi Boem, hoe is het met jouw garnaal
- BE: en zitten er ook handjes en voetjes aan?
Je grap uitleggen is zo treurig![]()
Maar snappie hem nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |