Die post had ook prima in DIG gepast hoor...quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:33 schreef Litpho het volgende:
Jij voelt je echt helemaal thuis in R&P, niet?.
Is het raar dat ik juist hoop dat mijn ex snel een nieuwe vriendin heeft???quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er is niks mis met hopen dat zijn nieuwe liefde een SOA heeft, of iets dergelijks.
Oh, het was meer een voorbeeld.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:31 schreef MNR het volgende:
[..]
![]()
Ow Kluts, hij moet je wel diep gekwetst hebben, wil je dit zeggen. Meen je dat nu werkelijk?
en zo hoort het. soms moet je iemand op zo een manier even terug op aarde "slaan"quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:07 schreef Kluts het volgende:
Ik had er allang een keer uitgeflapt: Get fucking over it!
Maar ja, ik ben ook zo subtiel als een stormram.
Klinkt alsof hij altijd al gelukkig (en vooral vol) was van zichzelfquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:35 schreef Kluts het volgende:
Wat mijn ex betreft hoop ik vooral dat hij gelukkig wordt van zichzelf en zijn volgende vriendin niet for granted neemt.
Het was een voorbeeheeld! Ik bedoelde alleen ff aan te geven dat ik niet het type meid ben die plannetjes smeedt om met een honkbalknuppel auto's te molesteren.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij voelt je echt helemaal thuis in R&P, niet?.
zodat hij jou met rust laat?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is het raar dat ik juist hoop dat mijn ex snel een nieuwe vriendin heeft???
Eensch, dat subtiele gedoe altijd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:36 schreef rival het volgende:
en zo hoort het. soms moet je iemand op zo een manier even terug op aarde "slaan"
Dat ook wel. Maar ben natuurlijk niet altijd ongelukkig met hem geweest, dus hij heeft ook wel goeie kanten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Klinkt alsof hij altijd al gelukkig (en vooral vol) was van zichzelf.
Nee, helemaal niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Haat en liefde ligt dicht bij elkaar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:37 schreef JonKeL het volgende:
Wat een haat zeg. Ik gun mijn ex het beste en heb gewoon nog goed contact met haar. Veel leuker dan al die haat gevoelens
Ja, zou fijn zijn...quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:37 schreef JonKeL het volgende:
Wat een haat zeg. Ik gun mijn ex het beste en heb gewoon nog goed contact met haar. Veel leuker dan al die haat gevoelens
Nee, dit is vééééél beterquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het was een voorbeeheeld! Ik bedoelde alleen ff aan te geven dat ik niet het type meid ben die plannetjes smeedt om met een honkbalknuppel auto's te molesteren.
Doet me denken aan een ex van m'n broer, alleen molesteerde ze de lak van zijn auto met een sleutelbos.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:36 schreef Kluts het volgende:
Het was een voorbeeheeld! Ik bedoelde alleen ff aan te geven dat ik niet het type meid ben die plannetjes smeedt om met een honkbalknuppel auto's te molesteren.
Ik heb één ex een heleboel toegewenst, maar dat verdiende hij ookquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hee, ik heb gehoopt dat mn ex dood neer zou vallen
Nu nog steeds af en toe eigenlijk![]()
Neuj, hij stoort me niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
zodat hij jou met rust laat?
hangt er vanaf denk ik hoe je uit elkaar gaat. ik gun mijn laatste ex ook alle geluk van de wereld.
Ja een dun lijntje he.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Haat en liefde ligt dicht bij elkaar.
Maar ik heb ook exen waar ik nog gewoon mee omga hoor.
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:35 schreef Bengeltje het volgende:
Sorry, ik denk dat ik toe ben aan lunchquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:44 schreef Red_Cat het volgende:
Jesus wat gaan jullie hard
Maar ik ben klaar! het is weer helemaal netjes
Omdat er hier hoofdzakelijk hatelijk over exen gepraat wordt.quote:
Interessant onderwerpquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:44 schreef Red_Cat het volgende:
Jesus wat gaan jullie hard
Maar ik ben klaar! het is weer helemaal netjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |