abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65024196
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 11:55 schreef rival het volgende:

[..]

nou ik kan je verzekeren dat die een hoop met elkaar te maken hebben.

teveel gamen + teveel computers = te weinig aandacht = te weinig relaties
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_65024198
ik ben ff lunchen!
pi_65024213
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 11:56 schreef MNR het volgende:

[..]

Jeej, dat kan ik me voorstellen zeg. Bljikbaar heeft het hem zo diep geraakt dat het hem nu nog wat doet. Maar ja, je moet ook dingen kunnen laten gaan en vergeten. Ik zou zeggen: "zeg kerel, ik zou mezelf eens even goed in de spiegel gaan bekijken en mezelf afvragen of ik een punt achter de relatie zet of dat ik dit haar kan vergeven en verder kan gaan met haar.

Eeuwige verwijten.. Echt !
Dat was toch een vrouwen ding. Oude koeien.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_65024224
quote:

[..]

Jeej, dat kan ik me voorstellen zeg. Bljikbaar heeft het hem zo diep geraakt dat het hem nu nog wat doet. Maar ja, je moet ook dingen kunnen laten gaan en vergeten. Ik zou zeggen: "zeg kerel, ik zou mezelf eens even goed in de spiegel gaan bekijken en mezelf afvragen of ik een punt achter de relatie zet of dat ik dit haar kan vergeven en verder kan gaan met haar.

Ja, ik volg dat ook niet zo.
En ze hebben inmiddels twee kinderen gekregen (hij wil een derde) en dat ie er af en toe aan denkt of iets over zegt, vooruit, kan, maar waarom moet dat steeds als ik erbij ben?

(Ik weet heel goed dat je dingen niet altijd als een verwijt bedoelt als je er later nog eens op terugkomt, dat doe ik ook niet. Kan ook gewoon betekenen dat je er nog af en toe aan denkt en niet persé dat je t iemand nog kwalijk neemt...)
compact en kleverig.
pi_65024237
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 11:58 schreef rival het volgende:

[..]

klinkt niet als een vent....
zou je eerder andersom verwachten...

na 8!!! jaar gaat dat echt wel 3 straten te ver hoor

Mijn ex deed dat ook
compact en kleverig.
pi_65024251
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 11:55 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ach, ik ben nogal irritant in een ruzie en kan iemand echt het bloed onder de nagels vandaan halen.
Maar bij dat soort aggressieve uitspraken sla ik helemaal op tilt.
Hmmm... ik heb dat nooit meegemaakt en zou ook oprecht schrikken als iemand echt zo ver zou gaan. Denk dat ik eerder mijn koffertje pak als dat ik een strijd aanga over een computertje
pi_65024253
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 11:58 schreef rival het volgende:

[..]

klinkt niet als een vent....
zou je eerder andersom verwachten...

na 8!!! jaar gaat dat echt wel 3 straten te ver hoor
Onzin dus, mannen kunnen dat even goed.
pi_65024283
quote:

[..]

Idd zeg. Heb ook zo'n vriendin gehad die na 3 jaar nog steeds telkens praatte over hoe haar vriend haar had bedrogen enzo. Als je ervoor kiest om bij hem te blijven, moet je er op een gegeven moment over ophouden.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  woensdag 14 januari 2009 @ 12:02:13 #159
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65024325
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 11:51 schreef MNR het volgende:

[..]

bla..bla.. bla .. *mompelt iets over hypothetisch
To assume is to maken an ASS out of U and ME
quote:
Hey, als hij mijn hartje breekt
Dan nog, het is typisch iets voor vrouwen om dingen (hetzij van zichzelf, hetzij van de ander) stuk te gaan maken. Het equivalent van mannen die slaan, vind ik het.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_65024327
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 12:00 schreef MNR het volgende:

[..]

Hmmm... ik heb dat nooit meegemaakt en zou ook oprecht schrikken als iemand echt zo ver zou gaan. Denk dat ik eerder mijn koffertje pak als dat ik een strijd aanga over een computertje
Oh, hij heeft me nooit geslagen ofzo hoor, want dan was ik allang weggeweest natuurlijk. Ik ben alleen in discussies godsonmogelijk irritant en haal iemand echt het bloed onder de nagels vandaan.
pi_65024331
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 11:58 schreef tijnbrein het volgende:
Dat was toch een vrouwen ding. Oude koeien.
Oude koeien moet je eruit halen, anders gaan ze stinken
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 11:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, ik volg dat ook niet zo.
En ze hebben inmiddels twee kinderen gekregen (hij wil een derde) en dat ie er af en toe aan denkt of iets over zegt, vooruit, kan, maar waarom moet dat steeds als ik erbij ben?

(Ik weet heel goed dat je dingen niet altijd als een verwijt bedoelt als je er later nog eens op terugkomt, dat doe ik ook niet. Kan ook gewoon betekenen dat je er nog af en toe aan denkt en niet persé dat je t iemand nog kwalijk neemt...)
Misschien omdat jij de trigger bent? De eeuwige herinnering?
Je ne sais pas, maar als je er last van hebt, en dat heb je volgens mij wel, zou ik er gewoon een keer iets van zeggen.

Lijkt me heerlijk nostalgisch om iedere keer alles van stal te halen (of hoe die uitdrukking ook moge lopen).
pi_65024452
Ja, ik ben wel degene die hem er steeds aan herinnert...
Dan nog, het is voor mij vrij ongemakkelijk en voor haar ook, dat moet ie toch merken
compact en kleverig.
pi_65024478
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 12:02 schreef Elegy het volgende:
To assume is to maken an ASS out of U and ME [..]
Well it happens to be I like my ass
quote:
Dan nog, het is typisch iets voor vrouwen om dingen (hetzij van zichzelf, hetzij van de ander) stuk te gaan maken. Het equivalent van mannen die slaan, vind ik het.
Ik heb er werkelijk geen weet van.. heb nog nooit iets stuk gemaakt van een ander. Mannen die slaan, gelukkig is dat ook niet iets waar ik rekening mee houd. Maar kan me best voorstellen dat iemand een keer met iets gooit of op slaat uit onmacht. Vind ik ook niet direct iets mis mee.
pi_65024486
Ik had er allang een keer uitgeflapt: Get fucking over it!

Maar ja, ik ben ook zo subtiel als een stormram.
pi_65024504
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 12:02 schreef Kluts het volgende:

[..]

Oh, hij heeft me nooit geslagen ofzo hoor, want dan was ik allang weggeweest natuurlijk. Ik ben alleen in discussies godsonmogelijk irritant en haal iemand echt het bloed onder de nagels vandaan.
Ik zeg toch niet dat hij je geslagen heeft?
pi_65024505
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 12:00 schreef Kluts het volgende:

[..]

Idd zeg. Heb ook zo'n vriendin gehad die na 3 jaar nog steeds telkens praatte over hoe haar vriend haar had bedrogen enzo. Als je ervoor kiest om bij hem te blijven, moet je er op een gegeven moment over ophouden.
Waarom zou je er met andere overpraten als je die persoon al vergeven hebt? Zo niet praat er dan over met die persoon in kwestie.

Ik moet ook nog iets uit mijn verleden uitpraten want ik zit daar nog steeds mee.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_65024557
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 12:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, ik ben wel degene die hem er steeds aan herinnert...
Dan nog, het is voor mij vrij ongemakkelijk en voor haar ook, dat moet ie toch merken
Misschien merkt ie het wel, maar heeft ie er schijt aan. Misschien laat zij het ook wel toe. Misschien heeft zij een schuldgevoel.

Maar dat boeit allemaal niet, want het gaat om jou . Wanneer jij er last van hebt, kan en mag je dat gerust zeggen.
pi_65024575
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 12:08 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waarom zou je er met andere overpraten als je die persoon al vergeven hebt? Zo niet praat er dan over met die persoon in kwestie.

Ik moet ook nog iets uit mijn verleden uitpraten want ik zit daar nog steeds mee.
Misschien vind ie het wel mooi om haar een eeuwig schuld gevoel te geven.
pi_65024589
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 12:07 schreef MNR het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat hij je geslagen heeft?
Nee, I know, maar ik bedoelde meer aan te geven dat het veel dreigender over was gekomen als hij sowieso al gewelddadig geweest was.
pi_65024630
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 12:10 schreef JonKeL het volgende:

[..]

Dat kan ook.
14 SHADES OF GREY
pi_65024665
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 12:12 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat kan ook.
Of hij vind het zo knap van zichzelf dat hij er overheen gekomen is. En dan moet hij keer op keer laten weten hoe goed het van hem is.
pi_65024672
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 12:13 schreef JonKeL het volgende:

[..]

Of hij vind het zo knap van zichzelf dat hij er overheen gekomen is. En dan moet hij keer op keer laten weten hoe goed het van hem is.
Dan is ie er dus niet overheen.
pi_65024687
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 12:10 schreef JonKeL het volgende:
Wat ook nog kan -ja, opties zijn zo leuk- is dat hij het iedere keer hardop zegt omdat hij daarmee hoopt dat door die herinnering iedere keer in leven te roepen, haar in toom te houden, terwijl het eigenlijk zijn onzekerheid is.

< filosofie> Maar goed, genoeg assumption. Je kunt de ander niet veranderen, maar je kunt wel veranderen wat jij ermee doet of erop reageert </filosofie>
pi_65024696
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 12:13 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dan is ie er dus niet overheen.
Nee eigenlijk niet nee.
pi_65024708
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 12:02 schreef Elegy het volgende:
To assume is to maken an ASS out of U and ME
Die was de eerste keer al net zo gevat als "er zit geen I in team" .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')