Zoals ik al eerder zei, ik zal nooit stekkers uit pc's trekken of whatsoever. Maar als je pc's naar mijn hoofd wil gooien, gooi ik een pc uit het raam.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:45 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kom aan mijn pc en er blijft net genoeg van je over om in een jampotje te begraven
Idd zeg. Ach, je leert er iig van hoe het niet moet.quote:
Dat van die computer of begraven in een jampotje?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is wel een goede terug-pak-actie
Je bent te lief.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die van 4 hoog naar beneden mag je dan navolgen. Met de trap, zo ben ik dan ook wel weer.
Ik zal echt nooit een computer naar een vrouw gooien.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, ik zal nooit stekkers uit pc's trekken of whatsoever. Maar als je pc's naar mijn hoofd wil gooien, gooi ik een pc uit het raam.
Ik heb trouwens wel de pc van mijn ex een keer gesloopt toen de stoppen eruit vlogen, ik vergat de aardlek om te zetten en er een nieuwe stop indeed terwijl er nog spanning op stond. *shock*
Daardoor heeft die pc toen zo'n klapper gehad dat ik een nieuw moederbord, videokaart en voeding kon gaan kopen.
ik denk dat iedereen weleens zo kinderachtig bezig is geweest.....quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd zeg. Ach, je leert er iig van hoe het niet moet.
Wat heeft gamen en computers nu met relaties te maken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen weleens zo kinderachtig bezig is geweest.....
maar hier in dit topic verwacht ik een hoop meer van de mensen, met alle tips die we elkaar geven
bla..bla.. bla .. *mompelt iets over hypothetischquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:48 schreef Elegy het volgende:
Als je single bent ga je nooit vreemd hè
Hey, als hij mijn hartje breektquote:En dingen stuk maken is wel een echte vrouwenactie ja![]()
Enige kinderachtige wat ik wel eens doe met een pc, is de wireless stick bij mijn zoon eruit trekken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen weleens zo kinderachtig bezig is geweest.....
maar hier in dit topic verwacht ik een hoop meer van de mensen, met alle tips die we elkaar geven
Precies. Dat vond ik nou ook.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik zal echt nooit een computer naar een vrouw gooien.
quote:
Weet je dat dat hele relaties kan kapot maken? Goed bespreken voordat je een relatie begint dus.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heeft gamen en computers nu met relaties te maken.
Hetgeen ook een hele belangrijke les is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd zeg. Ach, je leert er iig van hoe het niet moet.
Hahaha! Echt waar?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat mijn ex boos was en zei: Heb je wel eens een laptop naar je hoofd gehad?
Waarop ik zei: Heb jij wel eens een pc met beeldscherm uit een raam 4 hoog naar beneden zien vallen?
Als ze hadden geweten hoe het werkt, hadden ze hier niet gezeten natuurlijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:50 schreef rival het volgende:
nou ik kan je verzekeren dat die een hoop met elkaar te maken hebben.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heeft gamen en computers nu met relaties te maken.
Ach, ik ben nogal irritant in een ruzie en kan iemand echt het bloed onder de nagels vandaan halen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Echt waar?
Zover is het bij mij nooit gekomen. De grootste heibel die bij mij ontstaan was, was door een doos After Eight.. en die had ie toen uit het raam naar buiten geflikkerd![]()
En boos dat ik toen was![]()
Goede tip. Ik game alleen nooit. En internetten doe ik ook niet vaak.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet je dat dat hele relaties kan kapot maken? Goed bespreken voordat je een relatie begint dus.
Jeej, dat kan ik me voorstellen zeg. Bljikbaar heeft het hem zo diep geraakt dat het hem nu nog wat doet. Maar ja, je moet ook dingen kunnen laten gaan en vergeten. Ik zou zeggen: "zeg kerel, ik zou mezelf eens even goed in de spiegel gaan bekijken en mezelf afvragen of ik een punt achter de relatie zet of dat ik dit haar kan vergeven en verder kan gaan met haar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik was gisteren bij een vriendin en haar man.
Een heeeele tijd geleden (kan goed 8 jaar zijn) kwam ik hem op een dag tegen in de supermarkt tegen en vroeg hij aan mij hoe het was geweest met die vriendin woensdag.
Ik zei dat ik haar helemaal niet gezien had woensdag.
Dus hij verhaal halen bij haar, bleek dat ze had afgesproken met een of andere man om wat te gaan drinken.
Okee is niet netjes.
Maar wat mij stoort is het feit dat hij er elke keer weer over begint als ik daar ben, ik word er helemaal simpel van.
Als je dan verder gaat na zoiets, zorg dan ook dat het over is en dat je er niet 8 jaar mee rond blijft lopen
klinkt niet als een vent....quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik was gisteren bij een vriendin en haar man.
Een heeeele tijd geleden (kan goed 8 jaar zijn) kwam ik hem op een dag tegen in de supermarkt tegen en vroeg hij aan mij hoe het was geweest met die vriendin woensdag.
Ik zei dat ik haar helemaal niet gezien had woensdag.
Dus hij verhaal halen bij haar, bleek dat ze had afgesproken met een of andere man om wat te gaan drinken.
Okee is niet netjes.
Maar wat mij stoort is het feit dat hij er elke keer weer over begint als ik daar ben, ik word er helemaal simpel van.
Als je dan verder gaat na zoiets, zorg dan ook dat het over is en dat je er niet 8 jaar mee rond blijft lopen
+1 scherpquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze hadden geweten hoe het werkt, hadden ze hier niet gezeten natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |