ze ging huilen!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh god. Durfde je niet omdat ze dreigde te gaan krassen ofzo?
Waarop hij gevat reageert met: ik heb het allerliefst dat je opkrast!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:36 schreef Kluts het volgende:
Oh god. Durfde je niet omdat ze dreigde te gaan krassen ofzo?
Geloof me, als ik dat zo voel, dan wordt dat heel snel een gedeeld probleemquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zie je helemaal verkeerd. Op dat moment ben jij degene met het probleem. Want zo zijn vrouwen dan ook wel weer...
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:38 schreef Bengeltje het volgende:
Break- up seks.Als het over is is het toch echt over. Ook geen seks meer.
Break-up sex heb je dan ook met iemand anders.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:38 schreef Bengeltje het volgende:
Vrijpostig? Ik zie het gewoon ruimtebesparendquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet gelijk vrijpostig worden he, Elegy.
Wij nemen allebei al weinig ruimte in, dus das heul niet nodig.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Vrijpostig? Ik zie het gewoon ruimtebesparend
Tactisch en tactvol zijn, ondanks dezelfde vier letters, twee heel verschillende dingen. Dit is met de beste wil van de wereld niet tactvol te noemen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Klopt, maar ik vind dit dan nog een vrij tactisch middel
Ik bedoel, vergeleken met wat ik gewend ben aan tact
Waren alle vrouwen maar zo rationeel als jij. Dan zou de wereld er stukken beter uit zien.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:38 schreef Litpho het volgende:
Geloof me, als ik dat zo voel, dan wordt dat heel snel een gedeeld probleem.
Heb nog nooit break-up seks gedaan. En zou ook niet bij mij passenquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:38 schreef Bengeltje het volgende:
Vergeleken bij het ding oppakken en door de kamer smijten, is het erg tactvolquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tactisch en tactvol zijn, ondanks dezelfde vier letters, twee heel verschillende dingen. Dit is met de beste wil van de wereld niet tactvol te noemen.
Samen onder mijn bureauquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wij nemen allebei al weinig ruimte in, dus das heul niet nodig.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waren alle vrouwen maar zo rationeel als jij. Dan zou de wereld er stukken beter uit zien.
Ik heb wel eens gehad dat mijn ex boos was en zei: Heb je wel eens een laptop naar je hoofd gehad?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vergeleken bij het ding oppakken en door de kamer smijten, is het erg tactvol
Maar jij bent zoveel meer dan een ding. Toch raad ik je deze handeling nog steeds af.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vergeleken bij het ding oppakken en door de kamer smijten, is het erg tactvol
Kom aan mijn pc en er blijft net genoeg van je over om in een jampotje te begravenquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat mijn ex boos was en zei: Heb je wel eens een laptop naar je hoofd gehad?
Waarop ik zei: Heb jij wel eens een pc met beeldscherm uit een raam 4 hoog naar beneden zien vallen?
Ik heb nog nooit die neiging gevoeld ook.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar jij bent zoveel meer dan een ding. Toch raad ik je deze handeling nog steeds af.
Dus mocht ie ooit vreemd gaan, weet je precies dat te doen om hem terug te pakkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:45 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kom aan mijn pc en er blijft net genoeg van je over om in een jampotje te begraven
Dat is wel een goede terug-pak-actiequote:Op woensdag 14 januari 2009 11:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Dus mocht ie ooit vreemd gaan, weet je precies dat te doen om hem terug te pakken![]()
(normaal ben ik nooit zo, maar nu kon ik het toch echt ff niet laten)
Die van 4 hoog naar beneden mag je dan navolgen. Met de trap, zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat mijn ex boos was en zei: Heb je wel eens een laptop naar je hoofd gehad?
Waarop ik zei: Heb jij wel eens een pc met beeldscherm uit een raam 4 hoog naar beneden zien vallen?
Ik raak in de war, dacht dat dat een re-bound was of zoiets.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Break-up sex heb je dan ook met iemand anders.
Als je single bent ga je nooit vreemd hèquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Dus mocht ie ooit vreemd gaan, weet je precies dat te doen om hem terug te pakken![]()
(normaal ben ik nooit zo, maar nu kon ik het toch echt ff niet laten)
Wees eens lief.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:45 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kom aan mijn pc en er blijft net genoeg van je over om in een jampotje te begraven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |