Je beseft wel door dit statement neer te zetten, je er ook even een plasje overheen doet he?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:22 schreef dawg het volgende:
Ik meng me maar niet in deze discussie (p4), straks word ik nog persoonlijk, grof, en gemeen. En dat ben ik niet.
Ach, ik had gewoon eerder weg moeten zijn, maar goed, daar verander je niets aan.quote:
Que? Die uitdrukking heb ik nou nog nooit gehoord.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Je beseft wel door dit statement neer te zetten, je er ook even een plasje overheen doet he?
Wat een reuen gedrag, er overheen plassen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Je beseft wel door dit statement neer te zetten, je er ook even een plasje overheen doet he?
Dan is er ook niks om voor te vrezen toch? Gooi maar op die details!quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:22 schreef dawg het volgende:
Ik meng me maar niet in deze discussie (p4), straks word ik nog persoonlijk, grof, en gemeen. En dat ben ik niet.
Nee. En niet omdat ik ergens voor vrees.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is er ook niks om voor te vrezen toch? Gooi maar op die details!
Net als een hondje tijdens het uitlaten. Hondjes markeren door overal te plassen. Dus als een hondje er nog een keertje overheen plast, nadat de vorige is geweest, wil hij ook nog even zijn.. Ik weet niet eens hoe je het moet zeggenquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:34 schreef dawg het volgende:
Que? Die uitdrukking heb ik nou nog nooit gehoord.![]()
territorium afbakenen!quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Net als een hondje tijdens het uitlaten. Hondjes markeren door overal te plassen. Dus als een hondje er nog een keertje overheen plast, nadat de vorige is geweest, wil hij ook nog even zijn.. Ik weet niet eens hoe je het moet zeggen
Kwaak hoe vaak moeten wij nog zeggen dat je niet mag plassen in dit topicquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:58 schreef kwaakvaak het volgende:
* kwaakvaak pist even in het hoekje van dit topic ten einde een afbakening te zetten en deze draad op een later punt weer terug te kunnen ruiken
Succes.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Net m'n afstudeervoorstel naar school gestuurd.. hoop er het beste van
En hoorde net dat iemand waar ik bij op kantoor dan kom te zitten er blij mee was
Als het naar Grolsh ruikt is het Cue, zij komt uit dat gebied, ruikt het naar bloemetjes dan ben ik hetquote:
Suc6 meis!quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:09 schreef Cuegirllie het volgende:
En hoorde net dat iemand waar ik bij op kantoor dan kom te zitten er blij mee was
Hoe ruikt Grolsch dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Als het naar Grolsh ruikt is het Cue, zij komt uit dat gebied, ruikt het naar bloemetjes dan ben ik het
Duim voor jequote:Op woensdag 14 januari 2009 14:09 schreef Cuegirllie het volgende:
In mijn Enschede-tijd woonde ik op 100 meter van de brouwerij. Ik weet dus best wel goed hoe Grolsch ruikt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Als het naar Grolsh ruikt is het Cue, zij komt uit dat gebied, ruikt het naar bloemetjes dan ben ik het
Wat een gedoe.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Pfff, net advocate gebeld.
Ik mag mn ex een officiële brief sturen waarin ik hem een betalingstermijn laat weten.
Als hij dan niet betaald heeft, mag ik contact opnemen met een deurwaarder die het geld bij hem gaat halen.
Op zijn kosten.
En hoe het smaakt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:19 schreef Q. het volgende:
[..]
In mijn Enschede-tijd woonde ik op 100 meter van de brouwerij. Ik weet dus best wel goed hoe Grolsch ruikt.
Succes!.. en ik vrees dat je het nodig gaat hebben. Wat een ellende zeg!quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Pfff, net advocate gebeld.
Ik mag mn ex een officiële brief sturen waarin ik hem een betalingstermijn laat weten.
Als hij dan niet betaald heeft, mag ik contact opnemen met een deurwaarder die het geld bij hem gaat halen.
Op zijn kosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |