Van aaaaaal mjin exen, heb ik er maar eentje bij wie ik dat heb (als ik er ooit nog eens aan denk, aan hem). En van alle anderen, vind ik ze gewoon liefquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:46 schreef Bengeltje het volgende:
Omdat er hier hoofdzakelijk hatelijk over exen gepraat wordt.![]()
Och ja wie weet, bij mij kan het ook nog veranderen.
Als je als vrienden uit elkaar ben gegaan dan kan dat. Maar vaak is dat niet zo.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:37 schreef JonKeL het volgende:
Wat een haat zeg. Ik gun mijn ex het beste en heb gewoon nog goed contact met haar. Veel leuker dan al die haat gevoelens
Vorig topic. Laatste paar posts.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:47 schreef Techno het volgende:
Maar eh, dames, wat was de clue van de topic titel eigenlijk?
[Singles] Kijken graag naar mannen als ze....
Dan zal hij het wel verdiend hebben.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:48 schreef MNR het volgende:
Van aaaaaal mjin exen, heb ik er maar eentje bij wie ik dat heb (als ik er ooit nog eens aan denk, aan hem).
Iets met schoonmakende mannen.quote:
... zich in het zweet werken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:47 schreef Techno het volgende:
Maar eh, dames, wat was de clue van de topic titel eigenlijk?
[Singles] Kijken graag naar mannen als ze....
Zodat ik weet dat ik de goede keus heb gemaakt. Nouja dat weet ik al, maar dit zou meer een bevestiging zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Van aaaaaal mjin exen, heb ik er maar eentje bij wie ik dat heb (als ik er ooit nog eens aan denk, aan hem). En van alle anderen, vind ik ze gewoon lief
Dus volgens mij valt het relatief wel mee.
Maar waarom wens jij je ex snel een vriendin toe?
Ik bedoelde er verder niets mee, maar als je dat maar bij één van alle personen hebt, dan impliceert dat toch iets?quote:
Dom dus gewoon. En dat is hun probleem, niet dat van jou.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:10 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik heb geen haat richting mijn ex'en, hooguit onbegrip over het feit dat ze dermate lomp zijn geweest om een goede vangst als ik ben te laten lopen
Ik ook niet, en je schiet er niets mee op.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:10 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik heb geen haat richting mijn ex'en,
Ik was al even bang dat je meer wistquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:11 schreef Techno het volgende:
Ik bedoelde er verder niets mee, maar als je dat maar bij één van alle personen hebt, dan impliceert dat toch iets?
het geeft aan dat je er nog niet overheen bent.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ook niet, en je schiet er niets mee op.
Ik ook maar bij 1quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ook niet, en je schiet er niets mee op.
Berouw komt na de zonde?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ook maar bij 1
En dat is vnl om hoe hij zich gedroeg tov mij NAdat we uit elkaar waren.
Daarvoor was t een lul,. maar toen koos ik ervoor bij hem te blijven. (God weet waarom btw)
Je bent niet persoonlijk?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:22 schreef dawg het volgende:
Ik meng me maar niet in deze discussie (p4), straks word ik nog persoonlijk, grof, en gemeen. En dat ben ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |