quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
you're never fully dressed without a smile
Zit je flink geconcentreerd te Playstationnen en dan hoor je dat je er zo lief uit ziet met je tong half uit je mond. Dag concentratie...quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:58 schreef Kluts het volgende:
Mannen die idd geconcentreerd bezig zijn met iets zijn idd aantrekkelijk om naar te kijken.
Moet je niet met mij gaan poolen, of gamen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:59 schreef Bengeltje het volgende:
Eens.![]()
Iemand die gaat schelden en vloeken, zal snel aan de andere kant van de voordeur staan.![]()
Kan ik slecht tegen. Of een koude douche.Dat wil ook wel eens helpen.
iets? en omdat?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:58 schreef Kluts het volgende:
Mannen die idd geconcentreerd bezig zijn met iets zijn idd aantrekkelijk om naar te kijken.
Mannen zijn niet schattig als ze gamen. Tenminste, ikzelf zit dan gefrustreerd en scheldend op de bank, ik ga er van uit dat mannen dat niet anders doen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zit je flink geconcentreerd te Playstationnen en dan hoor je dat je er zo lief uit ziet met je tong half uit je mond. Dag concentratie...
Gewoon. Ze hebben dan iets rustigs over zich heen ofzo, moeilijk uit te leggen waarom precies.quote:
Gelukkig heb ik geen pooltafel in mijn huis staan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Moet je niet met mij gaan poolen, of gamen.
Dat deed AirwiN 1.0 nog wel. Inmiddels ben ik wat versies verder!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:02 schreef Kluts het volgende:
Mannen zijn niet schattig als ze gamen. Tenminste, ikzelf zit dan gefrustreerd en scheldend op de bank, ik ga er van uit dat mannen dat niet anders doen.
Schelden tijdens het gamen is onvermijdelijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat deed AirwiN 1.0 nog wel. Inmiddels ben ik wat versies verder!
Volgende keer mag jij een TT op vrouwen schrijvenquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:02 schreef Howl het volgende:
Nou ja, zeg. Ik kijk liever naar vrouwen.
Copycat.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat deed AirwiN 1.0 nog wel. Inmiddels ben ik wat versies verder!
Ik vond het altijd *erg* schattig als mijn broertjes aan het gamen waren, keek er altijd met een glimlach naar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zit je flink geconcentreerd te Playstationnen en dan hoor je dat je er zo lief uit ziet met je tong half uit je mond. Dag concentratie...
Gooien met gamepads ook nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Schelden tijdens het gamen is onvermijdelijk.
Lukt het een beetje het opruimen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:01 schreef Red_Cat het volgende:
Pff! ben ondertussen aan het opruimen inmiddels hoor! * Red_Cat ^veegt zweet van voorhoofd En ja dawg knettersimpelgestoord![]()
Klopt, ik ben heer en meester in geluidloos vloeken!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:04 schreef Kluts het volgende:
Schelden tijdens het gamen is onvermijdelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |