Feijenoord valt, gezien de ranglijst, niet echt onder de middenmotersquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:45 schreef FJD het volgende:
Die heeft al wel eerder een middenmotor naar de top gebracht
Ik moet het nog zien. Tis wel een echte Feyenoorder en ik denk dat het wel bij hem zal gaan kriebelen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:42 schreef ursel het volgende:
[..]
Been gaat zich hieraan echt niet branden. Die zit nog wel best bij NEC momenteel.
Been komt op zijn vroegst over 2 jaar pas.
Dat die ooit eens komt staat zo goed als vast. Maar NEC draait nu goed en Feyenoord niet echt bepaald..quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien. Tis wel een echte Feyenoorder en ik denk dat het wel bij hem zal gaan kriebelen...
Niet veelquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:55 schreef ursel het volgende:
En de supporters willen van de spelers af..
Benieuwd wat er van over blijft dan..![]()
Whehe.. straks wordt alleen Bosz gewieberd, want die heeft nog steeds geen nieuw contract. (Zeggen ze steeds althansquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:33 schreef RudyCarell het volgende:
Verbeek zit er nog volgens bronnen... Het KAN wel elk moment overzijn...
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:33 schreef jpjedi het volgende:
Jockey heeft paard gestopt vanwege gezondheids problemen. Paard zou aan de racekak staan.
Vandaag een heilige dag in India.. moet wat doen. Heb de accountant nog tot een meeting kunnen overhalen vanmorgen maar die zat aardig op zijn stoel te tetsen om naar huis te gaan.quote:
je bent gek als je bij dit Feyenoord als trainer gaat zittenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.sportwereld.nl(...)pvolger_Verbeek.html
Nu nog hopen dat Mario ook zelf nu al wil...
Ja dat is de manier Johanquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
je bent gek als je bij dit Feyenoord als trainer gaat zitten
je moet daar enkel gaan zitten met als voorwaarde dat je hoe dan ook niet onslagen kan worden en geen tegenspraak krijgt van wie dan ook
dan kun je er iets van maken anders niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |