Handiger dan met een zeepje... met die kabel kon ik hem ook vastbinden..quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:21 schreef Sickert het volgende:
[..]
moet je er wel bij vertellen dat JP dat ding op de grond gooide en Frank bukte.. en JP toen...
Een keer op TV in een interview;quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:21 schreef ursel het volgende:
[..]
Als klein urretje ging ik vroeger altijd met een kameraad de handtekeningen halen van de oranje spelers.
Maar in plaats van op het voetbal veld ging ik altijd bij ut hotel staan, daar was amper iemand en kreeg je dus bijna alle handtekeningen.
Op een gegeven moment zeg ik Lee towers daar de parkeerplaats oprijden. Alleen die andere piegemerd geloofde dat niet.
Dus wij zo daar naar toe van, "Bent u meneer Lee Towers, mogen wij uw handtekening dan"
Toch mooi gekregen van hem..![]()
Ja daarna heeft hij een taaie periode gehad.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:27 schreef FJD het volgende:
Ja je kunt wel zeggen dat Frank daarna het vertrouwen in de mensheid is verloren..
Neequote:
Ontkenning is de eerste fasequote:Op woensdag 14 januari 2009 13:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee
Ik heb bij JP alleen maar kotsende Kevin's gezienJP heeft 's-nachts genoeg aan Lies, dat was altijd wel te horen
Dun he die gips wandjes.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee
Ik heb bij JP alleen maar kotsende Kevin's gezienJP heeft 's-nachts genoeg aan Lies, dat was altijd wel te horen
Hah, wacht maar. C. Ronaldo wordt zometeen voor 115 miljoen verkocht aan Real.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:18 schreef ursel het volgende:
'Manchester City heeft 110 miljoen euro over voor Kaka'
Gaat werkelijk nergens meer over zeg..
Hehequote:
15:30 NL tijdquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hehe
Hoe gaat het met je paard?
Maakte het filmen wel een stuk gemakkelijker.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:19 schreef Keltie het volgende:
http://www.sportwereld.nl(...)g_bij_Feyenoord.html
Er staat echter nog niets op Feyenoord.nl
Kan nog gezellig worden in Heerenveen
Nou, alsteblieft niet als trainert ... Met een groep als deze word dat nog erger als met Verbeek.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Verbeek eruit! Dat had ik niet zien aankomen ook al ging het slecht... nog wel op trainingskamp geweest enzo...
Nou Willem dan maar
Been gaat zich hieraan echt niet branden. Die zit nog wel best bij NEC momenteel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dan Mario Been... al wordt dat wel een dure grap...
Feijenoord valt, gezien de ranglijst, niet echt onder de middenmotersquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:45 schreef FJD het volgende:
Die heeft al wel eerder een middenmotor naar de top gebracht
Ik moet het nog zien. Tis wel een echte Feyenoorder en ik denk dat het wel bij hem zal gaan kriebelen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:42 schreef ursel het volgende:
[..]
Been gaat zich hieraan echt niet branden. Die zit nog wel best bij NEC momenteel.
Been komt op zijn vroegst over 2 jaar pas.
Dat die ooit eens komt staat zo goed als vast. Maar NEC draait nu goed en Feyenoord niet echt bepaald..quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien. Tis wel een echte Feyenoorder en ik denk dat het wel bij hem zal gaan kriebelen...
Niet veelquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:55 schreef ursel het volgende:
En de supporters willen van de spelers af..
Benieuwd wat er van over blijft dan..![]()
Whehe.. straks wordt alleen Bosz gewieberd, want die heeft nog steeds geen nieuw contract. (Zeggen ze steeds althansquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:33 schreef RudyCarell het volgende:
Verbeek zit er nog volgens bronnen... Het KAN wel elk moment overzijn...
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:33 schreef jpjedi het volgende:
Jockey heeft paard gestopt vanwege gezondheids problemen. Paard zou aan de racekak staan.
Vandaag een heilige dag in India.. moet wat doen. Heb de accountant nog tot een meeting kunnen overhalen vanmorgen maar die zat aardig op zijn stoel te tetsen om naar huis te gaan.quote:
je bent gek als je bij dit Feyenoord als trainer gaat zittenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.sportwereld.nl(...)pvolger_Verbeek.html
Nu nog hopen dat Mario ook zelf nu al wil...
Ja dat is de manier Johanquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
je bent gek als je bij dit Feyenoord als trainer gaat zitten
je moet daar enkel gaan zitten met als voorwaarde dat je hoe dan ook niet onslagen kan worden en geen tegenspraak krijgt van wie dan ook
dan kun je er iets van maken anders niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |