quote:Subklacht: Vroeger stierven gehandicapten gewoon (darwin ), tegenwoordig hebben ze eigen parkeerplekken
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:47 schreef Sickert het volgende:
@ Frank
Waffel houden kutpauper het is gewoon zo . gezeik altijd als je om het half jaar een trainer of wat dan ook steeds wegstuurt bouw je niets op
zeker niet bij een kut club als Feyenoord
Niet geneukt vannacht?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:47 schreef Sickert het volgende:
Parkeerplekken voor gehandicapten die altijd leeg staan
[..]![]()
@ Frank
Waffel houden kutpauper het is gewoon zo . gezeik altijd als je om het half jaar een trainer of wat dan ook steeds wegstuurt bouw je niets op
zeker niet bij een kut club als Feyenoord
Die is wel heel erg slecht!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:51 schreef FJD het volgende:
Gehaktdag bij Feyenoord.
Verbeek, Bozs en Jansen![]()
die is de 50 al gepasseerd lijkt mequote:Op woensdag 14 januari 2009 21:58 schreef Sickert het volgende:
heb je bij die eerste foto wel eens naar die buik gekeken
of te lang in het bruin badje gelegenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:14 schreef Incolumis het volgende:
[..]
die is de 50 al gepasseerd lijkt me
Is dat een MILF feest?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
Sensation White 09 in de planning...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja idd, je gaat toch niet naar een feest waar ze gewoon een uur lang een mix draaien die van te voren is opgenomen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Is dat een MILF feest?
Kutmuziek in een afschuwelijk stadion, kan het erger...
Onder voorbehoud dat er überhaupt nog een Feyenoord is ..quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:28 schreef Incolumis het volgende:
zo 12-4-2009 14:30u Feyenoord - Heracles Almelo
meeting?
andere optie:quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Onder voorbehoud dat er überhaupt nog een Feyenoord is ..
Whehe heerlijk man! Maar die reageerde is zoiezo alquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:50 schreef ursel het volgende:naar Sparta toe gaan..
@ Frankie in Feyenoord topic![]()
Durf je nog steeds de 24e??quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Whehe heerlijk man! Maar die reageerde is zoiezo al
Heb de kaarten hier liggen, hij zal wel moetenquote:
Vijf kaarten voor Vak W?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:28 schreef Incolumis het volgende:
zo 12-4-2009 14:30u Feyenoord - Heracles Almelo
meeting?
Ja hoorquote:
dat is waar? het midden?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:02 schreef FJD het volgende:
In BrugesWat een geniale film zeg, heb dubbel gelegen
Die shootout bij het hotel
Legendarisch
[..]
Heb de kaarten hier liggen, hij zal wel moeten
[..]
Vijf kaarten voor Vak W?![]()
Lange zijde aan het veldquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:08 schreef Incolumis het volgende:
dat is waar? het midden?
2.5 jaar seizoenskaart gehad..quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja hoorBen denk ik vaker dan jou in de Kuip geweest
quote:
Andere vakken zijn duurder maar langs t veld is het mooistquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:12 schreef Incolumis het volgende:
20 euro maar![]()
(bij ons is het duurder)
Mijn eerste wedstrijd was de eerste Amstelcup tegen Volendam in 95quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee dan win ik het denk ik niet. Heb denk ik een wedstrijd of 30 van Feyenoord gezien in de Kuip...
Ik ook ergens in die jaren denk ikquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:31 schreef ursel het volgende:
Mijn eerste wedstrijd was de eerste Amstelcup tegen Volendam in 95![]()
Terecht ook dat Colin Farell voor zijn rol een golden globe heeft gewonnenquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:02 schreef FJD het volgende:
In BrugesWat een geniale film zeg, heb dubbel gelegen
Die shootout bij het hotel
Legendarisch
You're a bunch of fucking elephantsquote:Op donderdag 15 januari 2009 07:41 schreef staticdata het volgende:
Terecht ook dat Colin Farell voor zijn rol een golden globe heeft gewonnen
Vond het ook geniaal met de scene dat die amerikanen de toren op willen
Ooh.. vandaar dat mijn Pa opeens wel wilde..quote:Op donderdag 15 januari 2009 07:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ook ergens in die jaren denk ikToen konden kinderen nog voor 5,- naar binnen
Speelden toen tegen Sparta
Only in Americaquote:NEW YORK - De Amerikaanse kleuter Adolf Hitler Campbell (3) mag niet langer bij zijn ouders wonen. De kinderbescherming in de staat New Jersey heeft de jongen weggehaald uit zijn ouderlijk huis, meldden lokale media woensdag.
Ook de zusjes van Adolf, JoyceLynn Aryan Nation en Honszlynn Hinler, werden meegenomen. Een reden voor de ingreep is niet gegeven.
De ouders van Adolf, een jongen met blond haar en blauwe ogen, zijn fervente neonazi's. De zaak kwam aan het licht toen de vader van de kleuter vorige maand bij een plaatselijke supermarkt een taart wilde bestellen met het opschrift „Fijne verjaardag, Adolf Hitler”. De vader zei destijds niet in te zien wat het probleem was. Hij zou met de namen van zijn kinderen slechts zijn Duitse afkomst hebben willen eren.
Nou.. succes maar he..quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:04 schreef Mr_Baus het volgende:
Brein richt pijlen op de nieuwsgroepen
And here we go... dit gaat dus echt wel doorzetten.. 2009 = Change
Weet je wat het is, ze hebben gewoon eigenlijk best wel een beetje heel erg gelijk.. en dat weten we met zijn allen ook wel. En dan heb je bijvoorbeeld al de term "redelijkergewijs" .. Als Brein nu eens heul veul rechtzaken gaat aanspannen en dit hele gedoe eens flink in de media aandacht komt wat weer tot kamervragen gaat leiden etc..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |