abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65170057
Ik ben dus net terug van weer een run. Alleen toen Evy klaar was (en natuurlijk was ze weer erg fier op me) wilde ik even van muziek wisselen, alleen drukte ik op 'Beëindig Work-out' en dus heb ik voor het laatste stuk (1.21km) maar een nieuwe run laten opnemen.

Dus,
Run 1: 5.65km in 33'15", dus gemiddeld 5'52"/km en 436 calorieën verbrand.
Run 2: 1.21km in 6'37", dus gemiddeld 5'26"/km en 93 calorieën verbrand.

Samen:
6.76km in 39'52", gemiddeld weet ik niet en 529 calorieën verbrand.

En hier kun je het ook zien
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_65171063
Ziet er goed uit

In welke week zit jij nu? Ik zie vanaf week 7 al zo'n 38 minuten aangegeven staan. Maar bij 8 en 9 ook weer.

Bedankt voor je support..!
pi_65172064
quote:
Op zondag 18 januari 2009 14:43 schreef jollieboer1 het volgende:
Ziet er goed uit

In welke week zit jij nu? Ik zie vanaf week 7 al zo'n 38 minuten aangegeven staan. Maar bij 8 en 9 ook weer.

Bedankt voor je support..!
Ik zit in de laatste week, week 9 is dat. Op een gegeven moment worden de lessen herhaald, dit om je conditie uit te breiden voor het lopen van die 5 km. Het klopt dus dat je die minuten vaker ziet voorkomen. En het zijn dan niet meer 'al' 38 minuten hoor, je went er zo snel aan. En dan wil je ook dat die minuten wandelen korter worden. Erg leuk om mee te maken
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  zondag 18 januari 2009 @ 16:11:03 #54
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_65174902
Zojuist weer 6km gelopen, dit maal in 31.16 min.

Had me windjack ook aan maar dat was teveel van het goede, desondanks een zeer snelle tijd
pi_65175994
quote:
Op zondag 18 januari 2009 16:11 schreef JortK het volgende:
Zojuist weer 6km gelopen, dit maal in 31.16 min.

Had me windjack ook aan maar dat was teveel van het goede, desondanks een zeer snelle tijd
Best rap inderdaad, netjes! Wanneer was die duurloop van je?
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  zondag 18 januari 2009 @ 16:35:47 #56
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_65176045
quote:
Op zondag 18 januari 2009 16:34 schreef vrolijke-frits het volgende:

[..]

Best rap inderdaad, netjes! Wanneer was die duurloop van je?
Vanaf februari pas, afgelopen donderdag eentje van 9km in 53 minuten.
pi_65214560
quote:
Op zondag 18 januari 2009 16:35 schreef JortK het volgende:

[..]

Vanaf februari pas, afgelopen donderdag eentje van 9km in 53 minuten.
Welke duurloop ga je lopen?
"Iedereen heeft zo z'n positieve en negatieve pluspunten."
  maandag 19 januari 2009 @ 17:16:59 #58
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_65214687
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:13 schreef Terechtplus1 het volgende:

[..]

Welke duurloop ga je lopen?
Ik wil een halve marathon gaan lopen hier in het dorp van de zomer, en dan na de zomer de dam-tot-dam en misschien de zeven heuvelen
pi_65226973
Ik heb een pijnlijke knie vandaag zou dat van het lopen kunnen komen?
Gisteren totaal geen last, ga ook altijd douchen na het lopen en nu vandaag.....zeurende pijn.
Ik heb goede schoenen (asics antipronatie en nike air voom 14 ofzo) en ik wissel ze af.
Zou het door mijn overgewicht kunnen komen? (valt mee hoor, ben 75 kilo maar zou graag zo'n 65 willen wegen). Het zit me niet echt in de weg ofzo.
Ik heb eigenlijk nooit last van m'n knieën, heel vroeger héél af en toe wel. Maar dat was in de groei.
Ik baaaaaaaal en hoop dat het morgen over is.
Dan ga ik voor het eerst Nordiccen.

Iemand tips / ervaringen? (of geruststellende woorden, mag ook)
  dinsdag 20 januari 2009 @ 08:24:11 #60
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_65234508
Ik heb ook weleens last van me knie, maar met een goede warming up is dat dan bij mij snel genoeg over
pi_65253577
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 11:12 schreef JortK het volgende:

[..]

Een footpod lijkt me zo klote lopen...
Hartstikke licht, je merkt er helemaal niks van. Apparaatje past precies! Ik vind deze trouwens handiger dan GPS omdat ik vaak ook in de bossen train.
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
  woensdag 21 januari 2009 @ 08:21:17 #62
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_65271643
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 18:04 schreef DaDude1987 het volgende:

[..]

Hartstikke licht, je merkt er helemaal niks van. Apparaatje past precies! Ik vind deze trouwens handiger dan GPS omdat ik vaak ook in de bossen train.
Maar het is een stappenteller, en lijkt me dus zo onnauwkeurig als de pest?
pi_65306892
Iemand die weet in welke les Evy fier op je is? Heb dat fragmentje nodig
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_65307554
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 08:21 schreef JortK het volgende:

[..]

Valt hartstikke mee, als ik geen rare dingen doe (stuk wandelen of achteruit lopen ) dan is er maar een meter of 40 afwijking op 10 km
pi_65311532
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 08:49 schreef FJD het volgende:
Iemand die weet in welke les Evy fier op je is? Heb dat fragmentje nodig
Ze zegt het in meerdere lessen. In les 3 ook geloof ik.
pi_65313299
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 08:21 schreef JortK het volgende:

[..]

Valt heel erg mee, garmin geeft een nauwkeurigheid van 95% en gecalibreert 98%.
Met GPS zit je ook aan die onnauwkeurigheden, zeker als het signaal wegvalt..
Stukken wandelen meet hij ook nauwkeurig

Het uploaden werkt trouwens heel erg fijn, je komt in je buurt van je computer en hij upload meteen je training naar garmin connect.
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_65313719
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 11:39 schreef michail8 het volgende:
Ze zegt het in meerdere lessen. In les 3 ook geloof ik.
Helaas

Naja t zal ook wel, zo belangrijk is t ook weer niet. Thanks iig
pi_65324117
Ik heb het weer gaan sporten na twee jaar toch iets onderschat. Niet qua conditie want dat die ruk is wist ik al maar m'n knieblessure van vele jaren terug (meerdere keren geopereerd) begint weer op te spelen, althans ik krijg pijnklachten

Vorige week vrijdag heb ik les 1 van Evy gedaan maar in het begin teveel gewandeld omdat ook ik even niet doorhad dat ze met lopen rennen bedoelt Drong een beetje laat pas tot me door. Anyway, zondag dus nogmaals les 1 en vandaag les 2. Wel uitgelopen, maar bij het laatste stukje wandelen merkte ik echt dat ik misschien toch iets teveel heb gedaan.

Ik ga morgen maar eens een afspraak bij een fysiotherapeut maken om e.e.a. te bespreken. Morgen of maandag goede schoenen halen (beetje triest qua financien altijd in januari, dus moet op mijn loon wachten ) Ook al wordt het hardlopen misschien niet wat ik in gedachten had, zulke schoenen zijn ook voor "gewoon wandelen" stukken beter voor m'n gewrichten.

Ik baal er wel van
pi_65324841
Waar loop je nu op dan
  donderdag 22 januari 2009 @ 18:28:31 #70
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_65325601
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:41 schreef Serinde het volgende:
Ik heb het weer gaan sporten na twee jaar toch iets onderschat. Niet qua conditie want dat die ruk is wist ik al maar m'n knieblessure van vele jaren terug (meerdere keren geopereerd) begint weer op te spelen, althans ik krijg pijnklachten

Vorige week vrijdag heb ik les 1 van Evy gedaan maar in het begin teveel gewandeld omdat ook ik even niet doorhad dat ze met lopen rennen bedoelt Drong een beetje laat pas tot me door. Anyway, zondag dus nogmaals les 1 en vandaag les 2. Wel uitgelopen, maar bij het laatste stukje wandelen merkte ik echt dat ik misschien toch iets teveel heb gedaan.

Ik ga morgen maar eens een afspraak bij een fysiotherapeut maken om e.e.a. te bespreken. Morgen of maandag goede schoenen halen (beetje triest qua financien altijd in januari, dus moet op mijn loon wachten ) Ook al wordt het hardlopen misschien niet wat ik in gedachten had, zulke schoenen zijn ook voor "gewoon wandelen" stukken beter voor m'n gewrichten.

Ik baal er wel van
Vervelend zeg.

Je doet er wel goed aan om even naar de fysio te gaan, helemaal met jouw geschiedenis is het onverantwoord om zonder de nodige informatie te beginnen met lopen. Sowieso zijn de juiste schoenen een essentiele factor bij hardlopen/joggen. Verdiep je dus ook goed in wat voor schoenen je gaat nemen, ga anders even langs een speciaalzaak langs waar ze je voeten kunnen meten, en dus precies kunnen aanraden wat voor schoen jij nodig hebt.

Succes.
pi_65325606
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:04 schreef FJD het volgende:
Waar loop je nu op dan
Op m'n fitness-schoenen.... en ja ik weet het, het is niet goed voor m'n knie

Moet eerlijk zeggen dat ik niet in kan schatten hoeveel minder klachten ik zou hebben gehad als ik wel "echte" hardloopschoenen gedragen zou hebben. Ik verwachtte dat 3x harlopen niet zo'n impact zou hebben Natuurlijk altijd moeilijk om te zeggen: misschien is m'n knie sowieso niet erg geschikt voor hardlopen? Eerst maar eens kijken wat de fysio erover te zeggen heeft
pi_65325737
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:28 schreef feelsgoodman het volgende:
Verdiep je dus ook goed in wat voor schoenen je gaat nemen, ga anders even langs een speciaalzaak langs waar ze je voeten kunnen meten, en dus precies kunnen aanraden wat voor schoen jij nodig hebt.
Ik wilde langs de runnersworld gaan, er staat veel informatie op hun internetsite en ik heb het idee dat ze me daar wel goed zullen kunnen adviseren

Iemand anders die zijn/haar schoenen ook bij Runnersworld aangeschaft heeft?
pi_65328992
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:32 schreef Serinde het volgende:

[..]

Ik wilde langs de runnersworld gaan, er staat veel informatie op hun internetsite en ik heb het idee dat ze me daar wel goed zullen kunnen adviseren

Vriend van me heeft ze bij Run2Day vandaan, en ik heb het een aantal keer gezien toen ik in de winkel was om andere dingen te kopen. Daar maken ze een analyse van hoe jij loopt, en aan de hand daarvan geven ze je advies over welk schoeisel bij jou past. Zullen ze ook vast wel bij Runnersworld hebben Succes in ieder geval, en kijk uit met je knie hoor! Het kan zo mis gaan natuurlijk!
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  donderdag 22 januari 2009 @ 20:41:18 #74
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_65329297
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:32 schreef Serinde het volgende:

[..]

Ik heb mijn schoenen bij Runnersworld in Nijmegen gehaald, goede service. Medewerker liet me daar idd buiten wat lopen en legde me wat uit over verschillende type zolen.
pi_65333731
Ik kreeg twee verschillende adviezen bij twee verschillende hardloopwinkels. Ik ga nog wel een keer naar Veldhoven toe voor uitsluitsel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')