Nee, ik typte AFC verkeerd en met mijn touchpad verwijderde ik het essentiële deelquote:
jajaquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, ik typte AFC verkeerd en met mijn touchpad verwijderde ik het essentiële deel
Ahquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, ik typte AFC verkeerd en met mijn touchpad verwijderde ik het essentiële deel
Goed manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
is SC alleen snachts dan? (ja ik ben een newbie, dus weet al die bullshit niet)quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:45 schreef ondeugend het volgende:
Die koffie roeleert trouwens.... ik opteer voor morgenvroeg!
Ik vind dat wel een superstrak bedquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:45 schreef ondeugend het volgende:
Die koffie roeleert trouwens.... ik opteer voor morgenvroeg!
Nee altijdquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is SC alleen snachts dan? (ja ik ben een newbie, dus weet al die bullshit niet)
jaquote:
Het matras op maat kost je alleen al 3000 euro bovenop het design van 6000 euro... nee doe mij die koffie morgenvroeg maar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een superstrak bed
Die koffie is even leuk om naar te kijken, maar dat bed is gewoon goddelijk!!
Als ik het geld had, had ik m gekocht!quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het matras op maat kost je alleen al 3000 euro bovenop het design van 6000 euro... nee doe mij doe koffie morgenvroeg maar.
Natuurlijk is ie leuk... maar ik kan beter zonder dat bed dan zonder koffie... die smiley is extra.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als ik het geld had, had ik m gekocht!
Maar die smileykoffie is ook maar mazzel geweest, morgen zie je koffie er heel anders uit!
Ja wat moet ik nou met een chick.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:49 schreef Hoogstaande het volgende:
Besides, er ligt nog een chick in ook, met alleen een string aan.
Maakt de keuze al helemaal makkelijk, zo'n slecht figuur heeft ze van achteren niet
Mwah, als je goed slaapt heb je 's ochtends geen koffie nodigquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:51 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Natuurlijk is ie leuk... maar ik kan beter zonder dat bed als zonder koffie... die smiley is extra.
Dus ik besteed liever 9000 aan koffie.. mijn leven lang dan he.
Nonsens!quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mwah, als je goed slaapt heb je 's ochtends geen koffie nodig
Weet ik veel, maar voor mij is dat de extra wat bij jou de smiley op je koffie isquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:52 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja wat moet ik nou met een chick.
Dit verhaal is niet op waarheid berustquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:52 schreef Zotheid het volgende:
Mirjam zegt:
Wie weet
Zo van Gert en ernie
Martijn zegt:
Als je nog een keer wie weet zegt
Mirjam zegt:
uhmmm
Martijn zegt:
krijg je een buzzer
Mirjam zegt:
samson en gert
Mirjam zegt:
Gert en ernie?
Martijn zegt:
LOL
(laffing out loutttt)
Mirjam zegt:
En daar ging m'n tandpasta
...
Mirjam zegt:
Ik moest dus zo lachen, maar ik wou dat dus niet over Mijn bureau doen, dus ik probeer het zo half schokkend tegen te houden, slik ik het zo door
dat dacht ik nou ook.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:52 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja wat moet ik nou met een chick.
Doe het al meer dan 20 jaar zonder, goed te doenquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nonsens!
Koffie is start-up
zonder koffie geen dag.
Wel op verdraaide waarheid.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit verhaal is niet op waarheid berust
Oh een theedrinker!quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Doe het al meer dan 20 jaar zonder, goed te doen
Ik slaap goed, ben altijd fit
Theequote:Op woensdag 14 januari 2009 02:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Oh een theedrinker!
Slootwater!
quote:
Oke!quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Thee![]()
Ik wil mn tanden graag wit houden
Daarom melk of vers fruitsap!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Oh een theedrinker!
Slootwater!
Hihi, ik weet, ik weet, wat de rest niet weet.quote:
Shhht geheimpje...quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi, ik weet, ik weet, wat de rest niet weet.
Ik hou m'n mond.quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Shhht geheimpje...
Of ik kom je opzoeken ...
Ik prefereer zonderquote:Op woensdag 14 januari 2009 04:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik hou m'n mond.
Ik doe wel m'n witte jas aan heur.
Natuurlijkquote:
Ja ze gaan nu kijken of er een opdracht is die aansluit bij m'n studie. Maar ik heb nog een aantal opties, dus ik moet kiezenquote:
Altijd lachenquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja ze gaan nu kijken of er een opdracht is die aansluit bij m'n studie. Maar ik heb nog een aantal opties, dus ik moet kiezen
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ga hier net zo lang naar kijken, tot ik het einde krijg te zien.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ga hier net zo lang naar kijken, tot ik het einde krijg te zien.
Toch een kutseriequote:Op woensdag 14 januari 2009 10:04 schreef BobbyB het volgende:
Prison Break is gecancelled.http://ausiellofiles.ew.com/2009/01/breaking-fox-ca.html
Ik vond seizoen 1 nog wel leuk. Seizoen 2 was: "hmm, okeequote:
Ik heb liever dat ze gewoon slikt.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze gewoon slikt.
Ja, vind het altijd zo ranzig dat gekwijl, je bent toch geen zwak begaafde.quote:
Ik kijk House, Lost en Dexter!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond seizoen 1 nog wel leuk. Seizoen 2 was: "hmm, okee" Seizoen 3 was "
![]()
" en toen ben ik ook afgehaakt.
Laat dit nou net een van Bt's favo smileys zijn:quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, vind het altijd zo ranzig dat gekwijl, je bent toch geen zwak begaafde.
Ik kijk House soms. Lost volg ik ook nog steeds.quote:
Ze is wel ineens weer weg.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Laat dit nou net een van Bt's favo smileys zijn: [ afbeelding ]
Ja, CSI is ook tof. Maar dat kijk ik gewoon als het op tv komt. 24 ken ik niet echtquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kijk House soms. Lost volg ik ook nog steeds.Strakjes weer nieuwe afleveringen.
Verder kijk ik nog 24 en alle CSI varianten.
Zo is Bt. Zo... mysterieus. Geen vat op te krijgen. Als een vlinder die door je vingers vliegt. Onvangbaar. Als een lichte bries op een koele zomerdag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, CSI kijk ik ook gewoon de TV. De rest download of koop ik gewoon.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, CSI is ook tof. Maar dat kijk ik gewoon als het op tv komt. 24 ken ik niet echt
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo is Bt. Zo... mysterieus. Geen vat op te krijgen. Als een vlinder die door je vingers vliegt. Onvangbaar. Als een lichte bries op een koele zomerdag.Ja hoi, maak daar maar 2 van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet Forensisch onderzoek voor Dummies kopen! Tof boek als je forensisch onderzoek interessant vindt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, CSI kijk ik ook gewoon de TV. De rest download of koop ik gewoon.Ben erg benieuwd naar Laurence Fishburne in de nieuwe CSI. En Lauren Lee Smith gaat ook in CSI mee doen
![]()
Moet alleen wel zeggen dat ik CSI:NY op het moment het leukste vind.
Wat ben je toch ook heerlijk voorspelbaar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hoi, maak daar maar 2 van.
Ik overwoog nog even weg te blijven om het mysterie te voeden, maar dan verloochen ik mezelf weet jequote:Op woensdag 14 januari 2009 10:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook heerlijk voorspelbaar.
Dat was bedoeld voor de post van Florian_. Dat jij snel je bagger er tussen post kan ik niks aan doen.quote:
Jij niet dan?quote:
quote:
Erg lief dagdagquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:46 schreef dagdag het volgende:
bt zag net een foto van je
wil je keertje met mij gaan
niet voor de sex maar om keer te neuken
Die krengen zijn best duur, mits je een goede wilt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:55 schreef dagdag het volgende:
hoeveel heb ik nodig voor mooie koekenpan
Dat heb ik niet nodig.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat dan met eten en drinken?
Toch leuk, als je dat aan het typen bent en je pa komt net achter je staanquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat heb ik niet nodig.
Ik leef op sperma.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat heb ik niet nodig.
Ik leef op sperma.
Gebeurde dat bij jou?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Toch leuk, als je dat aan het typen bent en je pa komt net achter je staan
Net toch welquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Neen, want ik typ nooit dat ik leef op sperma
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:08 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb wel een keer dit gehad:
Moeder die zegt dat mn kamer naar sperma ruikt :')
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:08 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb wel een keer dit gehad:
Moeder die zegt dat mn kamer naar sperma ruikt :')
quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:13 schreef Stofje het volgende:
Geeft wel aan wat een enorme zaadslet jouw moeder is.
Mijn vader heeft een baan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Toch leuk, als je dat aan het typen bent en je pa komt net achter je staan
Bij mij thuis ruikt het hele huis ernaar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:12 schreef Breathtaking het volgende:
Hahahaha en ja een kamer kan ook echt naar sperma ruikennasty is dat Florian, foei!
Herman Finkers.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:19 schreef jitzzzze het volgende:
Maar verder spreek ik überhaupt geen woord Duits
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:19 schreef jitzzzze het volgende:
Maar verder spreek ik überhaupt geen woord Duits
nsb'erquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |