Ik heb m'n collegekaart gevondenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee het is EN
En ik had een collegekaart maar die kan ik niet meer vinden
Die briefjes zijn (denk ik) bewijs van inschrijving. Lang, lang geleden wilde de woonstichting mijn collegekaart zien als bewijs dat ik ingeschreven was. Ligt dus maar net aan de instelling die het bewijs wil hebben, gewoon even navragen.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb m'n collegekaart gevondenMaar is dit nu 100% zeker je bewijs van inschrijving? Of zijn dat die twee briefjes die er bij zaten? Of is dat je verklaring van inschrijving?
Ik neem maandag m'n pasje mee en zoek morgen verder.. Is m'n pasje niet voldoende en heb ik die briefjes niet kunnen vinden dan vraag ik die briefjes opnieuw aan..quote:Op zondag 18 januari 2009 00:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Die briefjes zijn (denk ik) bewijs van inschrijving. Lang, lang geleden wilde de woonstichting mijn collegekaart zien als bewijs dat ik ingeschreven was. Ligt dus maar net aan de instelling die het bewijs wil hebben, gewoon even navragen.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 07:56 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
TVP
Je bedoeld dat ik meteen de huur + 25 euro moet pinnen?quote:Op zondag 18 januari 2009 17:15 schreef Ewelina het volgende:
Hou je er wel rekening mee dat je meteen de huur van de rest van de maand moet betalen? En niet vergeten om je in te schrijven bij de gemeente en je adres te wijzigen bij de IBG!!!
Maar wel haar was thuis brengen in het weekendquote:Op maandag 19 januari 2009 08:34 schreef Chicolate het volgende:
Vandaag begint PF dr volwassen, zelfstandige leven
Ja, je moet meteen betalenquote:Op zondag 18 januari 2009 18:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Je bedoeld dat ik meteen de huur + 25 euro moet pinnen?
En inschrijven bij de gemeente + adres wijzigen IB-groep heb ik al gedaan!
Ja volgens mij ook!quote:Op maandag 19 januari 2009 09:33 schreef kwakveense het volgende:
ze hebben vast wel een wasmachine in een huis met 12...
Ik woon nu 5 minuten inplaats van 1 uur en 45 minuten van mijn studie! Dus ik denk dat het alleen maar beter gaat!!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voorspel weinig goeds voor je studie nu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |