Neehoor, je neemt een geblesseerd paard, een grote pan, veel water, boullion blokjes en een mega pollepelquote:
*Proest*quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:58 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Neehoor, je neemt een geblesseerd paard, een grote pan, veel water, boullion blokjes en een mega pollepel
Zeven?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De buurman heeft 6 dochters, elke dochter heeft een broertje, hoeveel kinderen heeft de buurman?
minimaal 7, maximaal oneindig.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De buurman heeft 6 dochters, elke dochter heeft een broertje, hoeveel kinderen heeft de buurman?
Zal ik nog wat uitzoeken voor je verjaardag?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:07 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een cadeautje voor m'n verjaardag uitgezocht
Nou inderdaad! Kooklesje erbij. Veel studenten kunnen dat best gebruiken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:58 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Neehoor, je neemt een geblesseerd paard, een grote pan, veel water, boullion blokjes en een mega pollepel
Afhankelijk van wat je uit wilt zoeken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:08 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Zal ik nog wat uitzoeken voor je verjaardag?
Alleen als je het aantrektquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat je uit wilt zoeken.
Mijn favo site!quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:14 schreef Bob-B het volgende:
ok als je zo aandringt
http://www2.victoriassecret.com/index.html
Zoek maar uit
En dit is grappig bedoelt? Of om logisch na te denken?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
![]()
Uitgaande dat de dochters van dezelfde moeder zijn.
Logisch denkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dit is grappig bedoelt? Of om logisch na te denken?
niiiiiceeeeequote:Op woensdag 14 januari 2009 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn favo site!
http://www2.victoriassecret.com/images/prodpri2/V274900_CROP1.jpg
DezeIs zo gaaf!
Ik wel. Ik ben dól op roze. Zwart heb ik al zat, en geloof het of niet, in mijn maat zijn geen mooie rode BH's te vinden. Jammer genoeg.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:22 schreef Rikketik het volgende:
Ik vind roze nooit zo mooi eigenlijk. Rood en zwart dan wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |