quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo doe ik het ookOp de nagellak remover na. En ik heb natuurlijk een handscrub gekocht hoor... Welk prutje heb jij voor je nagelriemen? Ik heb die van Herome.
Tuurlijk mag datquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:08 schreef Samzz het volgende:
Het ging alleen maar over voetbal. En Kirs en ik houden wel van mooie nageltjes, mag het?
Moet je wel een keer showen natuurlijkquote:Ik heb nieuwe oogschaduwMaybelline mousse... Keer wat anders.
Hehehehequote:Op woensdag 14 januari 2009 19:10 schreef Samzz het volgende:
JaaBruintinten. Staat zo gaaf bij m'n haar!
Ik heb vandaag weer twee zangerschapstesten verkochtHet lijkt wel of men niks beters te doen heeft dan kindjes maken. Gadver.
Cuticle balsam van Trind.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo doe ik het ookOp de nagellak remover na. En ik heb natuurlijk een handscrub gekocht hoor... Welk prutje heb jij voor je nagelriemen? Ik heb die van Herome.
Ken je het liedje "Heb je wel gehoord van de zeven, de zeven, heb je wel gehoord van de zevensprong' zoiets?quote:
Ik snap hem ja.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ken je het liedje "Heb je wel gehoord van de zeven, de zeven, heb je wel gehoord van de zevensprong' zoiets?
Nou, daar heeft Jovink de parodie zeevendronck op. Op het refrein van dat liedje moet je en biertje achterover slaan. Het refrein gaat steeds sneller. Vat je m?
Zit in zwarte doosjes. Volgens mij heb ik hem wel bij de Etos gekocht.quote:
Ja opzichis dat wel een van de criteria... dat je flink snel kan zuipen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik snap hem ja.
Dus je moet aardig zuipen
Gaafquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja opzichis dat wel een van de criteria... dat je flink snel kan zuipen.
Ja. Maar ik kan het alleen met martini. Bier weet ik niet.... daarin ben ik nog niet zo'n volleerde drinkerquote:
Hehehequote:Op woensdag 14 januari 2009 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar ik kan het alleen met martini. Bier weet ik niet.... daarin ben ik nog niet zo'n volleerde drinker
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:48 schreef Samzz het volgende:
Ik ben best vrolijk.
Hoor me net een nummer joh, die kende ik nietLinks van Varsseveld heet ie
Hoe kan jij die nou niet kennen?!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:48 schreef Samzz het volgende:
Ik ben best vrolijk.
Hoor me net een nummer joh, die kende ik nietLinks van Varsseveld heet ie
Ik kende m echt niet. Of ja, ik dacht dat ik m niet kende. Het refrein uiteraard wel. Vind m tof.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hoe kan jij die nou niet kennen?!![]()
Dat is precies het soort muziek waar ik je vaker over hoor en dat nummer is haske oud al.
Doen ze nu stadions in de fik zetten?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:17 schreef Blawh het volgende:
Verbeek en Bosz, 2 helden, weg bij Feyenoord. Dankzij beiden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's in Almeloquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:17 schreef Blawh het volgende:
Verbeek en Bosz, 2 helden, weg bij Feyenoord. Dankzij beiden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Symposium over blessure herstel bij het paard.quote:
Dat klinkt heel lastig.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Symposium over blessure herstel bij het paard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |