Hehe! Reageer eens op mijn mail manquote:
Ik ga zo even naar school, spul inleveren. Dan wou ik gelijk even vragen wanneer de diploma-uitreiking is, was voor de 13e gepland, maar volgens mij verplaatst naar de 12e. Wel een puik plan! Dat moet ik je nageven.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hehe! Reageer eens op mijn mail man!
Topquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:54 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik ga zo even naar school, spul inleveren. Dan wou ik gelijk even vragen wanneer de diploma-uitreiking is, was voor de 13e gepland, maar volgens mij verplaatst naar de 12e. Wel een puik plan! Dat moet ik je nageven.
Mooi manquote:
ff meegedaan met de grote meneren?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:20 schreef Roycoooooo het volgende:
Pfff, gisteren meegedaan aan t buikspierkwartier op de sportschool. Heb er nu nog plezier van!
Neej, met veel vrouwenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ff meegedaan met de grote meneren?
Zeker, moest van mn vriendin mee doenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:56 schreef pureleganze het volgende:
ook gezellig
pfff....btje ziekjes vandaag....
Lijkt t wel op jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:37 schreef pureleganze het volgende:
tjah....zo'n kwartiertje is voor sommige dames een soort van theekransje
* ReMcOrE juicht weer mee!quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:54 schreef Roycoooooo het volgende:
En zo lekker vrij, mooi geweest deze week om te werken!
Gelukkig, vanwege de pijn die ze had?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:32 schreef Fems het volgende:
Joah, het gaat..
Mijn Oma is gister overleden, gelukkig:) (hoe raar dit ook klinkt) en het is raar, nu hier zo thuis
gecondoleerdquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:32 schreef Fems het volgende:
Joah, het gaat..
Mijn Oma is gister overleden, gelukkig:) (hoe raar dit ook klinkt) en het is raar, nu hier zo thuis
Mede, en omdat haar leven niks meer waard was. Ze had 2 of 3 weken niet gegeten en woog niks meer.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig, vanwege de pijn die ze had?
Sterkte in ieder geval, voor zover je die nodig hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |