Welke?? Aangezien dat nogal cruciaal is voor mij daaropvolgende reactie...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:50 schreef lennartb.nl het volgende:
Ze spelen ook guitar hero in IT crowd
Volgens mij is dat ook aflevering 4 van seizoen 1, die zo geweldig isquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Welke?? Aangezien dat nogal cruciaal is voor mij daaropvolgende reactie...
Nee, welke Guitar Hero Tunnelboy...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:55 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook aflevering 4 van seizoen 1, die zo geweldig is
Eensch met dubbel sch!!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:55 schreef SpankmasterC het volgende:
IT crowd
Trouwens, Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay is zo mogelijk nog toffer dan Go To White Castle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Dan moet ik die maar eens kijkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:55 schreef SpankmasterC het volgende:
IT crowd
Trouwens, Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay is zo mogelijk nog toffer dan Go To White Castle
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, welke Guitar Hero Tunnelboy...
[..]
Eensch met dubbel sch!!!
Held![]()
PS2 versie van GH2 volgens mij, niet dat het er zo prominent in voor komt hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:58 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
PS2 versie van GH2 volgens mij, niet dat het er zo prominent in voor komt hoorAls het Guitar Hero 2 dan ook nog eens is dan is het UBER 1337 AWESOMESAUSE!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Ga eerst maar afl 4 kijken danquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Als het Guitar Hero 2 dan ook nog eens is dan is het UBER 1337 AWESOMESAUSE!!!!!!!!
[ afbeelding ]
TE LAAT AAN HET SC'EN!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:04 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ga eerst maar afl 4 kijken dan
Ah joh ik moet morgen van 9:00 tot 19:15 naar schoolquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:06 schreef Poit het volgende:
Doe ik zo![]()
Pff.. moet morgen wel lang werken.. Van 8:45 tot 17:45.. Dát ben ik niet meer gewend hoor...
POIT OOK AL!!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:06 schreef Poit het volgende:
Doe ik zo![]()
Pff.. moet morgen wel lang werken.. Van 8:45 tot 17:45.. Dát ben ik niet meer gewend hoor...
POIT POSTTE VOOR MIJ! IK DACHT DAT HET WEL KON OMDAT DE REST HET OOK DOET!quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
TE LAAT AAN HET SC'EN!!
SC BAN VOOR 48 UUR!!!
Ik ga de forum admins inlichten! Het is namelijk bestwel een algemene forum-ban waard!!
Kom dan met je loze bedreigingen!!! Jij zonder je blauwe kleurtje!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
POIT OOK AL!!!
Ik ga nu een PM opstellen!!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:12 schreef lennartb.nl het volgende:
104 is toch niet de aflevering met guitar hero, maar toch wel een hele vette
Toch beginnen met 104!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
OK...quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:13 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Toch beginnen met 104!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
koei!!!!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:18 schreef koei het volgende:
pff, wat een kutwerk is die kerstprijsvraag ook altijd. Dit is echt de laatste keer dat ik het doe!
Dat nummer zat in een paar verschillende talen in Burnout voor de pspquote:
Geef mij het fallout tshirt maarquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:18 schreef koei het volgende:
pff, wat een kutwerk is die kerstprijsvraag ook altijd. Dit is echt de laatste keer dat ik het doe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |