quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:45 schreef Mr.Houdoe het volgende:
DX stom vinden maar wel OP posten
tevens tvp
Ik vervul mijn maatschappelijke taak ongeacht mijn persoonlijke opiniequote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:45 schreef Mr.Houdoe het volgende:
DX stom vinden maar wel OP posten
tevens tvp
Ik 12 bestellingen, met een totale waarde van $400 ofzo, hihi.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:58 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb nu 5 lopende orders, totaal zo'n 70 euros.
Ik hou het weer voor gezien deze maand hihi
Kan je daar handig al je taken in zettenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:24 schreef 988012 het volgende:
Oeeh een takentablethttp://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19710 Wel wat duur
![]()
PM gelezen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:34 schreef Stinosss het volgende:
Iemand al een refurbished DS gekocht?
Wat kan je daarmee?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:56 schreef Andyy het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19687
lezen ze stiekem hier mee ?
vorige reeks had iemand het nog over die auto's
Het gaat alleen maar over DX/FP/KD, alleen zijn er gewoon veel slowchatters, maar boeiend?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:51 schreef Maruna het volgende:
Gaat snel met de topics, maar 't gaat al lang niet meer alleen over DX, tijd voor een 'Free shipping webshop'-topic ipv DX.
Omdat ze die niet hebben?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:33 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Waarom kan ik niet een gewone AV-kable vinden (wit-rood-geel) male-to-male vinden?
Vreemd.. Ze hebben allerlei convertors en weet ik t allemaal.. :p Ik zal kijken op een van de sites in het lijstje, misschien dat ze t daar wel hebben.quote:
O rly?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:34 schreef Flaccid het volgende:
Ze hebben nu ook een wacom pen tablet op DX.
!!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:14 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik 12 bestellingen, met een totale waarde van $400 ofzo, hihi..
Jaaa, ik was datquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:56 schreef Andyy het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19687
lezen ze stiekem hier mee ?
vorige reeks had iemand het nog over die auto's
bestel er 300 en bespaar 309 euro!quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:51 schreef mstr het volgende:
Ook bij MyMemory:
Kingston 4GB Micro SD (SDHC) Card - Class 4
3 halen, 2 betalen
3 stuks voor ¤ 18,18
Bij DX $ 9,10 per stuk, dus ¤ 7,09.
3 stuks maken dus ¤ 21,27.
Scheelt toch ¤ 3,09
Haha 'kanker' die gaan ze niet toestaan op Dealextreme denk ikquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:58 schreef JoPiDo het volgende:
Ik dacht vanmiddag, ik maak een review met een filmpje van mijn Jet 1300-C Butane Lighter:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1320
De aansteker deed het al tijden prima, maar net nu ik een filmpje maakte... Kijk zelf maar:
wat gebeurde er ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:58 schreef JoPiDo het volgende:
Ik dacht vanmiddag, ik maak een review met een filmpje van mijn Jet 1300-C Butane Lighter:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1320
De aansteker deed het al tijden prima, maar net nu ik een filmpje maakte... Kijk zelf maar:
Vergelijkbaar met de concurenten. Soms iets trager, soms iets sneller.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:32 schreef Stinosss het volgende:
Net 1e bestelling bij kaidomain geplaatst. Iemamd die mij wat kan vertellen over de levertijden?
Oke, ik ben benieuwdquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:51 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met de concurenten. Soms iets trager, soms iets sneller.
Dan ga je nu eerst een cursus Noors doen om erachter te komen dat dat Zweeds is?quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:25 schreef Dionysiou het volgende:
http://www.teknikmagasinet.se/
In Noorse Kronen, hier hebben ze echte BB guns, ook automatic alleen mijn Noors is niet zo goed dus
Shitquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:54 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dan ga je nu eerst een cursus Noors doen om erachter te komen dat dat Zweeds is?
is idd zweeds, maar daar kan je niet bestellen, daar heb je een Zweeds (of Noors kan misschien ook) personnumber voor nodig. Zonder personnumber worden geen zaken gedaan in Zweden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:25 schreef Dionysiou het volgende:
http://www.teknikmagasinet.se/
In Noorse Kronen, hier hebben ze echte BB guns, ook automatic alleen mijn Noors is niet zo goed dus
Ook een Logitech Pure-Fi voor 140 euros. En andere meuk ik weet niet of ze shipping costs verrekenen of dat het gratis is..
Ik wou altijd al een automatische airsoft gun, maar om daar helemaal van Noord-Holland naar België te gaan rijden en terug, nah..
Zou die echt niet er door heen komen?
15 ordersquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:37 schreef Stinosss het volgende:
Orders blijven de laatste week ontzettend lang op Waiting for supplier staan. Staan nu 15 orders op waiting for supplier.
Als ie een trace-code meekrijgt van DX, dan moet je tekenen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:03 schreef 988012 het volgende:
Vanmorgen/middag te lui om m'n bed uit te komen voor de postbode die aanbelde. Dacht dat ie wel even bij de buren zou afgeven, maar moest er voor tekenen dus morgen maar weer langs het postkantoor![]()
Waarom moet ik trouwens voor het ene pakketje wel tekenen en de ander weer niet?
Ik zou ook echt niet meer bijkomenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:25 schreef JoPiDo het volgende:
ik zou gieren van de lach als ik zo een lolly cadeau kreeg....
ik hoop echt dat iemand een bb besteld en dan zwaar het zakje is, omdat de douane er achter komt, dan zou mijn hele maand direct helemaal goed maken
quote:
Misschien toch maar zo'n lolly kopen, weet nooit voor wie binnenkort jarig isquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:27 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
terwijl je in dit topic leest dat iemand gepakt is met zijn BB, je cadeau openen met een condoomlolly
dan kun je me wegdragen
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Misschien toch maar zo'n lolly kopen, weet nooit voor wie binnenkort jarig is
Resell-spul.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:17 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
!!!
Wat heb je zoal besteld dan?
ja, hahaquote:
Die zullen waarschijnlijk eerder worden toegelaten omdat miniatuur zegmaar zijn, ze zijn veel kleiner dan in het echt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:13 schreef mstr het volgende:
Electric BB's
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19739
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19740
is even illegaal.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:18 schreef Wunny het volgende:
[..]
Die zullen waarschijnlijk eerder worden toegelaten omdat miniatuur zegmaar zijn, ze zijn veel kleiner dan in het echt.
http://www.justitie.nl/on(...)it/wapens/nepwapens/quote:In Nederland zijn alle namaakvuurwapens verboden. Ook als ze groter of kleiner dan het echte wapen zijn of als ze een andere kleur hebben.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:18 schreef Wunny het volgende:
[..]
Die zullen waarschijnlijk eerder worden toegelaten omdat miniatuur zegmaar zijn, ze zijn veel kleiner dan in het echt.
hahaquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:48 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
we moeten mensen stimuleren die dingen te kopen, dan kunnen we lachen als iemand gepakt wordt
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:55 schreef Andyy het volgende:
[..]
http://www.justitie.nl/on(...)it/wapens/nepwapens/
dus ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:25 schreef Deezertje het volgende:
Air-softwapens
Air-softwapens zijn imitatie wapens waarmee plastic balletjes afgeschoten kunnen worden. Ze vallen onder categorie IV van de Wet wapens en munitie. Het bezit van deze wapens is toegestaan. Het dragen van een categorie IV wapen is (zonder vergunning) verboden.
Die vetduur isquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:34 schreef Flaccid het volgende:
Ze hebben nu ook een wacom pen tablet op DX.
Oh wat ben jij toch grappigquote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 18:48 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
we moeten mensen stimuleren die dingen te kopen, dan kunnen we lachen als iemand gepakt wordt
ja ikquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:29 schreef NextTVH het volgende:
http://www.lightinthebox.com/ Iemand ervaring met deze site ?![]()
Ja dat schiet op dan gaan ze bij de Douane scherp letten op pakketjes van DX, kan je nog BTW gaan betalen ook.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:48 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Heb je het wel ontvangen ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:43 schreef Andyy het volgende:
[..]
ja ik
verzendkosten zijn niet gratis
Zijn niet bepaald goedkoop...quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:50 schreef g0dz0r het volgende:
Is deze hier al voorbij gekomen?www.yesasia.com
het was beter verkapt dan al het DX spul, zat in een doos met heel veel van dat belletjespapierquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:52 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Heb je het wel ontvangen ?![]()
Verzendkosten vind ik voor sommige dingen niet zo heel erg..
Toch maar is proberen dan:)quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:58 schreef Andyy het volgende:
[..]
het was beter verkapt dan al het DX spul, zat in een doos met heel veel van dat belletjespapier
quote:
Fotocamera's zijn daar 140 euro, en bij Azerty bijvoorbeeld, 170 euro.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:29 schreef Noax het volgende:
Zo, www.mymemory.co.uk heeft toch dingen in de verkoop staan, tegen wel een hele leuke prijs.
Ik heb het dan niet direct nodig, maar je wordt er wel erg hebberig van..
Ook heel mooi meegenomen dat ze geen verzendkosten rekenen.
Kun je hier ook gewoon in ponden afrekenen?
Nope maar ze hebben dan ook een wat ander assortiment dan DX klonen. Ik heb er ook geen baat bij maar ik kan me voorstellen dat sommigen dat wel hebben dus vandaar.quote:
Ze hebben merkdingen!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:40 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Nope maar ze hebben dan ook een wat ander assortiment dan DX klonen. Ik heb er ook geen baat bij maar ik kan me voorstellen dat sommigen dat wel hebben dus vandaar.
Er zit in dollars 9 dollar tussen, hoe krijg je die euro bedragen? want dat verschil wel 25 euro, volgens mij gaat je berekening dan fout. (waar zie jij trouwens een DSi?)quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:54 schreef mstr het volgende:
Nintendo DSi:
Bij Yesasia: $259.99/¤185.45
Bij DX: $269.00/¤210.77
Dat is nogal een verschil
Nu je het zegt!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:10 schreef Bond het volgende:
[..]
Er zit in dollars 9 dollar tussen, hoe krijg je die euro bedragen? want dat verschil wel 25 euro, volgens mij gaat je berekening dan fout. (waar zie jij trouwens een DSi?)
hoezo een foto ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:52 schreef mstr het volgende:
Als ik m'n geheugenkaartje binnen heb van MyMemory, zal ik wel even foto's maken
Maar hij staat op dit moment nog op 'pending'
Thnx!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Fotocamera's zijn daar 140 euro, en bij Azerty bijvoorbeeld, 170 euro.
Paypal rekent het automatisch voor je om
Ik heb gisteren een bestellinkje gedaan
8GB Kingston Class 4 SD-kaartjequote:Op donderdag 15 januari 2009 23:54 schreef Noax het volgende:
[..]
Thnx!
Das ook niet verkeerd, wat heb besteld?![]()
Ik betaal voornamelijk via cc, hoe zit dat met PP, beetje gunstig?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:39 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb mijn bb toy gun gecancelled. Hoorde vandaag op de radio dat er steeds meer wapens per post worden verstuurd en dat een boete kan oplopen tot 7500 euro.
Ik heb al een luchtdrukgeweer thuis (legaal) dus vind dat wel meer dan genoeg om mee te spelen.quote:
Je hebt ook gelezen dat je eerste beslissing best een verstandige was?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
Edit: heb em weer geactiveerd na dit topic wat beter gelezen te hebben.
Heb gevraagd of ze hem oranje willen schilderenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:01 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Je hebt ook gelezen dat je eerste beslissing best een verstandige was?
Gewoon cancellen manquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Heb gevraagd of ze hem oranje willen schilderen
Dan moet je toch nog een cursusje begrijpend lezen doen want kleur maakt niet uit.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Heb gevraagd of ze hem oranje willen schilderen
Oranje pistool is een replica/niet van echt te onderscheiden?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:57 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Dan moet je toch nog een cursusje begrijpend lezen doen want kleur maakt niet uit.
Replica is replica en mag niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Oranje pistool is een replica/niet van echt te onderscheiden?
Even een herhaling van mijn vraag...quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:48 schreef Werewolf het volgende:
Heeft iemand ervaring met het bestellen van digitale fotolijstjes op één van de sites (het zijn er nu zoveel).
Ziet er netjes uit....en nog goedkoper ook 36.79 euro.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:45 schreef mstr het volgende:
http://www.mymemory.co.uk(...)-Photo-Frame---Black
Deze lijkt er wel heel veel op
Specification
- Resolution: 480 x 234 pixels
- Display mode: 16:9 / 4:3
- File format: JPEG
Er komen daar geen verzendkosten bijquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:50 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit....en nog goedkoper ook 36.79 euro.
Maar daar komen er toch nog verzendkosten bij?
En hebben die Engelsen niet ook andere stekkers?
Zou je een filmpje kunnen kijken op zo'n ding?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:42 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Even een herhaling van mijn vraag...
Zal hem even wat verfijnen...
Op FP zie ik al een 7" (10 bij 15) voor omgerekend 33,25 euro 38,48 euro (ik zie er net eentje met een Europese adapter)
http://www.focalprice.com(...)ite_EX044W_6651.html
Alleen....
- Hoe is het met de kwaliteit schermpjes van de verschillende photo frames?
- Er zit een Amerikaanse stekker aan
- Zijn de aangegeven inches echt de diagonale schermgroottes of wordt het frame zelf ook meegerekend?
Heeft überhaupt iemand wel eens digitale fotolijstjes bij een van de sites gekocht?
Je hebt ze wel, maar naar welke hij linkt:quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:43 schreef lezut het volgende:
[..]
Zou je een filmpje kunnen kijken op zo'n ding?
Vaag, maar ik denk persoonlijk dat je meer aan de laatste hebt dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:09 schreef lezut het volgende:
Ik zie toch echt staan:
Support JPEG, MP1, MP2, MP3, MP4, VOB, WMA, AVI, DIVX, etc.
Ik ga nl. 2 reisjes maken in 2009, waarbij ik een behoorlijke tijd in de bus moet zitten. Dan lijkt me zo'n ding wel leukMaar zo'n ding heeft natuurlijk ook geen accu en zo'n bus geen stroomaansluiting.
Deze lijkt me ook wel wat:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19610
En jij hebt ook via mij gekocht hequote:Op donderdag 15 januari 2009 15:58 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
DS kaartjes zou je goed kunnen verkopen, en dat doe je ook zie ik in je profiel
Stap de mediamarkt binnen en koop daar een degelijk apparaatje. Prul van DX en Focalquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:09 schreef lezut het volgende:
Ik zie toch echt staan:
Support JPEG, MP1, MP2, MP3, MP4, VOB, WMA, AVI, DIVX, etc.
Ik ga nl. 2 reisjes maken in 2009, waarbij ik een behoorlijke tijd in de bus moet zitten. Dan lijkt me zo'n ding wel leukMaar zo'n ding heeft natuurlijk ook geen accu en zo'n bus geen stroomaansluiting.
Deze lijkt me ook wel wat:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19610
gaan we nog schelden ook?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:51 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
En jij hebt ook via mij gekocht he. Sukkel.
Tja, dat zou ook nog kunnen, maar over het algemeen vind ik de mediamarkt niet echt goedkoopquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:52 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Stap de mediamarkt binnen en koop daar een degelijk apparaatje. Prul van DX en Focal![]()
Wat is MP5?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:36 schreef lezut het volgende:
[..]
Tja, dat zou ook nog kunnen, maar over het algemeen vind ik de mediamarkt niet echt goedkoopEn die MP5-player ziet er best degelijk uit volgens mij
Bedankt voor je hulp!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:10 schreef mstr het volgende:
[..]
8GB Kingston Class 4 SD-kaartje
Kost bij DX 15 euro, daar 12,50.
1 EUR = 0,872878 GBP is de koers op dit moment.
Gisteren ergens in de 0,89
Tja, dat risico loop je natuurlijk wel, al denk ik dat de goedkoopste spelertjes van de MM ook niet veel beter zullen zijn dan dat ding.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:06 schreef Stinosss het volgende:
Ja, bij DX betaal je weinig en krijg je ook weinig. Tis maar net hoe je het bekijkt...
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:15 schreef NextTVH het volgende:
http://www.lightinthebox.(...)-SZR268-_p40195.html
Deze is een van de beste iphone look-a-like die ik gezien heb![]()
de openingspost op pagina 1 lezen is teveel moeite ?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:17 schreef hetgeksteideevan.nl het volgende:
waar gaat dit in godesnaam over?
Inderdaad zeg.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:15 schreef NextTVH het volgende:
Deze is een van de beste iphone look-a-like die ik gezien heb:O
Deze is inderdaad erg mooi zeg!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:15 schreef NextTVH het volgende:
Dat is inderdaad een mooie kloon, maar kwalitatief zou de Meizu M8 een betere kloon zijn. Het is inderdaad een mooie telefoon, maar ik weet bijna zeker dat als je iets langer spaart, je met een iPhone veel blijer zult zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:15 schreef NextTVH het volgende:
Dankje, dan is zo'n neppe geen optie voor mij!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:59 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een mooie kloon, maar kwalitatief zou de Meizu M8 een betere kloon zijn. Het is inderdaad een mooie telefoon, maar ik weet bijna zeker dat als je iets langer spaart, je met een iPhone veel blijer zult zijn.
Dionysiou:
"Maar toch ontbreekt er iets: het Apple-logo op de achterkant, geen Wi-Fi-, geen 3G, een slechtere camera (1,3 megapixel), een scherm met een veel kleinere resolutie (240 x 320 pixels)."
Misschien is het inmiddels Chinees Nieuwjaar..?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:37 schreef Stinosss het volgende:
Orders blijven de laatste week ontzettend lang op Waiting for supplier staan. Staan nu 15 orders op waiting for supplier.
Thanxquote:
Mijn godquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:59 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een mooie kloon, maar kwalitatief zou de Meizu M8 een betere kloon zijn. Het is inderdaad een mooie telefoon, maar ik weet bijna zeker dat als je iets langer spaart, je met een iPhone veel blijer zult zijn.
Dionysiou:
"Maar toch ontbreekt er iets: het Apple-logo op de achterkant, geen Wi-Fi-, geen 3G, een slechtere camera (1,3 megapixel), een scherm met een veel kleinere resolutie (240 x 320 pixels)."
Nog even voor de duidelijkheid, ik heb je posts over de airgun ge-edit. Airguns zijn verboden in NL, dus links naar daar waar je ze kan kopen zijn niet toegestaan op dit forum.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:32 schreef Dionysiou het volgende:
Oke
Anyways 5 van de 7 pakjes staan op packaging in 2 dagen netjes hoor, alleen mijn Ice Crasher die ik net heb besteld moet nog en de 100mW green laser die ik heb gecancelled voor een 200mW..
luchtbuksen zijn niet verbodenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nog even voor de duidelijkheid, ik heb je posts over de airgun ge-edit. Airguns zijn verboden in NL, dus links naar daar waar je ze kan kopen zijn niet toegestaan op dit forum.
Dan kan dit topic dus ook op slot.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nog even voor de duidelijkheid, ik heb je posts over de airgun ge-edit. Airguns zijn verboden in NL, dus links naar daar waar je ze kan kopen zijn niet toegestaan op dit forum.
Dat dusquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:00 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Dan kan dit topic dus ook op slot.
Je bent in de war met airsoftguns hoor. Luchtdruk is niet verboden in Nederland..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Wel, niet... Ik hoor verschillende dingen. Het is voor ons als mod iig niet goed te zien wat wat is. Dus laten we gewoon het zekere voor het onzekere nemen, en geen directe linkjes meer naar vuurwapens neerzetten. Mensen die dat willen vinden het toch wel op DX, maar dat hoeft niet via hier. Iedereen blij.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:18 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Je bent in de war met airsoftguns hoor. Luchtdruk is niet verboden in Nederland..
Gelukkig verkopen ze op DX heeeeeeeeel veel meer dan airguns (wel of niet luchtdruk or whatever), dus dat is kulquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:00 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Dan kan dit topic dus ook op slot.
Alstjeblieftquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Wel, niet... Ik hoor verschillende dingen. Het is voor ons als mod iig niet goed te zien wat wat is. Dus laten we gewoon het zekere voor het onzekere nemen, en geen directe linkjes meer naar vuurwapens neerzetten. Mensen die dat willen vinden het toch wel op DX, maar dat hoeft niet via hier. Iedereen blij.
[..]
Gelukkig verkopen ze op DX heeeeeeeeel veel meer dan airguns (wel of niet luchtdruk or whatever), dus dat is kul
Alvast bedankt voor jullie medewerking!![]()
Je ouders afluisteren?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:36 schreef 988012 het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19634
Dit vind ik echt een supertoffe gadget, alleen geen idee waarom ik hem nodig zou hebbenIemand suggesties?
Die krengen geven bijna geen licht. Concentratie tritium is veel te laag. Mocht je er toch een willen kopen raad ik je deze aan: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11427quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:38 schreef Dionysiou het volgende:
Deze is wel cool http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6830
Ik snap de verwarring maar voor de duidelijkheid, alleen airsoft is verboden, luchtdruk en vuurwapens mogen gewoon. (deze laatste natuurlijk alleen met de juiste papieren)quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:00 schreef BrandX het volgende:
erschillende dingen. Het is voor ons als mod iig niet goed te zien wat wat is. Dus laten we gewoon het zekere voor het onzekere nemen, en geen directe linkjes meer naar vuurwapens neerzetten. Mensen die dat willen vinden het toch wel op DX, maar dat hoeft niet via hier. Iedereen blij.
Betalight = Nederlandsquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:06 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Die krengen geven bijna geen licht. Concentratie tritium is veel te laag. Mocht je er toch een willen kopen raad ik je deze aan: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11427
Dat gaat me weer teverquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:06 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Die krengen geven bijna geen licht. Concentratie tritium is veel te laag. Mocht je er toch een willen kopen raad ik je deze aan: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11427
Ze geven niet zoveel licht maar wel genoeg om bv. je sleutels te vinden als het donker is.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:06 schreef Stinosss het volgende:
[..]
keb t zelfde probleemquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:36 schreef 988012 het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19634
Dit vind ik echt een supertoffe gadget, alleen geen idee waarom ik hem nodig zou hebbenIemand suggesties?
Nja, laat dan maar was meer een hebbendingquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:40 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ze geven niet zoveel licht maar wel genoeg om bv. je sleutels te vinden als het donker is.
Vergeleken met de ''echte'' geven ze ontzettend weinig licht.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:40 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ze geven niet zoveel licht maar wel genoeg om bv. je sleutels te vinden als het donker is.
Is wel wat voor mijn oma lolquote:Op zondag 18 januari 2009 21:25 schreef Elias3 het volgende:
http://dealextreme.com/details.dx/sku.19772 wat een idioot groot ding
Ik vraag me af of je oma het wel gaat begrijpen...quote:
quote:ik weet niet hoe groot me usb stick moet zijn
zo cheap tegenwoordig
Als je het binnen hebt, weet je dan wel hoe groot je usb-stick moet zijn?quote:[zo even wat geheugen gekocht
Is dat geen vuurwapen? :quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:06 schreef Petfles het volgende:
Ik ga maar eens zo'n neppe zippo proberen van DX..
het is volgens mij een originele zippaquote:
Balen, ik hoop dat mijn touchscreen het wel overleefd heeft.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:49 schreef Dionysiou het volgende:
Mooi joh, mijn Blue Plasma Lamp is in stukjes ontvangen (DOA dus)
sku.19071
Vast wel, ik heb al gezien dat dit glas erg sensitive isquote:Op maandag 19 januari 2009 11:12 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Balen, ik hoop dat mijn touchscreen het wel overleefd heeft.
"sensitive"quote:Op maandag 19 januari 2009 13:41 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Vast wel, ik heb al gezien dat dit glas erg sensitive is
Bij de touchscreens zie ik ook weinig hoopgevende berichten maar goed, af en toe moet je iets.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:41 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Vast wel, ik heb al gezien dat dit glas erg sensitive is
''ik kwam even niet op de Nederlandse benaming nu dus wel, gevoelig!''quote:
Inderdaad, als het kapot is moet je weer een ticket aanmaken, ben benieuwd wat ze gaan doen. Omdat ik hoor dat ze strenger zijn geworden.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:22 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Bij de touchscreens zie ik ook weinig hoopgevende berichten maar goed, af en toe moet je iets.
Och dan kunnen ze de boom in hoor.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:57 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Inderdaad, als het kapot is moet je weer een ticket aanmaken, ben benieuwd wat ze gaan doen. Omdat ik hoor dat ze strenger zijn geworden.
Kan heel erg verschillen maar ik denk eind deze week.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:04 schreef Syrena het volgende:
Volgens de HongKong-post is mijn 1e besteling op 13 januari verzonden, wanneer komt ie dan? 10 werkdagen nog ofzo?
Bedankt!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:10 schreef 988012 het volgende:
[..]
Kan heel erg verschillen maar ik denk eind deze week.
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:21 schreef Maruna het volgende:
ik baal steeds meer van DX, 8 januari besteld, nog steeds op Waiting for Supplier, terwijl alle items op de site staan als "Typically ships between 2 and 5 days"
Moeilijk he, lezen..quote:Note: Stock and Availability shown on this site is for your reference only. While we strive to provide the most accurate and timely stock and availability information,
availability information may become out of date and may change between the time you added an item to cart and the time your order is received.
Idd ik heb hetzelfde: http://www.dealextreme.co(...)-204~threadid.254132quote:Op maandag 19 januari 2009 16:21 schreef Maruna het volgende:
ik baal steeds meer van DX, 8 januari besteld, nog steeds op Waiting for Supplier, terwijl alle items op de site staan als "Typically ships between 2 and 5 days"
Op BG staat dit:quote:Op maandag 19 januari 2009 19:18 schreef NextTVH het volgende:
Wanneer is het chinees nieuwjaar eigenijk? en heeft dat invloed op het verzenden ?![]()
Vervelend, maarja ik gun de mensen daar ook wel wat dagjes vrijquote:Due to the Chinese traditional Spring Festival, all the Chinese factories and businesses are off duty during 21nd Jan. to 2nd Feb., orders made after 19th this month might be delayed. We will be back to work on 4th Feb. Sorry for the inconvenience!
quote:Op maandag 19 januari 2009 21:36 schreef Zapper het volgende:
Baal toch wel van die BB Guns hoor...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat voor amper 5 euro
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:57 schreef Dionysiou het volgende:
Dit hebben ik en boelie gekocht Zappertje: http://www.marktplaza.be/(...)MA-CM030-7242417.php
Hij is te vertrouwen ook qua verzending in Nederland, moet je maar eventjes lezen.
Heb er ook 2500 0.30 bb balletjes bij gedaan en 800 paintballetjes voor airsoft.
Succesquote:Op maandag 19 januari 2009 23:22 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ik zal morgen even de politie bellen
quote:
op dx waren ze veel goedkoperquote:Op maandag 19 januari 2009 23:49 schreef Andyy het volgende:
[..]
in verband met DX zijn ze duur ?
/mierenneuk
Bedankt voor je mening, maar ik ben geen maloot die er mee overstraat loopt of op beesten/mensen schiet.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:44 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
jij bent wel de grootste mangel die er op dit forum rond loopt
dat je zo'n ding koopt getuigt al van weinig verstand, laat staan dat je op een forum post dat je zo'n ding gekocht hebt![]()
je kunt een strafblad ontvangen voor bezit van een dergelijk 'speeltje', om het simpele feit dat het ding echt lijkt en je er mensen mee zou kunnen bedreigen/overvallen/etc.
er is een paar jaar geleden iemand met een echt pistool neergeschoten, omdat hij het leuk vond om met zo'n speeltje over straat te lopen, iemand met een echt pistool dacht dat het speeltje een echt pistool was en heeft hem dood geschoten omdat hij zich bedreigt voelde
uiteraard bel ik niet de politie, maar je bent wel een mangel
slecht voor de loop, kan kapot open gaan in de loopquote:Op maandag 19 januari 2009 23:52 schreef Dionysiou het volgende:
En ja de paintballen kunnen in de airsoft.
Vetquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:59 schreef mstr het volgende:
DIY Assembled Plastic 6mm Caliber BB Gun Toy with Laser Sight and Flashlight
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19839
DIY Assembled Plastic 6mm Caliber BB Gun Toy with Laser Sight
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19838
Die zat in m'n kerstpakketquote:Op maandag 19 januari 2009 23:53 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
lijkt me ideaal tijdens het stappen
Mjah, het is nog steeds een pistool en heeft een pistoolvorm, alleen heb je nu allemaal extra's die je er op kunt zettenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:59 schreef mstr het volgende:
Ja hoe ga je dat aantonenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:40 schreef mstr het volgende:
Heb er een DOA bij
4-in-1 Universal USB Karaoke Microphone for Wii/PS3/PS2/Xbox360 (2-Pack)
1 van de 2 mics is dood
Geen idee, heb er een foto bij gemaakt.quote:
Ja, er zijn balletjes die even groot zijn als BB kogeltjes met paint erin zegmaar.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:36 schreef gers het volgende:
Dion even een vraagje die paintballen kunnen die ook in een bbgun ?
vraagt men om de onderdelen apart te sturen komen ze daarmeequote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:59 schreef mstr het volgende:
Exact zoals in de beschrijving staat op DX..? Verrassend..!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik heb mijn shurikens binnen. Zien er goed uit, zijn niet helemaal bot, maar ook niet echt scherp.
Pics.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik heb mijn shurikens binnen. Zien er goed uit, zijn niet helemaal bot, maar ook niet echt scherp.
Je kan er ook wel nieuwe in doen hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:20 schreef JoPiDo het volgende:
vooral ook superhandig dat je ze weg kunt gooien als de batterijen op zijn
Net alsof dat altijd zo isquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:24 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Exact zoals in de beschrijving staat op DX..? Verrassend..!
Er gaan 3x ag13 batterijtjes in... zitten 6 stuks erbij.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:20 schreef JoPiDo het volgende:
vooral ook superhandig dat je ze weg kunt gooien als de batterijen op zijn
Ah nice khad het gezocht maar kon het niet vindenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:28 schreef neo2000 het volgende:
Waarom requesten als DX ze heeft..?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.60
Hier ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:30 schreef Deezertje het volgende:
Even een positief berichtje over Focal Price..
Vorige week maandag zijn mijn screenprotectors + een opbergtasje voor de DS Lite verzonden (apart) voor bij elkaar iets meer als een euro.Vandaag al binnen, precies een week dus!!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:28 schreef neo2000 het volgende:
Waarom requesten als DX ze heeft..?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.60
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb remlove naaktfoto's beloofd voor de postrechten van racerDKB.
Ik heb die voor mij wel gewoon gekocht via eBay, com.hk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 @ 21:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik ben op zoek naar 'n 3.5 mm jack naar mini-usb adapter voor mijn Touch Pro, maar 't zou fijn zijn als deze als antennekabel dient. Dus zonder oordopjes al radio luisteren (via de speaker).
Ik bedoel dus:
[afbeelding]
Maar dan met mini-usb aansluiting.
Ik kan deze dus niet vinden bij DE, en op Ebay durf ik 't niet echt aan. Iemand 'n tip voor me?
Heldin!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb remlove naaktfoto's beloofd voor de postrechten van racerDKB.
Alstublaft.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik ben op zoek naar 'n 3.5 mm jack naar mini-usb adapter voor mijn Touch Pro, maar 't zou fijn zijn als deze als antennekabel dient. Dus zonder oordopjes al radio luisteren (via de speaker).
Ik bedoel dus:
[ afbeelding ]
Maar dan met mini-usb aansluiting.
Ik kan deze dus niet vinden bij DE, en op Ebay durf ik 't niet echt aan. Iemand 'n tip voor me?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 @ 21:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
@ Racer: ok, geen mini inderdaad maar 't past er wel inDat geval heb je nog niet binnen? Laat me even weten hoe 't werkt. Lijkt me inderdaad handig, vooral als 't ook als antenne fungeert
Die van Yagoda ziet er exact hetzelfde uit als die van mijquote:@ Neo: bedankt, ik hou even Racers reactie in de gaten anders bestel ik dieDie werkt zeker weten als antenne ook (dus zonder oortjes)?
Ja:quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:02 schreef Flaccid het volgende:
360 controllers zijn erweer. Snel ff eentje besteld.
Die van Yagoda weet ik niet zeker, ben er eik nog niet aan toegekomen om hem zelf te bestellen..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
@ Neo: bedankt, ik hou even Racers reactie in de gaten anders bestel ik dieDie werkt zeker weten als antenne ook (dus zonder oortjes)?
Oke, bedankt voor je reactie.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:30 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Die van Yagoda weet ik niet zeker, ben er eik nog niet aan toegekomen om hem zelf te bestellen..Misschien een idee om die webshop te mailen, kunnen ze allicht vertellen.
Ken zelf het principe van die antenne eigenlijk ook niet zo (heb er ook straal overheen gelezen, sorry), mijn touch dual en touch 3g hebben nml geen radio functionaliteit.Dus als je safe wilt spelen zou ik voor een ebay variant gaan
Volgens *mij* zit er een FM-tuner ingebouwd, maar is die nogal zwak, en wordt dat versterkt door de headphone-dingen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor je reactie.
Ik luister eigenlijk nooit muziek op m'n Pro, maar radio is af en toe wel handig. Maar dat doe ik dan vooral in gezelschap dus op de luidspreker. De antenne dan zo klein mogelijk is 't handigst. Dus zo'n draadje of plugje dus
Nu heb ik gelezen dat er 'n paar van die "draadjes" zijn die geen antennefunctie hebben, dus vandaar.
Valt niet veel aan te zien, zijn gewoon goede dikte, en wegen ongeveer 48 gram (dealextreme weegschaal gebruiktquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:29 schreef MacorgaZ het volgende:
Foto's, ik krijg die van mij pas over een paar dagen.
denk het niet, komt nou niet echt vaak audio uit..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:02 schreef Gkhn het volgende:
Bestaat er ook zoiets als een 'mini-usb to 3.5mm plug converter'?
Waarschijnlijk voor z'n HTC telefoon. Deze heeft Dealextreme alleen voor Motorola en die werken geloof ik niet. Zijn op Ebay genoeg te vinden verderquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:19 schreef Andyy het volgende:
[..]
denk het niet, komt nou niet echt vaak audio uit..
ik denk dat je beter geluid houd als je gewoon een langere kabel kooptquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:18 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hoe ver reikt zo'n FM transmitter? Wil namelijk geluid van me laptop streamen naar mn hi-fi (met tulip-ingang indien nodig).
Of is er een andere manier hiervoor? Iets van een wireless 3.5mm extension?
Edit: Dit is voor als mijn laptop bij m'n bed staat. Dan is de afstand zo'n 3 á 4 meter. Als ik aan mn bureau zit lukt het gewoon met 3.5mm extensiion cable en 3.5mm-to-tulip kabeltje.
quote:Lunar New Year Cost and Supply Fluctuation: the manufacturer of this product is currently on Lunar New Year long holiday and is not supplying products. To ensure customers receive products quickly, DX is buying these products from excess inventories held in the market.
Because of this, cost and availability tend to quickly fluctuate. This situation is expected to end and the availability of the product is expected to return to normal shortly after Lunar New Year, or around early February, 2009.
- Genuine Nintendo product
- Korean packaging, but the remotes themselves are language neutral (meaning they work on Wii consoles of other languages)
- All accessories such as AA batteries, straps, and silicone case included
Maar dat is onhandigquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:03 schreef makkie88 het volgende:
[..]
ik denk dat je beter geluid houd als je gewoon een langere kabel koopt
(en goedkoper)
Dx heeft ze idd helaas niet. Dit is wel een (duur) alternatief http://www.pdashop.nl/pro(...)rter-htc-extusb.htmlquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:25 schreef 988012 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voor z'n HTC telefoon. Deze heeft Dealextreme alleen voor Motorola en die werken geloof ik niet. Zijn op Ebay genoeg te vinden verder
quote:
quote:This default sharpness is perfect for training purposes, however, you are looking for some serious actions, you may sharpen the product after delivery.
Contact opnemen misschien?quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:07 schreef Joene94 het volgende:
Hmm, 1 week verder ondertussen en die pen is nog niet onderweg (Usb Spy Camera Pen).
Hij stond eerst op inpakken, en nu staat er ineens dit:
1/14/2009 01149A2T 01149A2T Processing - Contact us for the latest update.
Is hij nu al bijna weg, of gaat ie pas rond februari dan weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |